Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 3 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pieterke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik hoorde net op de tv iets over corona kilo's. Daar heb ik ook last van..... ben wel weer begonnen te fietsen. beetje over grote wegen. Niet te veel op smalle fietspaden. Volgende week ga ik weer voor een min.

Deugnietje en Deeltje heel veel sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 apr 2020 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
ja heel veel succes Deugnietje en Deeltje. Met z’n allen op naar een slanke zomer.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 0:07    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Goedemorgen
Net m,n nieuwe gewicht ingevuld Rollende ogen Pfff waarom laat ik het toch iedere keer weer zover komen???
Een belangrijke stap die ik neem is me iedere week wegen,en geen smoesjes bedenken om te eten,want O wat ben ik daar goed in mezelf voor de gek houden,met resultaat dat ik weer over de 100 kilo weeg Schaam Schaam
Dus gisteren begonnen met poging ?????de zoveelste maar ik ga er weer voor en dan maar hopen dat ik af ga vallen!!
Ik wil iedereen bedanken voor jullie steun en lieve woorden :kussen
Fijne dag allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 7:37    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Deeltje zo denk ik er ook over.

Heb met laatste 2 week weer los gelaten op het snoep. Lekker vind ik het niet eens meer. Het is echte een verslaving.

[img:88617cfa4e]http://www.weegclub.nl/weegclub-ticker-61177.png[/img:88617cfa4e]

Dagboekje van Deugenietje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 10:02    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sorrie dames,
Dat ik er niet veel bent, het gaat hier niet helemaal lekker bloeddruk zit in de sterren.
Nu uitzoeken hoe dat kan en welke medicatie daar bij past. Gebruik al bloeddruk medicatie maar krijg er nu een bij.

Pff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 10:14    

Reageer met quote
Shakena je hoeft geen sorry te zeggen meid,je gezondheid gaat voor alles,de bloeddruk is een gek iets ik kan er helaas over meepraten,
Ik hoop dat het snel beter met je gaat,succes het komt goed!!

Deugenietje het komt wel goed met ons,maar dan moeten we niet meer snoepen,jij vind het zelfs niet lekker,ik hou er jammer genoeg wel van Lachen het is ook echt een verslaving eenmaal een snoepje en de suikers doen hun werk,maar we zijn allebei geschrokken van onze kilo,s erbij Rollende ogen misschien geeft ons dat het steuntje in de rug om er weer tegen aan te gaan!!
Succes meid samen staan we sterk hier in het sprintje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Gisteren boodschappen gedaan, komen we terug staat ineens m'n zoon in de kamer! Met schoondochter uiteraard, op afstand een super leuke dag gehad!

Ze hebben ons getraceerd op Chinees,en het hele weekend teveel gegeten pfff, vandaag ernstig de rem erop, durf me niet eens te wegen.

Vanavond verse spinazie met een karbonaadje

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2020 6:20    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een fijne verrassing Guusje.

Dames, ik denk dat je jezelf niet alles moet ontzeggen, af en toe iets lekkers nemen bijv. op zaterdagavond en voor de rest opletten, dan kijk je uit naar je genietmoment.

Ik heb onverwacht zorgen op mijn bordje gekregen, wat ook niet heel gauw over zal zijn. Ik probeer ondertussen goed voor mezelf te zorgen, troosteten helpt niet. Ga proberen ieder weegmoment een berichtje te plaatsen.

Fijne dag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2020 6:54    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Vandaag een werkeloos dagje...ik heb wel een soort van planning met bezigheden gemaakt in mijn hoofd.
Toch wat ritme zien te bewaken, wel raar hoor, van fulltime naar 10 uurtjes werk per week Rollende ogen

Naja, we zitten er met z’n allen in, met ieder zijn eigen gevolgen.

Guusje, dat was een gezellige verassing, en lekker, mmmm. Nu weer pas op de plaats dan zijn de pretkilo’s zo weer verdwenen.

Vlinder, sterkte...ik hoop dat je er een beetje goed doorheen komt met wat je ook moet verwerken nu aai

Shakena, tobben met je bloeddruk is erg vervelend, ik ken het. Hopelijk krijg je het met extra medicatie onder controle. Succes Meis!

Deugenietje en Deeltje, kop op, snoepen is een vreselijke cirkel; even lekker, daarna spijt en meer drang, dan maar weer snoepen en hup weer spijt.
Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen,
zet ‘m op Meiden, als de cirkel eenmaal doorbroken is gaat het beter Yes! (nederlands=

Pieterke, succes, go girl, op naar een groen vakje komende week!

Oké, ik ga me aankleden en wat ondernemen,
fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2020 7:36    

Reageer met quote
Goedemorgen
Lisanne dankjewel voor je mooie woorden,je hebt zo gelijk,ik heb het afvallen nog nooit zo moeilijk gevonden,misschien komt het ook omdat we in een heel ander ritme zitten?maar dat is natuurlijk nog geen reden om te snoepen Lachen
Tot nu gaat het redelijk gisteren wel teveel noten gehad,me toch maar voorgenomen ze niet meer te halen!!
Werk ze meid,en hoop dat Rutte morgen met iets een versoepeling komt!!

Vlinderrr je hebt gelijk zo nu en dan iets nemen moet kunnen,er in deze tijd een zorg bij hebben is niet niks,heel veel sterkte meid!!

Guusje ben zo blij voor je,wat een verrassing,toch nog onverwacht je kids zien,en daar hoort gezelligheid bij,en jij kunt het hebben,want je pakt gewoon de draad weer op vandaag,ik kan nog veel van je leren,zo goed jij stabiel blijft,ben trots op jou!!

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2020 9:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 62 van 88