Auteur |
Bericht |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38999 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
wel een pompoendagje...goed voor de vitamietjes  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 jan 2014 20:25 |
|
 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1840 Dieet: Cohen Woonplaats: Beekbergen (gemeente Apeldoorn)
|
|
Dipinipi schreef: | wel een pompoendagje...goed voor de vitamietjes  |
ja. Ik heb er nog 2 liggen. .
ja, zitten er veel vitamines in? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 jan 2014 21:20 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38999 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Nee denk het niet,broccoli is gezonder denk ik
maar er zitten wel goede stoffen in hoor_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 jan 2014 21:27 |
|
 |
Marjoost1960 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2013 Berichten: 132 Dieet: Cohen Woonplaats: Loon op zand
|
|
Leuk Vera dat jij er foto's bij plaats dat ziet er altijd gezellig uit.
Ik heb al veel over jou gelezen dus ik ga je vanaf nu zeker volgen.
Ik hoop dat jij een inspiratie bron bent voor mij!
Voor mij is het heel moeilijk om af te vallen want ik ben sinds 3 jaar van de ene op de andere minuut in een rolstoel terrecht gekomen.
Voorheen had ik een slank postuur en hoefde ik nooit te lijnen ,nu ben ik in 1 jaar 25 kilo aangekomen en dat is voor mij bijna erger als het feit dat ik niet meer kan staan of lopen!!!Gek hè maar dat is echt zo.
Vandaar dat ik via de weegclub sinds november aan het proberen ben om af te vallen
Van die 25 kilo zijn er voordat ik bij de weegclub ging al 10 af maar nu de rest nog,alhoewel ik denk dat ik de lat veel te hoog heb gelegd.Want zoals eerst zal nooit meer lukken!!!sorry voor mijn lange verhaal.Groetjes,Marjoost_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 jan 2014 1:23 |
|
 |
|
 |
guus Mega Weegclubfan

|
|
Ook jij was voor mij een grote inspirator, ik kan mij nog herinneren van mijn start met Cohen dat ik met verbazing jouw foto's aan het bekijken was. Wow!
Grappig dat je ook weer even terug bent, maar ook gewoon het feit in het leven van ons allemaal: we hebben levenslang.
Leuk dat je terug bent! Je gerechten zijn altijd superlekker ( ik ben ook fan van Jamie..😉)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 jan 2014 9:53 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
ja die foto's zien er altijd lekker uit,en zeer insprirerend...ga Jamie er ook eens bijhalen_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 jan 2014 10:09 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1840 Dieet: Cohen Woonplaats: Beekbergen (gemeente Apeldoorn)
|
|
guus schreef: | Ook jij was voor mij een grote inspirator, ik kan mij nog herinneren van mijn start met Cohen dat ik met verbazing jouw foto's aan het bekijken was. Wow!
Grappig dat je ook weer even terug bent, maar ook gewoon het feit in het leven van ons allemaal: we hebben levenslang.
Leuk dat je terug bent! Je gerechten zijn altijd superlekker ( ik ben ook fan van Jamie..😉) |
Altijd fijn om te lezen dat ik je geïnspireerd heb..
Ik lees nu zelf mijn dagboeken van het begin door en bekijk mijn foto's en raak zo weer geïnspireerd.
Je hebt gelijk, helaas we hebben levenslang.
Maar zo fijn dat we elkaar hier op deze plek (weer) kunnen ontmoeten en steunen.
Zonder dit forum had het me nooit gelukt... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 jan 2014 10:10 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50419 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Hoi Vera, leuk dat je er weer bent meis, en je blijft er goed uitzien  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 jan 2014 10:39 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

|
|
Ellen schreef: | Hoi Vera, leuk dat je er weer bent meis, en je blijft er goed uitzien  |
Dankje Ellen..
Blij dat ik weer terug kan komen.. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 jan 2014 14:14 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50419 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Vera schreef: | Ellen schreef: | Hoi Vera, leuk dat je er weer bent meis, en je blijft er goed uitzien  |
Dankje Ellen..
Blij dat ik weer terug kan komen.. |
Altijd dat weet je toch  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 jan 2014 17:39 |
|
 |
|
|