Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vera's eetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 195, 196, 197  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
pebbles schreef:
Ben speurneus van beroep.... rara...... Lachen

Bedankt voor de tip Vera... ik kom uit op 50.... Geschokt

Blijft ongelofelijk, nu snap ik de ommekeer ook bij je en de heerlijke vakantie met de bij behorende foto's, je wordt maar één keer 50 toch ? Lachen

Van harte nog "sara"

Dikke groet,
Pebbles

Ha, ha ik haat "Sara" Lachen Vandaar ook, dat ik zover mogelijk ben weggegaan (Isla Margarita, Venezuela) zodat mijn kinderen, of wie dan ook geen sara in mijn tuin gingen zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 11:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Karlijn schreef:
Hai Vera,
goed om te zien dat je lekker op gewicht kan blijven door een beetje te zondigen en dan weer een beetje cohen te doen! Zo vangt cohen de klappen van het 'gewone Rollende ogen leven' op...
Dat is voor mij alvast fijn om te weten, nu ik ook langzaam richting de hv aan het gaan ben...
Wat de hv betreft: over een paar weken ga ik op vakantie naar spanje, en dan wil ik even wat minder streng cohen doen, om ook wat te kunnen genieten van wat de vakantie en het land te bieden heeft.. ik denk dat ik beter af ben met de hvlijsten, dan dat ik helemaal niet weet wat ik wel extra kan nemen, en los ga op grote kh bommen.... Wat denk jij daarvan? Wil je mij de hvlijsten dan sturen? Ik schat dat ik, als we vertrekken, nog 4 kilo boven mijn streef zit...