Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vergeten voor te stellen :-)

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kattie23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sport

Reageer met quote
Hoi

Ik had me vergeten voor te stellen, maar na wat neuzen op dit forum heb ik begrepen dat dit de traditie is. Dus bij deze Lach

Ik ben 25 en nu een jaartje aan het werk. Tijdens mijn studies ben ik veel aangekomen. Nu het werkleven bezig is, heb ik iets meer vrije tijd dan tijdens mijn studies, dus het werd tijd dat ik er terug iets aan deed. Begin juli dus gestart aan 104,5 kg. Zou zo graag terug een normaal gewicht hebben, maar laat ons eerst eens proberen tot onder de 90 kg te gaan. Ik wil vooral afvallen door gemiddeld 2x per week naar de sportschool te gaan.

Mijn drie grootste struikelblokken zijn
- ik woon nog thuis en kies mijn eten dus zelf niet (het wordt niet geapprecieerd als ik iets enkel voor mezelf maak) + over het algemeen wordt er in mijn ogen te vettig gekookt en met te veel zout. Als ikzelf kook voor het gezin beperk ik dit wel, maar ik kan echter niet altijd koken
- Ik werk in een fabriek die olie raffineert en in mijn functie dien ik ieder soort product te proeven vooraleer de productie goed te keuren... We spugen die olie en vetten wel terug uit, maar toch blijft er steeds wat in je mond hangen
- Ik werk in een onregelmatig ritme

Deze drie zaken bevorderen het afvallen niet, maar toch hoop ik mijn doelen te halen. Eerste doel is 95 kg tegen eind september. Lach

Laatst aangepast door Kattie23 op di 25 jul 2017 11:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jul 2017 23:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Kattie, van harte welkom bij de weegclub.
Apart beroep voorproeven wat moet ik me daar bij voorstellen kroketjes en zo, zie dat je al bij een sprintje actief bent altijd leuk om samen er voor te gaan

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 25 jul 2017 10:25    
Vrouw Weeggegevens   Kattie23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sport

Reageer met quote
Haha Nee, was het maar proeven van kroketjes Erg blij Het is letterlijk olie proeven. ohhh

Een eetdagboekje probeer ik binnenkort wel eens. En een tikker heb ik al, straks nog eens wegen en hopelijk al terug iets af Lach

Bedankt voor de steun!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jul 2017 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Lijkt me 3x niks olie proeven maar denk dat het wend met wijn spuug je het ook uit na het proeven en voor de smaak weg te krijgen neem je een mini stukje wit brood en dan de volgende proeverij smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 25 jul 2017 11:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1