Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vera's eetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 195, 196, 197  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   just me 1981
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote

Liefs,
Chantal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 okt 2010 7:15    
Vrouw Weeggegevens   Gon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Kcal tellen

Reageer met quote
hallo Vera

nu doe ik kcal tellen
ik heb bij jou veel gelezen over het dieet van Dr Cohen
de richt lijnen van dit dieet zou jij me die willen sturen ?
700 euro is erg veel geld
is er misschien een boek van
Dr Cohen
ik kan er geen vinden op internet of kijk ik verkeert
groetjes gon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 30 okt 2010 10:39    
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Even een klein berichtje van mij:

Mijn computer (lap-top) is nu helemaal dood verklaard door de reparateur, de kosten om m te maken zijn hoger dan ik er nog voor over heb. Moederbord doorgebrand, een acer, is pas 4 jaar oud Huil huil

Moet nu werken op mijn minilaptopje, die ik normaal voor vakantie's gebruik, is bijna niet te doen. Zeker nu niet, als ik langer dan 15 minuter er mee werk wordt ik duizelig (nog steeds de gevolgen van de hersenschudding)

Verder alles goed, ook met m'n gewicht...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 nov 2010 14:46    
Vrouw Weeggegevens   Gwen42
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Hoi Vera,

Ik schaam me diep, heb gevraagd of je op vakantie was omdat ik had gevraagd om de lijsten en niks hoorde. Als ik wat beter had gekeken had ik gezien dat je een hersenschudding hebt, wat ontzettend vervelend voor je, ik wens je sterkte met het herstel!
Groetjes Gwen.

ps. ik ben voorzien van de lijsten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 nov 2010 16:13    
Vrouw Weeggegevens   philadelphia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: HV-Cohen

Reageer met quote
He jakkie wat balen voor je!!

Hoop dat je snel weer makkelijker online bent!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2010 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Lissabon

Reageer met quote
heb ook net gehoord dat t moederbord van de laptop overleden is
pff laptop was nog maar een jaar oud en je hoor net over de garantie datum heen Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2010 19:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ga morgen een weekje uitwaaien op de Veluwe, met man en hondjes en een beetje shoppen in Apeldoorn, Arnhem en/of Deventer.
Ben er helemaal aan toe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 nov 2010 18:41    
Vrouw Weeggegevens   Tulipan64

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oh heerlijk!
Precies het goeie weer ervoor!

Zondag hebben we een saunadate vlakbij, geen zin om langs te komen in Bussloo?! half 1 verzamelen, eerst lunchen en daarn lekker de sauna in en achteraf nog een hapje eten daar..... zie:
https://www.weegclub.nl/forum/sauna-date-zondag-24-oktober-2010-t24129-100.html

In ieder geval, heel veel plezier en kom maar lekker bij ;-)

grtz, Peg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 nov 2010 18:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, ben lekker bijgekomen, dat wel. Maar dan ook letterlijk, helaas.
Goede reden om weer terug op het forum te komen en mijn dagboekje weer bij te houden.
Hoewel nog steeds op mijn minilaptopje. Mijn computer mocht bij de monteur blijven, soort van total loss geval, de reparatiekosten/onderdelen zijn hoger dan de waarde van een laptop van 3 jr. Zeker een maandagochtend produkt, was pas net uit de garantie. Merk Acer. Gemeen

Maar goed, ben volledig genezen van de hersenschudding, volgens de huisarts en mezelf. Wel een sterkere bril gekregen, nu ook een voor verzien. Ga weer rustig aan beginnen, nog niet urenlang achter de computer.

Voor wat mijn gewicht betreft, is lang goed gegaan, rond de 57 kilo voelde ik me goed. De week naar Beekbergen (vakantie) heeft 2 kilo extra opgeleverd. Ik dacht dat met minder snoepen/alcohol het er wel vanaf zou gaan. Niet dus Huil huil
Ik ben vanaf 1 november begonnen met hardlooptraining, 3 x per week. Ik loop nu al ruim een half uur aan een stuk.
Hierdoor heb ik meer honger, en ben meer gaan eten. Ook dit zal z'n invloed hebben op mijn gewicht. (mijn man zegt dat het extra spiergewicht is, maar daar trap ik niet in, mijn broeken zitten strakker pftt).
En dan uiteindelijk de Sinterklaaslekkernijen er boven op, zorgt vandaag voor nog een extra kilootje meer.
Dus tijd voor de basis/balans................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2010 13:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Menu van vandaag:
O: 200 ml mag yoghurt, 1 appel uit de magnetron, 2 crackers verkruimeld er door.
L: 2 crackers 60 gr philadelpia light, soep van 1 tomaat + de helft van de phil.
D: 120 gr tonijn uit blik met gemengde gewokte groente zoals tomaat, lente-ui bascilicum, 1 cracker.
T: koffie met cracker en appelmoes (van appel uit magnetron)(Vera's appelgebakje)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2010 21:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 195, 196, 197  Volgende
Pagina 152 van 197