Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Guusje heel veel succes donderdag en stoppen met roken ach je weet het, is het beste wat je kan doen .
en dan daardoor wat aankomen is niet leuk maar dat werk je later wel weer weg .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Guusje, succes met het stoppen met roken. Goed dat je daar hulp bij zoekt.

hhh, zo eet ik ook meestal. Alleen geen havermout 's ochtends maar yoghurt, muesli, appel of brinta, melk, sinaasappel. Ook probeer ik geen zoet op brood te nemen. Bij mij zit het 'm echt in de verkeerde tussendoortjes en de eetbuien.

Eliza, fijn dat het bij jou goed gaat.

Lisa, een proteïne cookie? Ik weet dat het iets eiwitrijks is, maar wat bedoel je er precies mee?

Crebster, ook weer lekker afgevallen zie ik.

Ik geef niet op hoor. Maar baal ervan daf ik steeds zo terug val.
Ik heb echt bewondering voor diegene die elke week afvallen.
Ik hoef geen kilo's tegelijk af te vallen, als het maar gestaag naar beneden gaat. Ik schommel nu veel te veel.

Vanavond eet ik aardappels, spitskool en een stukje rundvlees.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 12:03    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Dionby @ Het is toch knap om zo eerlijk te zijn en het durven op te schrijven dat het allemaal niet wil lukken, terwijl je het zo goed deed. Tja...dan komen de hulptroepen van de weegclub met goede raad. En eigenlijk is het oud nieuws wat we vertellen, water drinken etc. Maar...even een weetje die ik laatst op tv hoorde...

Als je dus denk t' ik heb trek', wil dat niet zeggen dat je wat moet gaan eten. Je hersens weten namelijk niet het verschil tussen honger en dorst, maar...het geeft wel dat signaal af van wat wij denken: 'honger'.
Het kan ook namelijk dorst zijn...Nu is het jou taak om dat dus om te gaan zetten van honger naar dorst. Dus als je lichaam zegt...ik lus wel wat...dan kan het dus zijn dat je te weinig drinkt.
De mens is door de jaren heen op een verkeerde denkwijze gestuit, dat is dus ook mindsetting....Letterlijk die knop om!

Toch denk ik dat als je meer eiwitten zou gaan eten, dat het gevoel van trek krijgen, minder wordt. Yoghurt met havermout en rozijntje met wat kaneel, of volkoren cracotte met filet americain. Heerlijk...ga ik ook doen straks. Kijk in de eetmeter van Voedingscentrum hoe je die puzzel kan leggen. Bekijk vooraf wat je gaat eten.

HHH @ Jij bent ook ontzettend lekker bezig zeg. Dat ritme aanhouden is ook het beste wat je kan doen. Super!

Guusje @ Oei...stoppen met roken...moeilijk met al die stress, maar wel een goed moment. Ook ik ben gestopt met roken en heb een giga goeie tip voor je...ik nam om de zoveel tijd een Fishermann Friend, zo een heet menthol snoepje...dat is me toch vies als je dan weer een peuk op steekt. Zo ben ik het afgeleerd. Mijn man was ontzettend ziek geworden, die rookte ook en toen was het tijd om samen te stoppen. Hij was zo ziek dat ie geen moeite had om te stoppen, maar ik...ik was er nog niet aan toe...dus begon ik buiten te roken. Wanneer ik het niet uithield, mocht ik zo af en toe roken, dat ging prima zo. ... ik nam me steeds voor dat als ik trek had, dat het mocht...doordat de spanning er af was en dat ik toch, als het echt niet meer uit te houden was, mocht roken, kon ik stoppen...ik had zo een hekel aan mezelf als ik na een paar dagen toch een shaggy rookte, dat ik besloot het nooit meer te doen, het was ook heel vies geworden...dat is nu 14 jaar geleden. Ik dronk heel veel water en zoethout thee...schijnt de boel schoon te maken.
Kilo's eraan? Wij helpen je er wel mee om die er niet aan te laten krijgen. Houd maar bij wat je gaat eten, liefs vooraf. Dan weet je waar je naar uit mag kijken.

Noem je voordelen op en ik weet zeker dat je nooit meer gaat roken.

Wat zal je familie je sterk vinden
Wat zullen je keel en longen blij zijn
Wat zal je meer adem/lucht krijgen, conditie.
Wat zal de was en het huis weer lekker gaan ruiken (mits je thuis rookte)
Alles smaakt zo puur en zuiver.
Wat zal jezelf weer mooi gaan kleuren, niet zo geel en grauw en minder rimpels bij de mond.
Niet meer als een melaatse buiten hoeven staan omdat je wil roken.
Wat hou je een geld in je zak
De rust die je vindt, omdat je niet elke keer naar die peuk moet grijpen
Lekker ruikende mond, haar en kleding. (Wat kan het stinken als mensen terug komen van buiten als ze gerookt hebben.)

Iets minder belangrijk.....Wat zullen de gewone mensen het fijn vinden dat je niet meer rookt, want diegene die dus niet roken, hebben er echt last van.

Hier wens ik je toch zoveel sterkte bij, dit wordt moeilijk, maar...ook voor het stoppen van het roken word je zo beloond.

Dus....Denk aan de voordelen!!!

Lisa@ Ha ha ha...dat geen zin hebben, dat ken ik zo goed, maar de resultaten die je behaalt, als je wel doorgaat, zijn zo geweldig. Goed hoor, lekker blijven bewegen, dat doet de mens stralen.

Eliza@ Leuk dat jij ook schrijft wat je gaat eten. Ik vind dat zo verstandig. Je brengt gelijk ook een ander op het idee om van te voren te bedenken wat je gaat eten. Nog lekker ook. Ha ha ha...

Lizanx@ Hoe gaat het met jou? Ben je al weer wat rustiger geworden na je besluit?

Kreeft@ Hallo Kreeftje, hoe gaat het met jou? Lukt het nog een beetje? Waar ben jij zoal mee bezig, of word ik dan te nieuwsgierig?

Zo...weer een heel epistel, maar soms kan ik het niet laten. Wil zo graag iedereen gelukkig zien, maar helaas kan dat niet altijd. Soms is het fijn om te weten dat je er niet alleen voor staat en met ervaringen van anderen kan het wel eens zo zijn dat je net dát heb geschreven waar je je aan vast kan houden.

Met mij gaat het prima en ben weer lekker afgevallen en ben op schema.
Had ook een paar dagen een dip, maar alleen omdat ik wel wil, maar mijn lichaam niet. Dan ben je dus zelf het grootste probleem. Je vecht tegen iets, maar je weet donders goed dat je dan rust moet nemen. Dat heb ik gedaan en het helpt. Heerlijk gelezen. Lucinda Riley, het Italiaanse meisje en maar janken, ha ha ha..

Vandaag zijn onze kleindochters jarig, het is een tweeling en worden 12 jaar...we gaan alleen ff langs en niet naar binnen. Balen hoor, ook die gasten maanden lang niet gezien. Moedertje niet...bah...ben benieuwd wanneer wel. Hoop dat al die ellende eens over gaat en we elkaar normaal weer kunnen knuffelen.
Ben het zo zat...alleen buiten en in de winkels vind ik het heerlijk die afstand. Lekker die ruimte.

Nou lieve kanjers, wees sterk en tel je zegeningen. Ga weer verder met het afvallen, hoe eerder je daarmee begint, hoe eerder de resultaten. Dan ben je weer blij en...gezond. Wees verstandig en plan wat je gaat doen.

Heel veel succes allemaal en...Hou vol, het word beloond.

Knuffel Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster,je vraagt hoe het met me gaat?
Tja afvallen lukt nu niet zo,verder gaat het wel.
Klinkt niet zo positief,mijn moeder is 2 maand gelden gestorven en heb daar echt moeilijk mee.
We gaan zaterdag 3 weken met de caravan weg,even lekker weg.
Ik geef dan 3 weken geen gewicht door

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 19:55    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Crebster, wat een heerlijk stukje heb je geschreven. Je bent een lieverd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 20:11    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dionbi
Een proteïne koekje bevat veel eiwitten.
Het helpt me om niet te snoepen.

Crebster
Leuk geschreven.

Vanavond nog 5km gewandeld aan een pittig tempo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 20:44    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Kreeft sterkte en probeer te ontspannen in de 3 weken vakantie . Genieten .

Ik merk nu donderdag eraan komt dat ik meer eet .
Gelukkig smiddags om half 3 .
en vrijdag weer terug voor de nazorg.

Ik kom zondag weer hier moet dan gewicht door geven.

Fijne week en succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Kreeft, nog gecondoleerd. Heel begrijpelijk dat je dan njet met afvallen bezig bent. Heel veel sterkte. Hopelijk lukt het om in je vakantie wat te ontspannen. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt.

Eliza, sterkte bij de tandarts morgen.

Weer een nieuwe dag, met nieuwe kansen.
Net mijn sinaasappel en brintapap op. Met een glas thee.
Vanavond eet ik kip-kerrie met rijst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 8:21    

Reageer met quote
Kreeft58 schreef:
Crebster,je vraagt hoe het met me gaat?
Tja afvallen lukt nu niet zo,verder gaat het wel.
Klinkt niet zo positief,mijn moeder is 2 maand gelden gestorven en heb daar echt moeilijk mee.
We gaan zaterdag 3 weken met de caravan weg,even lekker weg.
Ik geef dan 3 weken geen gewicht door

Ach Lieve Kreeftje,

Wat een verlies en twee maanden rouw is niets. Hoop dat je troost kan vinden in je mooie herinneringen aan je moedertje. Dat doet nu nog zoveel pijn. Neem de tijd om te rouwen en gooi het er maar lekker uit. Heb vertrouwen erin dat ook dit verdriet minder zal gaan worden. Voor nu heel veel sterkte en ga genieten van je vakantie. Dat heb je nodig. Dat wegen komt wel weer als je er aan toe bent.
Wat kunnen sommige dingen onbelangrijk zijn.

Dikke knuffel en van ons allemaal heel veel sterkte.

Crebstser

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 12:00    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Tis toch wat, ik heb de gratis epub van Lucinda Riley gevonden en heb nu alle boeken van haar. Inclusief alle delen van de De Zeven Zussen. Dus als je ze wilt hebben, ga naar de site

https://pdfget.com/ - vul de naam van de schrijfster in en hoppa...downloaden maar. De boeken zijn ook in het Engels verkrijgbaar. Dat het gratis is, niet te geloven.

Fijne dag allemaal en troost en steun voor die het nodig hebben vandaag.

Lieve groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 11:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 19 van 32