Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vera's eetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 195, 196, 197  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal! Erg blij

@tea: ah slechte nachtrust van de depyrrol?
Ik ben 's morgens zo vroeg wakker, veel te vroeg (soms 6 of 7 uur)en dan ben ik ook nog niet uitgerust maar kom niet meer in slaap, dan begin ik de dag al moe.
Ik kon eerst gewoon doorslapen tot een uur of 8-9.
Ben nog steeds zo moe, bijna elke dag.
Heb ook regelmatig trek in chocola en chips Huil huil
Dagen van snoepen wisselen zich af met dagen dat ik de basis doe, niet echt een goede balans denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 mrt 2011 21:22    
Vrouw Weeggegevens   Sammie6306
Weegclubfan voor het leven

Dieet: COHEN

Reageer met quote
Lieve musketier en/of weegclubvriendin,

Op deze eerste lentedag maak ik je graag attent.
Op het musketierenbal waarvoor jij ook uitgenodigd bent.
Nog 3 maandjes wachten, want pas op 18 juni is het bal.
En ik hoop dat jij dan ook komen zal.

Om samen met alle Cohenvriendinnen te proosten.
Met z??n allen op een heerlijke, zonnige en slanke zomer te toosten.

Dus ga nu naar https://www.weegclub.nl/forum/nieuw-musketierenbal-op-zaterdag-18-juni-2011-t27574.html heel gezwind.
Waarin je meer informatie over het musketierenbal vindt.

Liefs, Sam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 19:30    
Vrouw Weeggegevens   honey
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vera schreef:
Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal! Erg blij

@tea: ah slechte nachtrust van de depyrrol?
Ik ben 's morgens zo vroeg wakker, veel te vroeg (soms 6 of 7 uur)en dan ben ik ook nog niet uitgerust maar kom niet meer in slaap, dan begin ik de dag al moe.
Ik kon eerst gewoon doorslapen tot een uur of 8-9.
Ben nog steeds zo moe, bijna elke dag.
Heb ook regelmatig trek in chocola en chips Huil huil
Dagen van snoepen wisselen zich af met dagen dat ik de basis doe, niet echt een goede balans denk ik.

Hoi vera,

Ik heb veel gelezen op dit forum, vooral de berichten van jouw.
Ik ben afgelopen maandag begonnen met het Cohen -dieet.
maandag gaf de weegschaal 88.8 aan. stond best leuk 3 x 8. maar dat is veel t eveel bij een lengte van 1.76 cm ik wil graag afvallen, 75 streef 70 heel graag maar dat is voor latere zorg. ruim 13 kilo afvallen moet me zeker gaan lukken, als ik de berichten allemaal lees van Coheners. hoe pak ik dit op een goede manier aan.
vit B6 in huis gehaald. (calcium etc moet ik nog halen, kan dat ook in een pot zijn waar al deze vitamines in terug komen, behalve dan de B6 appart?
Door de berichten die ik lees wordt ik dagelijks gestimuleerd , en ga er voor om tenminste die 13 kilo eraf te Cohenen..

maandag 88.8
vrijdag 87.1 (ff stiekem gewogen voor mijn weegdag)

groet Honey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2011 10:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Weer even een up-date.
Voel me wat beter, iets meer ups dan downs. Zit elke middag op mijn terrasje in de zon, dat helpt echt.
Gewicht blijft redelijk stabiel rond de 58.5.
zoet en zoute trek wordt minder, gelukkig.
Slaap ook weer beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2011 13:35    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Vera heb ff een beetje bijgelezen... wat jammer dat niet jaren eerder is ontdekt dat je hpu hebt, dan was het misschien minder erg afgelopen met je schildklier, maar ja, gedane zaken enzo he.
Fijn dat je een beetje kunt genieten van het zonnetje, zijn die downs bijwerkingen van je medicijnen?
En ik kan me helemaal voorstellen als je uit overtuiging vegetariër bent dat je vlees en gevogelte niet wegkrijgt! is er geen alternatief?
Inmiddels is het alweer april, mei is dichterbij dan je denkt, geniet van je feestjes. Lachen
Liefs, Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Ahmose

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
[img]http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2011/03/26929056-47f6-43a5-9676-914a0ddc61f7.jpg[/img]
Sterkte!
hele dikke knuffel van mij!!!

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 apr 2011 15:27    
Vrouw Weeggegevens   M71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hallo Vera,
Ik heb even een vraagje na het lezen van jouw eetdagboek van 2008. Ik zie dat jij wel tomaat (meer dan een halve) en ananas at. Mag dit nu wel of niet? En ik eet ' 's morgens ook wel eens 2 crackers met huttenkase en een appel. Iemand reageerde daarop dat dat niet goed was omdat ik bij de Hüttenkäse groenten moet eten. Graag jouw reactie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 apr 2011 20:04    
Vrouw Weeggegevens   Lissabon

Reageer met quote
M71 schreef:
hallo Vera,
Ik heb even een vraagje na het lezen van jouw eetdagboek van 2008. Ik zie dat jij wel tomaat (meer dan een halve) en ananas at. Mag dit nu wel of niet? En ik eet ' 's morgens ook wel eens 2 crackers met huttenkase en een appel. Iemand reageerde daarop dat dat niet goed was omdat ik bij de Hüttenkäse groenten moet eten. Graag jouw reactie!

bij je regel kaas staat groente dus ik zou t wel eten
bij cohen zijn t ook de combinaties die t lichaam toe zetten om t eten beter te verteren.
vera nam vaak dingen en keek hoe haar lichaam er op reageerde viel ze dr nog bij af dan at ze t gewoon
ondanks dat t niet mag van cohen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 apr 2011 10:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
taetske schreef:
M71 schreef:
hallo Vera,

bij je regel kaas staat groente dus ik zou t wel eten
bij cohen zijn t ook de combinaties die t lichaam toe zetten om t eten beter te verteren.
vera nam vaak dingen en keek hoe haar lichaam er op reageerde viel ze dr nog bij af dan at ze t gewoon
ondanks dat t niet mag van cohen.

rest my case Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 apr 2011 0:43    
Onbekend   HNJ

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

ik weet niet of ik alles bij kan lezen, maar ik ga het proberen
tot snel.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 mei 2011 20:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 195, 196, 197  Volgende
Pagina 158 van 197