Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vera's eetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 195, 196, 197  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Na 4 jaar lang , met tevredenheid het Cohen dieet te hebben gevolgd, kon ik hier niet meer mee afvallen/op gewicht blijven.
De rek was er uit;
Ik zag de dr Phil show waarbij de Pink methode werd besproken.
Ik zag de raakvlakken met de Cohen methode (low carb) maar de pink methode leek (en blijkt nu) veel completer.

Je hebt eerst een reset fase, waarbij je shakes mag als ontbijt, die je zelf vers maakt zonder poeders of pillen of dure pakjes en zakjes.
Maar gewoon met magere melk aardbeien banaan, groentes en eiwitpoeder (hemp). Dat is lekker en heel vullend voor uren.
Lunch en diner zijn zo'n 120 gram vis, vlees, kip, eieren of eiwitten op plantbasis gecombineerd met onbeperkt gekookte en/of rauwe groenten, dat is ongeveer de blauwdruk van de resetfase die je 3=14 dagen mag doen.

Hierna krijg je 3 fases waarbij gesport mag worden, de calorieopnames in de menus worden opgevoerd met gezonde produkten zoals havermout, all bran, brood, aardappels, bonen enz.
Ik heb de methode digitaal besteld en het werkte meteen op mijn laptop, dag voor dag krijg je te zien wat je mag eten en welke oefeningen je mag doen, de oefeningen zijn als een soort personal trainer, je kunt dit op je laptop / computer of tv afspelen en zo heel eenvoudig thuis sporten.
In totaal is het een programma van 90 dagen, dit kun je net zo vaak herhalen als je wilt of dat nodig is om kilo's kwijt te raken.

Het lijkt te mooi om waar te zijn,maar ik ervaar het als heel compleet en gezond en voel me er goed bij.

O, de digitale versie kost 49 dollar, er is 40 euro afgeschreven van mijn rekening.
Het boek en de dvd's kun je in nederland nog niet bestellen, zal in de toekomst wel kunnen waarschijnlijk.
Nu alleen de digitale versie, maar voor mij is het prima zo.

Ik zocht een manier om op gewicht te blijven en te kunnen blijven sporten. Ik sport normaal zo n 2 a 3 x per week, bodypump en cx works, dat is te heftig om te combineren met de Cohen Stabiisatie vanwege het lage koolhydraten gehalte.
En... Na 4 jaar had ik ook wel genoeg van de fjordcrackers Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 04 aug 2012 21:59    
Vrouw Weeggegevens   Ahmose
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
hai Vera,

Ik heb die uitzending ook gezien Lach (zelfs meerdere malen nu die steeds herhaald wordt ihihhi)

Ben toen ook meteen gaan snuffelen, maar toen ik zag dat je alleen met creditcard kan betalen, werd de teleurstelling al groot. Die heb ik niet. Ach dan maar even wachten tot het echt helemaal overwaaid uit het verre amerika Lach en je de producten ook gewoon in de winkel kan komen.

Ik ben heel benieuwd hoe dit voor je gaat werken Lach Hou je ons op de hoogte in dit boekje of komt er een echte pink method boekje?

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 14:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ahmose schreef:
hai Vera,

Ik heb die uitzending ook gezien Lach (zelfs meerdere malen nu die steeds herhaald wordt ihihhi)

Ben toen ook meteen gaan snuffelen, maar toen ik zag dat je alleen met creditcard kan betalen, werd de teleurstelling al groot. Die heb ik niet. Ach dan maar even wachten tot het echt helemaal overwaaid uit het verre amerika Lach en je de producten ook gewoon in de winkel kan komen.

Ik ben heel benieuwd hoe dit voor je gaat werken Lach Hou je ons op de hoogte in dit boekje of komt er een echte pink method boekje?

Ha Ahmose,

In mijn dagboek zal ik verslag blijven doen, ook van de Pink methode.
Misschien zal ik af en toe mijn eetdagboek er op zetten, zodat je kunt zien hoe het werkt en wat je kunt eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 21:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
P.I.N.K.
Wat ik vandaag heb gegeten:
(De resetfase van pink, waarin je nog niet sport)

Ontbijt:
Pinkshake #1= 250 ml magere melk of amandelmelk of rijstwater of kokoswater (moeten minder dan 100 kal zijn per 200 ml)
met 12 grote of 20 kleine aardbeien, 20 gram hemp (proteine-poeder van hennep* zonder toevoegingen) te koop bij de Tuinen.
Alles 1-2 minuten mixen in een blender.
Erg blij * van de hennep wordt je niet high, maar vult wel goed.

Lunch:
Zalm salade.
blikje zalm met 2 eetlepels magere mayo (fijn lijntje van remia bv) sla, tomaatjes, uitje gesneden, paprika, alles klein gesneden en door elkaar gemengd. Je mag onbeperkt groente eten (niet zetmeel houdend) dus je hoeft de groente niet af te wegen, naar smaak/behoefte.

Diner:
120 gram gegrilde kipfilet met gemengde salade en 200 gram gekookte boontjes.
schaaltje aardbeien toe.

verder ook 1 1/2 tot 2 liter water.
koffie beperken tot 1-2
Geen light dranken, alleen water en kruidenthee drinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 21:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier een voorbeeld van dag 1 van de resetfase, waarin je nog niet sport.
PINK

Day 1: Meals

Breakfast

PINK Drink #1 (Breakfast)

Ingredients
?
1 cup coconut milk or 1 cup almond milk, hemp milk, or rice milk (these are the unsweetened varieties, under 100 calories a cup)
1 scoop vanilla whey protein powder?
1 cup frozen (unsweetened) strawberries or fresh strawberries, or any berry
(1 cup is 200 ml, 1 scoop is het schepje uit de bus)

Preparation
1.Blend all ingredients together

2.Enjoy!

Calories222.

--------------------------------------------------------------------------------

Lunch

Beef and Rainbow Salad

Ingredients
?
4 oz. lean beef patty, grilled?
Stewed tomatoes
Rainbow Salad* (see below) 4 oz is 122 gram

Preparation
1.Rainbow Salad Ingredients: 2 cups spinach, 1/4 red bell pepper, 1/4 yellow or green bell pepper, 1 carrot, 3 to 5 mushrooms, 1 handful cherry tomatoes, 1/2 cucumber
2.
Top with olive oil, balsamic vinegar, and a squeeze of lemon. Or, use your favorite PINK salad dressing recipe.

Calories360.

--------------------------------------------------------------------------------

Snack

Unlimited Raw Veggies

Ingredients
Raw vegetables of your choice

Preparation
1.Cut raw vegetables
2.Enjoy!

Calories30.

Dinner

Salmon with Broccoli and Cauliflower

Ingredients
4 oz. salmon, grilled?
Broccoli, cooked?
Cauliflower, cooked

Calories 332.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2012 13:58    
Onbekend   lien2608
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Hoi Vera,

4 jaar is ook best lang, ik mag toch aannemen dat je de laatste 2 jaar niet vastgeplakt zat aan het cohen dieet ? Ondanks dat ben je nog wel mooi op gewicht. Misschien leuk om hier een nieuw topic of groep van te laten aanmaken op dit forum. Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt.
Nou ben ik niet van de shakes 's morgens ik houd het lekker bij mijn yoghurt voor de dagen dat ik werk en als ik thuis ben wissel ik af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2012 13:01    
Onbekend   lien2608
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
ik kwam op deze site:
http://www.supplemento.nl/blog/pink-dieet-review/

daar wordt het vergeleken met het "slank en fit in 5 weken" het boek is gratis te downloaden. Vera zou jij eens kunnen kijken of dit correct is? En dit met ons willen delen ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2012 15:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
lien2608 schreef:
ik kwam op deze site:
http://www.supplemento.nl/blog/pink-dieet-review/

daar wordt het vergeleken met het "slank en fit in 5 weken" het boek is gratis te downloaden. Vera zou jij eens kunnen kijken of dit correct is? En dit met ons willen delen ?

Ha Lien,
Leuk dat je dit vraagt.
Voordat ik het P.I.N.K. dieet bestelde, heb ik eerst wat "vergelijkend waren" onderzoek gedaan natuurlijk.
En heb ik het slank en fit in 5 weken bekeken."

Ik wil hier natuurlijk niets ten nadele van schrijven, ziet er op zich goed uit, maar niet te vergelijken met de pink methode.
Het enige wat overeenkomt is dat dieet/low carb/sporten samen gaan om af te vallen, een open deur.
Maar ja, daar heb je inmiddels 10-tallen methodes van.
Het is belangrijk dat een methode bij je past en dat is voor iedereen weer verschillend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2012 13:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
lien2608 schreef:
Hoi Vera,

4 jaar is ook best lang, ik mag toch aannemen dat je de laatste 2 jaar niet vastgeplakt zat aan het cohen dieet ? Ondanks dat ben je nog wel mooi op gewicht. Misschien leuk om hier een nieuw topic of groep van te laten aanmaken op dit forum. Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt.
Nou ben ik niet van de shakes 's morgens ik houd het lekker bij mijn yoghurt voor de dagen dat ik werk en als ik thuis ben wissel ik af.

Omdat ik geen schildklier meer heb, kan ik niet "gewoon" eten, mijn lichaam heeft moeite met koolhydraten en dan vooral de snelle (alcohol, snoep, gebak, brood e.d.)
Dus ja, ik heb 4 jaar lang elke dag de principes van het Cohen dieet gevolgd , dus de crackers, de yoghurt geen brood, pasta, rijst e.d. rond de 100 gram groente en vis, vlees of kip.
Met de Pink methode ben ik mijn lichaam weer langzaam aan het wennen aan koolhytragen, maar dan langzame, het zg slow food.
Zoals fruit, groentes, peulvruchten, bruine rijst en granen in kleine hoeveelheden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2012 13:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dit is wat ik vandaag gegeten heb,

Cal

294 I Can??t Believe It??s Veggie Burger (diner)
(Zelf gemaakte groenteburger)

275 PINK Drink #2 (Breakfast)(smoothy van rijstmelk, aardbeien, proteinepoeder, spinzazie, biet en wortel)

150 Shredsoep (soeprecept van pink om snel vet af te brekenmet aardappel, linzen en di groenten)
als lunch gegeten

100 kleine salade (bij diner)

50 aardbeien (tussendoor)

45 koffie met amandelmelk (tussendoor)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2012 19:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 195, 196, 197  Volgende
Pagina 171 van 197