Auteur |
Bericht |
Nieke Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 25-8-2008 Berichten: 1247 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: alkmaar
|
|
Kijk jij bent zo een voorbeeld,om gelijk weer alles tehervatten met 2 kilo erbij,ik heb mij echt voorgenomen om dit na mijn vakantie ook tedoen!
Zodra ik ook 1 maart terug ben,ben ik hier weer helemaal van de party
Liefs,Nieke_________________  [/url]
"Try not!Do,or do not!There is no try! |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: di 13 jan 2009 9:42 |
|
 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1840 Dieet: Cohen Woonplaats: Beekbergen (gemeente Apeldoorn)
|
|
An schreef: | HALLO VERA..........
Voor mij ben je ook een voorbeeld! Je foto's zijn super
Wat knap dat je toch een kilo bent afgevallen! By the way;je ziet er heel strak uit,sport je er veel bij?
Liefs An (Angeline).  |
Bedankt ! Tijdens mijn afvalfase van 4 maanden, ben ik pas de laatste maand gaan sporten (1 x per week) bodypump.
Nu doe ik dat nog steeds 1 x per week. In een klasje bij Fitness First, alle spiergroepen trainen op muziek met gewichten (ladygewicht, niet zo zwaar hoor) Ik vind het heel leuk en motiverend.
Groetjes,
Vera |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 jan 2009 15:32 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1840 Dieet: Cohen Woonplaats: Beekbergen (gemeente Apeldoorn)
|
|
Nieke schreef: | Kijk jij bent zo een voorbeeld,om gelijk weer alles tehervatten met 2 kilo erbij,ik heb mij echt voorgenomen om dit na mijn vakantie ook tedoen!
Zodra ik ook 1 maart terug ben,ben ik hier weer helemaal van de party
Liefs,Nieke |
Hey Nieke, goed plan !
Overigens, na 1 dag de basis woog ik vanmorgen al weer 3 pond lichter. Gisteravond moest ik bijna elk uur heel veel plassen. Het was dus allemaal vocht,uiteindelijk. Maar kon ik pas loslaten met een basisdagje.
Ik blijf nog even zo doorgaan, kijken wat er gebeurd.......
Groeten,
Vera |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 jan 2009 15:35 |
|
 |
Jan2009 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 5-1-2009 Berichten: 524 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: Noord-Holland
|
|
Vera, jij bent echt een voorbeeld! Direct een dag basis na 2 kilo erbij. Zo hou je je resultaat.
Ik hoop het je dit jaar na te doen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 jan 2009 16:08 |
|
 |
|
 |
zomerslank Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 11-1-2009 Berichten: 954 Dieet: calorien tellen Woonplaats: Limburg
|
|
Hoi Vera
Ik lees al eventjes met je mee en ik vind het echt super dat je zoveel bent afgevallen.
Ik doe zelf geen cohen omdat ik er veel dingen niet van lust
Maar het eindresultaat van jou is perfect_________________
Ik ben al blij als ik 57kg weeg, maar 55kg is beter, en 50 kg is het beste  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 jan 2009 19:18 |
|
 |
Ietje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-10-2008 Berichten: 2960 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: alkmaar
|
|
wow vera als ik het zo lees allemaal is je vakantie super geweest. Dat is toch wel lekker hoor met dit dieet als je dan toch een keer die 1 of 2 kilo aankomt even weer terug naar de basis en het is er weer af klasse hoor
Jan gaat je zeker lukken als je je aan de lijst houdt het gaat echt als een speer met cohen  _________________
Ik ben bereid mijn ideale gewicht te bereiken!!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 jan 2009 9:28 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

|
|
Vanmorgen woog ik weer 55.00 kg.
Echt, hoe het kan ? Ik profiteer er maar van.
Ik was vorige week 2 kg aangekomen tijdens mijn studieweek waar ik mij niet aan de Cohen regels heb kunnen houden.
1 dag basis gedaan en het meeste was er al af, nog de rest van de week rustig aan gedaan, de basis van het afvalprogramma en een beetje er bij van de stabilisatiefase. Dit weekend heb ik weer gewoon lekker meegedaan met iedereen, wel qua maaltijden de basis van Cohen maar vele, vele extraatjes.
Mensen zie ik wel eens kijken: zo van "die is superslank en daar neemt ze de 3e warme chocolade met slagroom".
Ze moesten eens weten.............
Vera |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 jan 2009 21:18 |
|
 |
|
 |
Ingrid2509 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 14-10-2008 Berichten: 6447 Dieet: Gezond eten met WW Woonplaats: bollenstreek
|
|
Vera schreef: | Vanmorgen woog ik weer 55.00 kg.
Echt, hoe het kan ? Ik profiteer er maar van.
Ik was vorige week 2 kg aangekomen tijdens mijn studieweek waar ik mij niet aan de Cohen regels heb kunnen houden.
1 dag basis gedaan en het meeste was er al af, nog de rest van de week rustig aan gedaan, de basis van het afvalprogramma en een beetje er bij van de stabilisatiefase. Dit weekend heb ik weer gewoon lekker meegedaan met iedereen, wel qua maaltijden de basis van Cohen maar vele, vele extraatjes.
Mensen zie ik wel eens kijken: zo van "die is superslank en daar neemt ze de 3e warme chocolade met slagroom".
Ze moesten eens weten.............
Vera |
Gaaf he dat dit zo kan met cohenen.
Mijn vriendin snoept ook wel eens net als jij en als er wat bij komt idd. weer even terug naar de basis.
En dan komt en is alles weer goed,
Ik hoop dat dit bij mij straks ook zo is.
Ik ben er bijna nog 7,5 kg en dan stabiliseren.
Liefs Ingrid |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 jan 2009 21:21 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38995 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
ik ben echt jaloers op je zoals jij kan snoepen,hoef ik echt niet te doen hoor_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 jan 2009 21:32 |
|
 |
lycabo Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 27-11-2008 Berichten: 960 Dieet: Cohen Woonplaats: Zeeland
|
|
Wat super fijn voor je zeg!
Je reageert gewoon super op het cohen gebeuren. Dat geeft toch een fijn en veilig gevoel. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 jan 2009 23:22 |
|
 |
|
|