Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 12 wk actie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 48, 49, 50  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Het lijkt in deze tijd met alle ellende om je heen vaak onbelangrijk dat gedoetje met het gewicht. Pffff of er geen belangrijkere dingen zijn, klopt.

En dan ineens bedenk ik me, een gezonde leefstijl, bewegen, gezonde voeding en goed in conditie blijven is juist nu de beste keuze die ik kan maken!
Goed voor mijn lijf zorgen, Nee ik ben geen kliko, voeden niet vullen, juist nu.
Want wat schiet ik er mee op om over een aantal weken kiloos zwaarder, uitgezakt, moe, balend uit deze crisis te komen?

Ga er het beste van maken, ondanks gemis soc.contacten, niks kunnen, lange dagen, gewoon doorrrrrr, zo fijn dat ik gewoon zo n beslissing kan nemen en niet op een ic lig, dankbaar.

Kom op!! Gewoon doorrrrrrrr.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 7:12    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank Elisabeth. Dat zetje had ik net nodig.
Het is een rare spannende tijd.
Maar laten we kijken wat we wel hebben.
Dankbaar dat we een tuin hebben, dankbaar dat de kinderen de boodschappen doen. Dankbaar dat we gezond zijn.
Fijne paasdagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 7:41    
Vrouw Weeggegevens   Evita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Rood Schaam Schaam
Kan ook niet anders voor mij. Sporten ligt stil en wel paaseitjes...
Vanaf dinsdag weer de puntjes op de i.
Iedereen fijne paasdagen

1e doel: 92 kilo, 2e doel: 87kilo, 3e doel: 82 KILO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 8:45    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
In het begin van deze lock down vond ik het allemaal moeilijk... Niks mogen, bang zijn, ...
Maar ondertussen is er precies een rust over mij gekomen. Er is ook niks dat moet (buiten gaan werken uiteraard).
Hoop dat dit gevoel zo blijft...
Maar kan ook wel komen doordat ik dit weekeinde al de hele tijd ongestoord in mijn moestuin heb kunnen werken. Lachen
Kan dinsdag zo weer over zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 9:14    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: IF/KHA

Reageer met quote
Bij mij begint er nu ook meer rust te komen. Helaas in mijn lijf juist niet. Dat doet op het ogenblik vooral heel erg pijn. Mijn reuma klachten zijn al een hele lange tijd niet zo erg geweest als dat het nu is. Helaas weer dagelijks naar de pijnstillers moeten pakken die ik al een paar jaar niet meer dagelijks gebruik. Alleen als ik een hele drukke dag voorzie waarin ik niet zelf mijn rustmomenten kan regelen wil ik nog uit voorzorg een pijnstiller pakken. Nu dus al een week weer dagelijks slikken. Ook dat heeft invloed op mijn gewicht. Weet dat ik door ontstekingen in mijn lijf ook meer vocht vast hou. Gelukkig heb ik het water drinken weer op gepakt. Ook belangrijk bij het weg werken van afvalstoffen die zich dus nu juist aan het ophopen zijn in mijn gewrichten. Nu dus extra belangrijk om goed voor mijn lijf te zorgen. En als ik dat hier bij de weegclub even van mij afschrijf dan lees ik het tevens als berichtje aan mezelf. Lach Ik wens iedereen hele fijne paasdagen en maak er hoe dan ook iets gezelligs van.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 11:37    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijne paasdagen.
Vanmorgen ontbeten met croissant, bacon en een ei, sinaasappelsap en kop thee
Ik zeg goed bezig, normaal zou ik meer eten. Nu gedoseerd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 11:47    
Vrouw Weeggegevens   MamERB

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Iedereen vrolijk Pasen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 12:06    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:

En dan ineens bedenk ik me, een gezonde leefstijl, bewegen, gezonde voeding en goed in conditie blijven is juist nu de beste keuze die ik kan maken!
Goed voor mijn lijf zorgen, Nee ik ben geen kliko, voeden niet vullen, juist nu.

Ik las in de eerste week ook een berichtje hierover van Dinipini, die bracht het voor mij ook terug naar deze kern. Dit is het enige wat ik letterlijk kan aanpakken: goed voor mezelf zorgen, door te voeden en actief te blijven, zodat ik aankan wat er straks op mijn pad komt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 12:26    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
[quote="Elisabeth01"]Het lijkt in deze tijd met alle ellende om je heen vaak onbelangrijk dat gedoetje met het gewicht. Pffff of er geen belangrijkere dingen zijn, klopt.

Want wat schiet ik er mee op om over een aantal weken kiloos zwaarder, uitgezakt, moe, balend uit deze crisis te komen?

Ga er het beste van maken

Ik las net : de komende maanden gaan voorbij of je nu traint of niet d u s laat ze tellen.

Dat zeg jij ook met

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 18:36    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Goede morgen, de meesten van ons hebben het moeilijk in deze tijd
zo ook ik, wat paaseitjes gegeten, een gebakje bij de koffie, smullen dan gaat de weegschaal omhoog Huil huil
ik ga vandaag de puntjes op de I zetten en goed opletten
lieve groetjes en een Gezellige 2e paasdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2020 7:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 48, 49, 50  Volgende
Pagina 16 van 50