Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarische naar de zomer toe

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Elisabeth ik maak ook vaak zelf, maar een enkele keer heb ik dan gewoon geen zin om te koken. En dan is bestellen wel zo makkelijk he. Lachen Maar ik moet er nu voor boeten, want vet rood deze keer. Sip We gaan maar weer gewoon door. Netjes eten, niet snoepen, genoeg bewegen, veel drinken. Komt het (al duurt het vaak vrij lang) wel weer goed. Lach

Ik maak de saus bij de boontjes zelf; papje maken van ui/knoflook/kruiden (ketoembar, gember, laos bijvoorbeeld) en een fikse theelepel sambal goreng. Fruiten op middelhoog vuur/stand. Daarna de voorgekookte/gewokte groenten erbij en wat kokosroom. Even doorwarmen klaar. Lach Pindasaus is zeker makkelijk, ik roer de pindakaas los met water en ketjap. Bij het opwarmen wordt het dan vanzelf weer dikker. Gemberpoeder, sambal en sereh erdoor. Smullen! Maar ja, soms te lui. Lachen

Vandaag heb ik soep, tomatensoep van Lidl, biologisch. Uit zo'n stazak. En brood met kaas. Morgen maar weer vers koken dan. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 apr 2021 2:38    

Reageer met quote
Nou wij hebben bietjes gegeten, met een klein gekookt aardappeltje erbij en 'vis'sticks. Was lekker. smullen

Morgen moet ik iets bedenken was ik mee kan nemen naar het werk........ nasi misschien. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 apr 2021 23:31    

Reageer met quote
Zo, ik heb gegokt wat ik deze week weeg, want zit op de camping en was vergeten te wegen voor ik ging. Zal wel om en nabij goed zijn denk ik.

Vandaag druk geweest met inpakken, moesten nog twee keer rijden om alles op de camping te krijgen. Maar nu is het dan zover; wij blijven slapen. Lachen Het is aardig koud zo in de avond dus gaan we maar bijtijds lekker warm naar bed.

De verbinding hier heeft af en toe kuren dus ik hoop zondag nog even te komen buurten. Zal in mijn boekje proberen een paar foto's te zetten van hoe het er nu allemaal bijstaat. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 apr 2021 21:32    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het was gisteren een mooie dag voor de camping Missy; vandaag begint hier grauw. En het is inderdaad nog fris 's nachts!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 apr 2021 8:25    

Reageer met quote
Duffy de nachten zijn erg koud. Daar heb je pas erg in als je uit je bed moet, bijvoorbeeld om te plassen...................... Rollende ogen Lachen En ik vind de wind nog steeds koud, maar in de middag is het wel lekker geweest. Morgen ga ik weer naar huis. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2021 21:08    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik slaap echt 10x beter met het raam open, maar soms moet ik erg diep onder het dekbed kruipen, dus ja: het is nog koud!
Jammer dat je vandaag alweer naar huis gaat, maar we zijn pas aan het begin van de lente, er komen nog veel mooie dagen aan. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 apr 2021 16:02    

Reageer met quote
Zeker. Zoals het gisteren was zit je maar beter thuis he.
We hebben wel genoten hoor en ik heb een kleurtje gekregen in mijn gezicht. Cool Mag er snel genoeg weer heen; woensdag al voor een krap weekje. Het betere leven! Dan zetten we de fietsen er ook weer neer. Lach

Verstandig gegeten, maar teveel brood. Dus ben ik nu weer een paar ons zwaarder en dus rood. Verward Moet ik het er op het werk maar weer aflopen, dat lukt als het zo doorgaat als vannacht echt wel. Lachen

Gisteren couscous gemaakt, met lekkere verse groenten en vega balletjes erbij. Ik had geen falafel meer in huis jammer genoeg. Was teveel en dus meegenomen naar het werk. Couscous warmt niet goed op in de magnetron. Dus de helft is in de kliko beland. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 3:46    

Reageer met quote
Ik ga er een soepweekend van maken; Pompoen soep met winterwortel en uien. Veggie speckjes op het laatst erdoor met currypasta en kokosroom. Plakje volkoren brood erbij. Klaar. Een grote pan is het ook genoeg voor zondag. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 mei 2021 0:41    

Reageer met quote
En de soep was lekker geworden. Genoeg voor morgen ook, heb ik een rustige zondag en tijd over om met de meiden te wandelen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 0:13    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Oeps, kreeg geen meldingen meer van dit sprintje Geschokt

Heb van dat veggie plak-gehakt gekocht. Niet van die korreltjes. Was nieuw in de winkel.
Heeft iemand van jullie hier al eens balletjes mee gemaakt? En bak je die dan? Weet dat moeder vroeger de "echte" gehaktballen kookte.

Soep maken! Todo!! smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 12:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5