Auteur |
Bericht |
Karlijn Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-1-2009 Berichten: 665 Dieet: cohen Woonplaats: Alblasserdam
|
|
Hoi Vera,
heel veel sterkte, ik hoop dat je er weer snel bovenop bent, lijkt me geen pretje, zo'n blaasontsteking!
Fijn dat je even kwam kijken hoe ik het doe!
't beste hoor,_________________ Succes, en Liefs, Karlijn
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 25 jan 2009 20:07 |
|
 |
|
 |
Sophia l Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-1-2009 Berichten: 918 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: noord-holland
|
|
Hoi Vera ,wat ontzettend naar die blaasontsteking ,gelukkig gaat het nu beter met je!
Heb even op mijn gemak jou draadje doorgelezen ,geweldig wat een resultaat en wat een mooie foto's,je hebt me geinspireerd hoor ,knap maar snel weer op
groetjes Fia |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 25 jan 2009 20:50 |
|
 |
Underdog Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 11-1-2009 Berichten: 881 Dieet: Gezond eten Woonplaats: utrecht
|
|
hopenlijk is het na de kuur helemaal over!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 25 jan 2009 22:20 |
|
 |
Ingrid2509 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 14-10-2008 Berichten: 6447 Dieet: Gezond eten met WW Woonplaats: bollenstreek
|
|
Liefs
Ingrid |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 25 jan 2009 22:25 |
|
 |
|
 |
Schildertje Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-12-2008 Berichten: 625 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: gronau
|
|
je bent zo vaak ons tobbertjes tot steun, ik vind het leuk om te zien dat een heleboel mensen je beterschap wensen nu het je zelf even niet zo lekker gaat. ik hoop dat je snel weer de oude bent. groetjes. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 25 jan 2009 22:43 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1840 Dieet: Cohen Woonplaats: Beekbergen (gemeente Apeldoorn)
|
|
Fijn dat jullie zo meeleven met dit (tijdelijk hoop ik)tobbertje.
De blaasontsteking lijkt overwonnen maar het voelt alsof er nu ook nog een griep aan komt zetten, ik hoop het echt van niet pftttt.
Liefs,
Vera |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 27 jan 2009 0:41 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 39003 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
zorg goed voor jezelf en zorg dat je weerstand hoger wordt,veel slapen en extra vitamines slikken,ik neem altijd echinaforce als ik me gammel voel en extra vit c,vaak is dat net genoeg_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 27 jan 2009 8:20 |
|
 |
|
 |
Coriza Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Ik hoop, dat de griep je bespaard blijft! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 27 jan 2009 10:38 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1840 Dieet: Cohen Woonplaats: Beekbergen (gemeente Apeldoorn)
|
|
Ben vanavond wel wezen sporten, body-pumpen, een uurtje en daarna in de stoomsauna (turks bad). Ik dacht: "het is er op of er onder met die aansluipende griepvirusverschijnselen".
We zullen zien, ik moet de komende dagen een aantal mensen coachen en zelfs een lezing/meditatie-avond geven morgen, heb ik wel mijn stem nodig................
Verder zit ik helaas ook in een soort negatieve spiraal door de antibiotica denk ik, vanmorgen had ik zo'n ontzettend probleem met de stoelgang dat ik een klisma moest halen bij de apotheek.
Dat heb ik gelukkig maar een keer meegemaakt na de bevalling van mijn dochter, toen had ik ook een antibioticakuur gehad na mijn allereerste blaasontsteking ooit. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 27 jan 2009 23:21 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

|
|
Tobberdetob, Het was er op of er onder, na dat sporten.
Nou er onder is het geworden, onder de wol op de bank, helaas.
Gistermiddag heb ik nog wel gewerkt en de avond laten doorgaan.
Maar voor vandaag en morgen heb ik de opleiding, die ik zou geven afgezegd. De hele nacht liggen hoesten, mijn longen en ribbenkast doen pijn.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 29 jan 2009 16:10 |
|
 |
|
|