Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vera's eetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 195, 196, 197  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik neem meestal een tomaat als ik een eitje of huttekase eet
bij yoghurt alleen een appel
ik doe ook wel eens een stengel bleekselderij raspen en er zijn mensen die een groenteomeletje maken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 14:10    
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Maja01 schreef:
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie antwoorden, het is me duidelijk.
Ik zit nu even snel in mijn pauze te lezen, iets wat ik nog nooit op het werk gedaan heb. Maar och heb nu toch pauze. Vera, ik hoop voor jou dat je snel opknapt.
Ik heb inmiddels een tikker uitgezocht en nu 2 x geprobeert deze in te plakken hoop dat dit goed komt.
Start ik op deze site ook een dagboek? of moet dat op een andere link. overigens ben ik dus vanochtend gestart en heb de yoghurt met appel en kaneel genomen, erg lekker die griekse yoghurt, hij is van nature al behoorlijk zoet vindt ik ,dus voor mij geen zoetstof.
maar wat eten jullie nou als groente bij het ontbijt? ik kan me daar niet zoveel van voorstellen behalve tomaat (maar die is rood) en komkommer hebben jullie nog tips voor mij? Verward

grtjs maja

Je kunt je eigen dagboekje bijhouden bij Forum/Weegclub/eetdagboeken low carb.
En voor vragen/antwoorden en delen van ervaringen kun je terrecht op de daarvoor bestemde onderwerpen in dit forum van Cohen.
Succes !
Vera
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 14:58    
Vrouw Weeggegevens   Ritalia
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Misschien is het een idee om nu een eigen Cohen eetdagboeke te maken.
Ze staan nu allemaal zo verspreid en er zijn er toch al heel wat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
ja, mijn idee, bij aanvang van dit forum heb ik dat al voorgesteld.
Daar hebben we Ellen voor nodig, ik kan dit niet zelf doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Ritalia
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
nou . hopelijk wil Ellen dat doen Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 feb 2009 0:09    
Vrouw Weeggegevens   Schildertje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Maja01 schreef:
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie antwoorden, het is me duidelijk.
Ik zit nu even snel in mijn pauze te lezen, iets wat ik nog nooit op het werk gedaan heb. Maar och heb nu toch pauze. Vera, ik hoop voor jou dat je snel opknapt.
Ik heb inmiddels een tikker uitgezocht en nu 2 x geprobeert deze in te plakken hoop dat dit goed komt.
Start ik op deze site ook een dagboek? of moet dat op een andere link. overigens ben ik dus vanochtend gestart en heb de yoghurt met appel en kaneel genomen, erg lekker die griekse yoghurt, hij is van nature al behoorlijk zoet vindt ik ,dus voor mij geen zoetstof.
maar wat eten jullie nou als groente bij het ontbijt? ik kan me daar niet zoveel van voorstellen behalve tomaat (maar die is rood) en komkommer hebben jullie nog tips voor mij? Verward

grtjs maja

nou ja maja, je moet gewoon even vergeten hoe een hollander eet. je kunt gewoon elke groente eten bij het ontbijt, geen probleem, bv een restje van de vorige avond. lekker met een eitje erdoor geroerd of erbij gekookt, of met witte kaas van welke soort dan ook. asperge is lekker met ei, courgette gebakken of gekookt is lekker met kaas net als prei en koolsoorten en witlof. eigenlijk is de hoeveelheid groente bij het ontbijt zo gering dat je met een minitomaatje en een klein stukje courgette en een stukje preisteel er al over heen zit. even kleinsnijden en roerbakken in een klein koekepannetje. courgette in smalle reepjes gewoon rauw is ook samen met wat tomaat en ui erg lekker bij kaas, hüttenkäse bv. eet smakelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 feb 2009 2:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
hier stond hetzelfde bericht nog een keer. sorry

Laatst aangepast door Schildertje op di 03 feb 2009 2:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 feb 2009 2:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik kan het niet helpen geloof ik dat dit bericht er drie keer staat. het programma leek niet te reageren. je kunt zo'n bericht ,lijkt het, wel wijzigen maar niet verwijderen. als iemand dat wel kan dan graag, het staat stom en hebberig of zoiets.

Laatst aangepast door Schildertje op di 03 feb 2009 2:26, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 feb 2009 2:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
en nog een keer

Laatst aangepast door Schildertje op di 03 feb 2009 2:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 feb 2009 2:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
en nu word ik gek. wie helpt? ik wil toch niet een hele pagina vol schildertjes!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 feb 2009 2:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 195, 196, 197  Volgende
Pagina 30 van 197