Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kaatje, ik kan het me voorstellen dat je zoiets bij 1x houdt. Het is een superprestatie om te volbrengen, maar ik vraag me af of het echt nog leuk is om te doen.

Vanavond 7,8 km gelopen met de loopgroep.
De training bestond uit 14 minuten inlopen, daarna 100m op maximaal tempo en rustig terug, vervolgens 200m max en 200 rustig terug, zo tot 500m. Toen we dachten dat we klaar waren mochten we het nog even andersom doen. Beginnen met 500m, daarna 400. Al met al leg je dan toch een leuke afstand af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 22:52    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
BosUil schreef:
Pff, Leonie, wat een prestatie! Doe je na afloop wel strech-oefeningen? (Cooling down)
En wat vreemd dat je blaren kreeg. Die had je toch niet bij de 4daagse?
Had je andere schoenen of andere sokken.
En wat drijft je om deze 80 km te gaan lopen?
Ik vind het een megaprestatie hoor, maar ik denk wel :waarom wil iemand dit?

Ik stretch bij elke pauze met dit soort afstanden, heb erna een uur in een warm bad gelegen, heerlijk. Geen last meer hoor. Mijn schoenen en steunzolen waren versleten, maar op mijn nieuwe schoenen durfde ik nog geen 80 km te wandelen, dus die de laatste 18 km aangetrokken. Het zit 'm in het tempo dat ik blaren krijg, op de Nijmeegse liepen we minder hard dan mijn natuurlijke 5,5 km/u tempo en nu liepen we vaak 6 km/u en dat is nog niet mijn natuurlijke tempo, daar moet ik nog wat meer voor trainen.

Ik heb Bechterew en nu ik in een goede periode zit wil ik alles doen wat ik op mijn 'bucketlist' heb staan omdat er ook wel weer slechtere periodes komen. Dus ik wandelde en rende mezelf 'slank', rende de 5 km, de 10 km (regelmatig), wandelde de 4x40 op de Nijmeegse fluitend, wandelde/klom een paar zware bergetappes in Oostenrijk, fiets 80 km achtereen en deed mijn eerste Kennedymars. En in november wil ik 15 km kunnen rennen en in 2019 hoop ik de 4x50km op de Nijmeegse te doen en dan wel 6 km/u te kunnen wandelen. Niet omdat het moet maar omdat het kan en om mijn reumatoloog ervan te overtuigen dat fit zijn, getraind bewegen en dat opbouwen zorgt voor een beter leven met minder pijn. Totaal geen Bechterew pijn gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 5:39    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Ik vind het een super prestatie Leonie.

Ik heb gisteren nog 3 km gewandeld met manlief.
En gezwommen, maar dat telt hier niet... Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 3,4 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 18:49    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Vandaag sprak ik iemand die dezelfde tocht heeft gelopen als jij Leonie. Ik ben erg onder de indruk..

Hij had ook vreselijke blaren, nog nooit eerder last van gehad. Hij dacht dat het door het broeierige weer kwam. Hij vertelde dat hij echt letterlijk in tranen was uitgebarsten toen hij zijn voeten zag na de loop..
Inmiddels kan hij weer lopen, zijn de blaren netjes opgedroogd en gaat hij dit weekend 55 km lopen met de ZtotZ tocht in ons dorp (persoonlijk vind ik dat vrij dom van hem). Hij vertelde dat hij net als jij vrij snel is hersteld..

Ik hield het vandaag bij de 7,9 km, ook fijn.
Het was een wandeling in de regen, die niet stopte. Zelfs mijn bril werd nat ondanks mijn petje. En mijn voeten. Dat was echt een beetje dom, ik had per ongeluk mijn niet waterdichte wandelschoenen aangetrokken.
Toen ik ze uitdeed (al mopperend, omdat mijn geliefde schoenen toch weer eens niet waterdicht bleken) ontdekte ik pas dat ik de verkeerde schoenen had aangetrokken. De goede schoenen zijn echt waterdicht..
Wanneer wordt ik eens wijzer?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 21:54    

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Vandaag sprak ik iemand die dezelfde tocht heeft gelopen als jij Leonie. Ik ben erg onder de indruk..

Hij had ook vreselijke blaren, nog nooit eerder last van gehad. Hij dacht dat het door het broeierige weer kwam. Hij vertelde dat hij echt letterlijk in tranen was uitgebarsten toen hij zijn voeten zag na de loop..
Inmiddels kan hij weer lopen, zijn de blaren netjes opgedroogd en gaat hij dit weekend 55 km lopen met de ZtotZ tocht in ons dorp (persoonlijk vind ik dat vrij dom van hem). Hij vertelde dat hij net als jij vrij snel is hersteld..

Het is inderdaad echt wel een prestatie zo'n Kennedymars, al zijn er die dit met twee vingers in hun neus doen, zonder blaren en 10x per jaar of zo. Het was geen broeierig weer, het was het mooiste wandelweer wat je kon hebben. Anders wandelen dan normaal en opgestuwd worden door de menigte snelheidsmaniakken is vaak de boosdoener. Mijn blaren zijn ook grotendeels genezen, linker klein teentje is alleen nog wat gehavend. Het was voor mij een tocht met alleen wat zweet op de laatste 3 uurtjes toen het 24 graden werd, geen bloed, geen tranen. Alleen positieve emotie dat ik dit kon. Mijn maatje heeft een kwartier op bed liggen janken hier thuis van de pijn in zijn pezen en spieren.

Ik vind het niet onverstandig van je kennis om aanstaand weekend 55 km te doen. Alles is genezen. Ik zou het zelf ook kunnen, maar ik ga paard rijden en 10 km wedstrijd rennen in Breda.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 8:05    

Reageer met quote
Wo 12 sept 13 km afgelegd, waarvan 5,4 powerwalkend en 3 rennend in de training. Echt geen last meer van de 80 km.

Laatst aangepast door L1970 op do 13 sep 2018 8:10, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Goede morgen allemaal.
Super leonie wat een prestatie.
Mijn wandel prestatie in een wandeltempo rennen doe ik al een paar jaar niet meer:
Zaterdag: 6.97 km
Zondag: 11.68 km
Maandag 8.91 km
Dinsdag 9.3 km
Woensdag 11.02 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 8:08    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 5km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 20:49    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Maandag 3,2 km
Dinsdag 9,7 km
Woensdag 3,2 km
Donderdag 6,5 km

Mijn maximum ligt duidelijk bij 50 km, en eigenlijk 40. Dat is gewoon genoeg. Maar petje af voor degene die het kunnen hoor, zo'n kennedymars. En ik vind het ook onvoorstelbaar knap dat lichamen en blaren zo snel weer kunnen herstellen.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 2:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 25 van 36