Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 12 wk actie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 48, 49, 50  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ellen schreef:
Goedemorgen -9 kilo het gaat de goede kant op meiden dus kom op geef meer kilootjes aan Meneer W-schaal

Sorry Ellen. Zal beter mijn best doen. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 6:52    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Pffff, met de hakken over de sloot net nog een groentje Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 7:08    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het gaat op zich goed hier net eten dus denk dat ik vd week weer afgevallen ben. Het is alleen nog steeds alles of niets helaas. Dan gaat het toch weer fout. Dus dan maar weer niets

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 9:57    
Vrouw Weeggegevens   M40
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Idd vergeten te posten vorige week. Heel fijn dat ik door kan in de sprint. Hier gaat het weer de goede kant op. Voel me lekker, ben meer buiten om te wandelen en te fietsen.
Fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Reageer met quote
Ik sta 2x in het lijstje.
Maar ben bang dat het nu rook wel word. De dag na het in voeren was hij al zwaarder. Ik vond h et al vreemd dat ik zoveel afgeval koken was.
Maar ik ga lekker door en hopelijk is hij woensdag dan toch groen. Desnoods geel. Maar rood, hmmm hopelijk niet.
Succes iedereen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 12:10    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Jessika schreef:
Maar ben bang dat het nu rook wel word. De dag na het in voeren was hij al zwaarder. Ik vond h et al vreemd dat ik zoveel afgeval koken was.
Maar ik ga lekker door en hopelijk is hij woensdag dan toch groen. Desnoods geel. Maar rood, hmmm hopelijk niet.
Succes iedereen

Heb dat soms ook dat de ene week er veel meer af gaat en dan dat het de week erna kiele kiele is maar gaat om de grote lijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 13:52    
Vrouw Weeggegevens   M40
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
D01 schreef:
Jessika schreef:
Succes iedereen

Heb dat soms ook dat de ene week er veel meer af gaat en dan dat het de week erna kiele kiele is maar gaat om de grote lijn

Heel herkenbaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 15:22    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Joepie! Ik sta ook in het lijstje van Ellen. Leuk!
Met mij gaat het ook goed. Ook ik ben veel buiten in beweging. Ik hoop aan het eind van deze week ook weer op een groen vakje. Dat hoeft echt geen kilo te zijn, maar met een paar onsjes ben ik al dik tevreden.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 22:54    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
3x in het lijstje! cheerleader

@Lin: Kennedymars schijnt heel erg tof te zijn hoor ik al een paar jaar van een vriendin! Alleen van helemaal geen evenement tot 1 september naar duizenden wandelaars op één evenement is misschien wel een grote stap ineens.
Maar blijf vooral lopen: zoals we een "alternatieve elfstedentocht" hebben bedacht, komen er deze zomer vast ook alternatieven voor deze evenementen. We zijn niet voor een gat te vangen. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 23:12    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik blijf mijn wandelschoenen aantrekken. Tis vooral ook hobby om lange afstanden te wandelen. Ik geniet er van en ben blij dat ik het weer kan. Ook alleen wandelen vind ik fijn. Ik zie wel wat er na 1 september weer mag qua evenementen. Zitten er geen evenementen in dit jaar is het ook prima. Er zijn genoeg andere mogelijkheden om lekker te wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2020 5:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 48, 49, 50  Volgende
Pagina 26 van 50