Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 12 wk actie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 67, 68, 69  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
@Hwin
ja, er zijn zoveel uitspraken, veronderstellingen die niet bewezen wel voor waar aangenomen worden.
Hoe mooier het verkondigd wordt, of hoe overtuigender het gebracht wordt des te eerder geloven we het.
Ik geloof vooral in gedegen onderzoek en dan kijk ik vooral ook door wie dat onderzoek gefinancieerd en uitgevoerd wordt en of conclusies niet uit het verband wordt gehaald.
Staat dat we boven alles ons gezonde verstand hebben Lachen

Het lastige met die aannames, veronderstellingen vind ik dat het je vaak tegen houdt met afvallen. Zit in de genen, ben nu eenmaal breed gebouwd, trage stofwisseling, overgang, ik enz.
Afvallen is een doordacht traject, elke dag weer keuzes maken om gedragsverandering eigen te maken.
Maar het goede nieuws is, de aanhouder wint

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 6:33    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik zit echt op een fout spoor en weet dat ik de enige ben die dat kan omkeren...tijd voor aktie dus...maar ja zomertijd=campingtijd=gezelligheid Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:04    

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ik zit echt op een fout spoor en weet dat ik de enige ben die dat kan omkeren...tijd voor aktie dus...maar ja zomertijd=campingtijd=gezelligheid Rollende ogen

Jaaah, dat wordt omdenken!!
Zomertijd is meer buitentijd dus meer bewegentijd
Campingtijd is minder stress dus goed voor jezelf zorgentijd
Gezelligheid zit niet in teveel of ongezond eten maar in rust, goed gezelschap en fijne gesprekken!

Wie weet zet dit je op het goede spoor??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:08    
Moderator

Reageer met quote
ja rust en gesprekken zijn er zeker...(met een wijntje) Lachen
stress is er ook niet en we genieten volop..
bewegen zit er niet in hoewel het al een stuk beter gaat

eten is eigenlijk altijd wel gezond maar kan toch zorgen dat ik aankom ipv afval
thuis kan ik wat strikter zijn aangezien er op de camping altijd onverwachte dingen zijn en ik er geen zin meer in heb om Nee te zeggen
zo aten we gister met de buurtjes samen(op 1.5 meter)zij hadden een heerlijke lenterisotto gemaakt met garnalen(AH verspakket)
ik maakte voor toe een verse fruitsalade...al met al niks mis mee maar rijst moet ik eigenlijk niet eten als ik wil afvallen
Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:15    

Reageer met quote
Meestal zit het er niet in wat je eet, dat zit meestal wel goed maar de hoeveelheid wat je ervan eet.
Rijst, Risoto, Nasi zo n anderhalve opscheplepel
En fruitsalade, ook niks mis mee mits je een klein bakje neemt.
Ook van gezonde levensmiddelen, fruit, kun je gewoon zwaar worden.
Als Nee zeggen erg moeilijk is en je vind het fijn om mee te doen dan gewoon portie s aanpaasen.
De nieuwste afvalmethode : alles voor de helft, zo makkelijk in te passen.

Toen ik af moest vallen door ernstige gewrichtsproblemen en mijn voedingsstijl met de dietiste had doorgesproken zei ze
" Jeeh jij eet echt supergezond, je krijg alle voedingsstoffen binnen alleen jammer dat het van alles net een beetje teveel is Lachen "
Heb gelijk kleinere borden, schaaltjes gekocht en pas de hoeveelheid met koken aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Hey Dipinipi, ik herken het wel. Vakantietijd=lekkere ijsjes=lunchen=bbq etc. Als je geen Nee kunt zeggen is het een goede tip van Elisabeth om inderdaad kleinere porties te nemen. En jammer dat bewegen nu nog niet lukt. Dat zou wel helpen. Succes meid!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:47    
Moderator

Reageer met quote
ja dat is eigenlijk wel een goed alternatief... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:49    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ja rust en gesprekken zijn er zeker...(met een wijntje)

Zeer herkenbaar.... Geschokt Lachen
Gelukkig wordt het nu wat minder mooi weer. En maandag weer werken. Zal wel helpen. Denk ik...

Ik las hier deze week en goeie tip over een buikje wegwerken, en ben sindsdien elke dag buikspieroefeningen aan het doen (alweer).
Dit keer houd ik het vol!!
Dank aan de schrijver van deze gouden tip!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:52    
Moderator

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Hey Dipinipi, ik herken het wel. Vakantietijd=lekkere ijsjes=lunchen=bbq etc. Als je geen Nee kunt zeggen is het een goede tip van Elisabeth om inderdaad kleinere porties te nemen. En jammer dat bewegen nu nog niet lukt. Dat zou wel helpen. Succes meid!

Nee ik eet geen ijsjes en de bbq is nog niet aan geweest...en zo wel eet ik geen foute dingen
het zijn bij mij de wijntjes en de extra boterhammen/stokbroodjes...als ik dat skip gaat het al stukken beter

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Dipinipi misschien kun je met de wijntjes dan als eerste stap beginnen om na elk glas wijn eerst een glas water (/spa/light frisdrank) te nemen voordat je het volgende glas wijn neemt?
En verder herken ik wel wat je schrijft. ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 11:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 67, 68, 69  Volgende
Pagina 45 van 69