Auteur |
Bericht |
Vera Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1840 Dieet: Cohen Woonplaats: Beekbergen (gemeente Apeldoorn)
|
|
Van 9 t/m 31 december ben ik op vakantie naar Isla Margarita (Venezuela)
Voor informatie over het dieet kun je tijdens mijn vakantie een PB of mailtje sturen naar Dipinipi (Modereter).
Groetjes,
Vera  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 dec 2008 11:05 |
|
 |
|
 |
Ingrid2509 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 14-10-2008 Berichten: 6447 Dieet: Gezond eten met WW Woonplaats: bollenstreek
|
|
Hoi Vera
Een onwijs fijne vakantie toegewenst.
Liefs Ingrid |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 dec 2008 15:06 |
|
 |
Nieke Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 25-8-2008 Berichten: 1247 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: alkmaar
|
|
Hoi Vera ook van mij een hele fijne vakantie voor jullie toegewenst,ohhhhhhhhhh geniet er maar heerlijk van,wat een zalig vooruitzicht he?
Alvast ook heerlijke kerstdagen daar en een gezond en liefdevol 2009 .
Liefs,Nieke_________________  [/url]
"Try not!Do,or do not!There is no try! |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: ma 08 dec 2008 16:05 |
|
 |
Ietje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-10-2008 Berichten: 2960 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: alkmaar
|
|
Zo wat lekker ik zou wel mee willen heb het alleen maar koud hier...
Heel veel plezier maak er een leuke tijd van  _________________
Ik ben bereid mijn ideale gewicht te bereiken!!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 dec 2008 16:22 |
|
 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1840 Dieet: Cohen Woonplaats: Beekbergen (gemeente Apeldoorn)
|
|
Dank jullie wel, allemaal hele fijne dagen toegewenst !!
groetjes van Vera
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 dec 2008 22:30 |
|
 |
Pim Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-11-2008 Berichten: 340 Dieet: Cohen dieet Woonplaats: brabant
|
|
Dag lieve Vera,
Een heeeeele prettige vakantie toegewenst.
Geniet ervan!
Pim |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 dec 2008 22:43 |
|
 |
Sterretje Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 dec 2008 23:06 |
|
 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

|
|
Sterretje schreef: | Fijne Vakantie Vera
geniet er maar lekker van.
Neem je de weegschaal ook mee?
Groetjes Sterretje  |
ja, de weegschaal gaat mee  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 dec 2008 0:17 |
|
 |
ChrisjeXXL Weegclubfan voor het leven

|
|
Oei Vera , je zit nu al in het vliegtuig waarschijnlijk , maar ik wil je toch langs deze weg een hele leuke warme gezellige vakantie komen wensen , geniet ervan en dikke knuffels
liefs Chrisje |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 dec 2008 15:21 |
|
 |
Pingu Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 16-8-2008 Berichten: 522 Dieet: COHEN Woonplaats: Borne
|
|
Hallo allemaal
Ik ben al heel lang aan het lijnen en het wil op een één of andere manier niet lukken. Nu heb ik uit alle "leef- cq eetgewoontes" het Dr Cohen dieet uitgezocht. Ik heb een weekmenu van Vera gekopieerd en heb alle ingrediënten in huis gehaald m.u.v. de crackers. Ik kan ze namelijk nergens vinden. Ik ging er vanuit dat AH ze wel zou hebben maar onze plaatselijke AH dus niet Ben bij een reformzaak geweest en deze had er ook nog nooit van gehoord. Kan iemand mij vertellen waar ik de fjordcrackers kan kopen?
Ik zit momenteel in de nachtdienst en wil ná mijn nachtdienst beginnen met mijn eerste week. Ik merk ook dat ik in de nachtdienst alleen maar aankom. Denk niet dat het "vaste" kilo's zijn want ik eet best wel gezond. Maar ik ga er vanuit dat mijn stofwisseling een beetje van slag is. Helaas is het wel zo dat ik eens in de vier weken 5 nachten moet werken en mijn lichaam nauwelijks de tijd krijgt om weer in zijn ritme te komen.
Misschien dat het Dr Cohen dieet wél door blijft gaan tijdens de nachten ?? Ik hoop het...
alvast bedankt voor jullie reactie.
groetjes Janneke_________________ Het lukt alleen als jij het mogelijk maakt... Mijn dagboekje |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: di 09 dec 2008 18:52 |
|
 |
|
|