Auteur |
Bericht |
Vera Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1840 Dieet: Cohen Woonplaats: Beekbergen (gemeente Apeldoorn)
|
|
Pfttt, bedankt allemaal, gaat nog niet zo goed, koorts en al, bah.....
Zo'n op en af griep, soms denk ik dat ik opknap en dan ineens is het weer helemaal niks |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 jan 2009 23:26 |
|
 |
|
 |
Ingrid2509 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 14-10-2008 Berichten: 6447 Dieet: Gezond eten met WW Woonplaats: bollenstreek
|
|
Weers snel beter worden hoor.
Liefs,
Ingrid |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 feb 2009 13:29 |
|
 |
Glyn Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-10-2008 Berichten: 1516 Dieet: Cohen/WW Woonplaats: Rijswijk
|
|
Hoe is het vandaag met je? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 feb 2009 19:46 |
|
 |
Maja01 Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
hoi Vera, ik weet niet of dit de goede manier is van vragen stellen mar dat merk ik dan vanzelf denk ik.. ik wilde weten wanneer ik in de lunch een gekookt ei erbij neem, wat ik hiervoor bijv van de vleeswaren moet aftrekken, waar staat een ei voor qua gewicht? en mag rode paprika niet? bestaat er een verbo0den lijst? oei mijn accu is leeg moet dit snel versturen alvast bedankt voor het advies grtjs Maja01 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 feb 2009 22:28 |
|
 |
|
 |

|
|
oeps lukt nog net zie dat je griep hebt heel veel beterschap |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 feb 2009 22:29 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 39005 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Maja01 schreef: | hoi Vera, ik weet niet of dit de goede manier is van vragen stellen mar dat merk ik dan vanzelf denk ik.. ik wilde weten wanneer ik in de lunch een gekookt ei erbij neem, wat ik hiervoor bijv van de vleeswaren moet aftrekken, waar staat een ei voor qua gewicht? en mag rode paprika niet? bestaat er een verbo0den lijst? oei mijn accu is leeg moet dit snel versturen alvast bedankt voor het advies grtjs Maja01 |
ik zal wel even antwoorden,ik weet niet of Vera al weer opgeknapt is,mocht ze het lezen reageert of verbetert ze me wel
je mag 1 ei ipv andere eiwitten,dus vlees vis of yoghurt,geen 2 verschillende in 1 maaltijd
rode paprika mag niet
alles wat niet op de lijst staat is verboden,simpel  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 feb 2009 22:33 |
|
 |
Glyn Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-10-2008 Berichten: 1516 Dieet: Cohen/WW Woonplaats: Rijswijk
|
|
En ei en yoghurt mogen alleen bij ontbijt. Of je moet ontbijt en lunch omdraaien. Je mag dus niet EN ei EN yoghurt op 1 dag. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 feb 2009 22:40 |
|
 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1840 Dieet: Cohen Woonplaats: Beekbergen (gemeente Apeldoorn)
|
|
Helemaal mee eens, dames !
Ben nog steeds bezig met wat ik noem, de op en af griep.
Meer af dan op........... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 feb 2009 1:19 |
|
 |
Sammie Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Beterschap Vera!
Groetjes, Sammie.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 feb 2009 10:04 |
|
 |

|
|
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie antwoorden, het is me duidelijk.
Ik zit nu even snel in mijn pauze te lezen, iets wat ik nog nooit op het werk gedaan heb. Maar och heb nu toch pauze. Vera, ik hoop voor jou dat je snel opknapt.
Ik heb inmiddels een tikker uitgezocht en nu 2 x geprobeert deze in te plakken hoop dat dit goed komt.
Start ik op deze site ook een dagboek? of moet dat op een andere link. overigens ben ik dus vanochtend gestart en heb de yoghurt met appel en kaneel genomen, erg lekker die griekse yoghurt, hij is van nature al behoorlijk zoet vindt ik ,dus voor mij geen zoetstof.
maar wat eten jullie nou als groente bij het ontbijt? ik kan me daar niet zoveel van voorstellen behalve tomaat (maar die is rood) en komkommer hebben jullie nog tips voor mij?
grtjs maja_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 feb 2009 11:14 |
|
 |
|
|