Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteravond het rondje van 3,2 km. gewandeld. Dit keer weer met m'n buurvrouw gewandeld We hadden zoveel lol, dat in ons rustig buitengebiedje de buurt denk ik wel mee kon genieten en ik amper gemerkt heb dat ik wandelde.... Lachen

Allemaal een gezellig weekend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 7:57    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Woensdag liepen we het rondje van 3,2 km.

Grappig om te lezen dat het kennelijk bij iedereen weer anders werkt met die apparaten! Ik bedoel het rood kleuren van de kilometers. Zoals het bij Yeps en Mamdarijn gaat, werkt het bij mijn telefoon weer niet.

En grappig van die Weight Watchers, Mamdarijn! Ik dacht echt even: huh, wat moet jij dáár nu toch mee? Lachen

Wij hebben gister 75 km gefietst, maar daarvan kan ik niks invoeren hier. Tussendoor nog wel in een winkelstraat gelopen, vooruit, ik noteer 1 km.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 8:37    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Haha, Nee, ik snapte dat van de Weight Watchers ook niet... Dacht dat je daar dan voor wilde gaan werken... Ik val van me stoel van het lachen!

Gisteren 5,8 km gelopen. Nu een paar dagen rust en dan zondag de 12 km fishermans friends strongmanrun! Zin in!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 9:44    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat fijn dat je een nieuwe baan hebt Mamdarijn! Om je heenkijken kan altijd, alleen een stuk relaxter...;-)

Ik heb niet echt lange wandelingen gemaakt. Het leek beter om het zere knietje een beetje te ontzien. Nu gaat het wel weer. Morgen staat er een wandeling van 17 kilometer op de agenda. Lekker door de polder struinen. Het is zo fijn dat we nog mooi weer hebben!

Dan de kilometers van afgelopen tijd:
Vrijdag 24 augustus 2,5 km
Zaterdag 4,3 km
Zondag niet gewandeld
Maandag 6,1 km
Dinsdag 7,2 km
Woensdag niet gewandeld
Donderdag 6,8 km
Vrijdag 7,3 km
Zaterdag 7,4

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 14:50    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik werd heel onrustig van het om me heen kijken, ik weet ook niet of ik dat aankan.. Maar goed het gesprek op 5 september zal me misschien op goede ideeën brengen!

Ik ga zo de kilometertjes weer bijelkaar sprokkelen. Het spijt me dat ik zo weinig inbreng heb gehad de afgelopen weken.. Eerst de vakantie en daarna geen ruimte door alle hersenspinsels.. Maar goed, ik voel me weer helemaal rustig en vrij..

Deze foto past er goed bij.. dit heb ik gisteren onder andere beleefd

Gisteren heb ik 2x een wandeling gemaakt met een vriendin. De eerste was een beverroute, van ongeveer 8 km maar met het gebruikelijke Mamdarijn verdwaaltalent werd dat ruim 10 km Erg blij

En daarna een klein rondje langs het water, wat uitliep in een diep gesprek en een heel stuk verder de dijk afgelopen dan we van plan waren.. we waren al in de buurt van Nijkerk Erg blij

De eerste wandeling was echt een heerlijke ontspannende frisse douche wandeling. Het zonnetje scheen, door het bos zweefden sprookjesachtige pluizen, we liepen ook vlak bij een fantasievolle kinderroute; met natuurinfo, fantasie en opdrachtjes.
Bijvoorbeeld bij een boom stond een bordje met meer info over de populier: "Deze boom groeit snel omhoog, maar kan ook zomaar omvallen. Misschien is er wel een heks tegenaan gevlogen. Probeer de omgevallen boom eens op te tillen met je spierballenkracht."
Dit soort gekke info prikkelen mijn vrolijkheid en fantasie. Toen we een ven in het bos tegenkwamen met allemaal witte pluizen die op het water dreven konden we niet anders dan in elfjes geloven..

Naast sprookjes kwamen we ook heel dicht bij een kudde schotse hooglanders. Wat een enorme beesten zeg.. Deze foto heeft mijn vriendin ook gemaakt toen (nog meer hoor, maar deze bink poseerde voor ons)

In totaal heb ik vrijdag 22.5 km gelopen

Tevreden over de afgelopen week. Mijn goede voornemens groeien met de dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 19:19    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Resultaten afgelopen week
51.68 km

Dit schreef je op dinsdag 14 augustus. Voor mij lastig om te registreren wat je dagkilometers zijn, want wat is bij jou een week.. In een berichtje later gaf je aan dat jouw week tot dinsdag loopt.
In deze sprint loopt de week van zaterdag tot en met vrijdag. Zou je daarom gewoon per dag willen doorgeven? Of je week voor me aan willen passen van zaterdag t/m vrijdag?

Zo heb ik ook jouw eerste week een beetje met natte vingerwerk ingevoerd, je gaf aan elke ochtend ongeveer 5 km te lopen en in de middag en avond een klein stukje.
Een paar dagen later schreef je dat je in de middag 1,8 en in de avond 1,8 hebt gelopen dus die heb ik bij de vaste 5 km's opgeteld.

Niet ideaal en misschien niet helemaal realistisch, maar ik wil je natuurlijk ook niet te kort doen.
Kortom: beter als je elk loopje even meldt in een dagtotaal.. Ik zal straks de loopschema's publiceren, dan snap je gelijk wat ik bedoel Erg blij

Ik heb ook voor de rest van je kilometertjes flink zitten rekenen en gewerkt met gemiddelden om ongeveer uit te komen op de stand die je aangaf. Op zich gezond voor de hersenen (hersengymnastiek) maar wel een beetje tijdrovend..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 22:15    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
26 aug
Kaktus schreef:
Mamdarijn, ik snap dat je hoofd niet naar kilometers bijhouden staat. Als je me je bestandjes met een beschrijving hoe het werkt stuurt, wil ik het wel tijdelijk bijhouden hoor! Tot jij er weer energie voor hebt.

Oh wat ontzettend lief van je, ik had dit over het hoofd gezien (had niet alles gelezen deze week) Dus helaas pindakaas.. de klus is net geklaard..
Ik moest ook nog de vorige sprint afronden dus het was een hele toer, dat komt er van als je een time out neemt van de kilometervreters..

Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 22:57    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hierbij de eerste overzichtjes van de afgelopen weken.
Ik plaats hier ook even het jaaroverzicht, gewoon omdat het zo leuk is om te zien hoe veel we lopen zonder het te beseffen.. Het jaar 2018 is al over de helft, en we hebben samen echt megaveel kilometers afgelegd!

Jaaroverzicht (klik op het dikgedrukte woord):
Jaaroverzicht 2018

Weekoverzicht van week 31 tot en met week 35
Persoonlijk overzicht van week 31 tot en met week 35

Week 31
Week 32
Week 33
Week 34
Week 35

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 23:22    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Even een link naar de vorige sprint, deze is hierbij nu echt officieel afgesloten..
https://www.weegclub.nl/forum/doorstappen-met-de-kilometervreters-t55541-480.html#2674039

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 23:30    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
30 aug 5.15 km
31 aug 5.29km
01 sept 4.17 km met mijn schoonouders en bij thuiskomst nog 5.57 km
vanmiddag 6.02km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 15:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 19 van 32