Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 12 wk actie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 67, 68, 69  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ook ik kom van de 100 kilo af. Heb je eenmaal de kilo's eraf, dan blijft het een strijd om het zo te houden.
En inderdaad daarom zitten we al jaaaaaarrrrrrrren bij de weegclub.
Toch, Ellen⁉️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2020 20:46    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat wist ik natuurlijk wel dat overgewicht gezondheidsklachten geeft. Maar er schijnt dus een verband te zijn tussen de ernst van de klachten door corona en overgewicht. 80 of 90% van de ic patiënten schijnt overgewicht te hebben.

Nu zijn er artsen die beweren dat corona als het ware aan de vetcellen blijft plakken. En dat dus met name het vetpercentage een rol speelt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2020 20:52    
Vrouw Weeggegevens   anbe

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal. Wens jullie allemaal veel succes in deze sprint.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2020 22:01    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Jij ook anbe. Aparte dag. Te moeilijk om te beschrijven. Daar kwam nog op dat je bij auto immuunziekte bij code zwart niet eens op IC komt beschreven ze op tv. Ik ben 52. Was zeer overstuur. Dacht alleen aan alcohol en veel eten. Dat niet gedaan. Alleen als dode dodo tv gekeken. Zo geschrokken was ik. Nu snel proberen t e slapen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2020 22:28    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
D01 schreef:
Jij ook anbe. Aparte dag. Te moeilijk om te beschrijven. Daar kwam nog op dat je bij auto immuunziekte bij code zwart niet eens op IC komt beschreven ze op tv. Ik ben 52. Was zeer overstuur. Dacht alleen aan alcohol en veel eten. Dat niet gedaan. Alleen als dode dodo tv gekeken. Zo geschrokken was ik. Nu snel proberen t e slapen

Dat heb ik gemist dan , maar je mag trots zijn op jezelf je bent niet gaan zuipen of (vr) eten smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 apr 2020 5:43    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Dan toch een reden om snel af te vallen!
Een virus dat aan vet kleeft?! .... Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2020 7:17    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
whis schreef:

dubbele motivatie. ik werk in de zorg maar gelukkig niet op de ic. ben erg voorzichtig maar vind het wel spannend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2020 7:32    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja, het is wel een confronterend bericht zoveel patiënten met corona en overgewicht. Rollende ogen

Gelukkig proberen wij ons leven te beteren!
Voor mij is dat deze week in ieder geval gelukt. Ik ben sinds een paar dagen begonnen met Weight Watchers en dat gaat dus aardig goed tot nu toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2020 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
whis schreef:

Er werd gewaarschuwd om nu te snel af te vallen doe het gezond en rustig dat is beter voor je lijf die heeft nu alle voedingsstoffen nodig .
En daar horen gebakjes en chips niet bij Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 apr 2020 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
D01 schreef:

Ik vraag me af welk programma je hebt gekeken?
Ik ben ook chronisch ziek, volgens mij hebben we hetzelfde, en tegen mij zegt de neuroloog dat ik evenveel kansen heb als ieder ander, omdat ik verder geen bijkomende gezondheidsproblemen heb. Zolang mijn bloedwaarden goed blijven (mijn medicijnen kunnen roet in het eten gooien), is er geen enkele reden om me meer zorgen te maken.

Laat je goed voorlichten, en verder misschien - op een enkele persconferentie na- 's avonds geen nieuwsbulletins kijken. Ik doe dat alleen 's ochtends : je mist niks belangrijks maar slaapt wel een stuk rustiger. ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2020 19:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 67, 68, 69  Volgende
Pagina 6 van 69