Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarisch op weg naar een mooie zomer!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Funnyfish
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatbeperkt dieet

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Mag ik aanhaken? Ik ben sinds ‘98 vegetariër (eet wel vis). En er moeten weer de nodige kilo’s af! Ik (di)eet graag met jullie mee!

Grts,
Funnyfish

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2022 12:15    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Welkom Funnyfish!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mei 2022 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Damianne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bosbaden, wat een mooi woord!! Erg blij
Ik snap wel dat ze het zo noemen.

Gisteren begonnen met de voorbereiding voor een groene week.
Dat is minimaal een week lang hoofdzakelijk groene producten eten, dus sla, courgette, avocado….
Maar dus ook geen aardappelen, plantaardige yoghurt, brood.
Straks een groen soepje maken, lekker recepten uitproberen deze week.

T weekend gaan we alleen nog wel met de familie weg dus ik moet maar even kijken hoe ik dan ga qua eten/drinken.
Zit ook een dag Brugge in en de familie kennende wordt er veel gegeten en gedronken.
Maandag starten we echt met de groene week en dat is ook de dag dat we weer naar huis gaan dus dat komt wel goed.

Nu eerst een uur yoga, even tot mezelf komen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mei 2022 9:14    

Reageer met quote
Nog nooit van een groene week gehoord!! Wel grappig!

Geniet van Brugge!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mei 2022 9:39    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
whis schreef:
Onze vleermuis is al even wakker. Als we lang genoeg op ons terras blijven zitten, vliegt ze over onze hoofden!

Wat doe je allemaal in je bonenschotel?
Bonen of linzen (makkelijkste is uit een pot dat is al gaar immers, stukjes groenten. Soms wat 'kipstuckjes' maar hoeft niet persé. En sausje van tomaten (of gezeefde tomaten uit een pak). Kruiden vaak curryachtig, dat vinden we lekker. Niks bijzonders eigenlijk. Lachen

Zit weer op de camping. Tot morgenavond in elk geval. Windje is fris maar zonnetje schijnt af en toe tussen de wolken door. We genieten hier zo!

Vanavond eet ik komkommer/tomaten salade (dressing van mayo/kokosyoghurt en kruiden) met aardappeltjes uit de AF en een bofkipburger. Kokosyoghurt als dessert. Sluit ik mijn vastendag mee af. Lach
Morgen tomatensoep met balletjes (vegan!) van Unox. Alleen opwarmen, makkelijk voor op de camping. Met broodjes.

Voor zondag nog geen plan. Wordt w.s. een drukke dag dus moet iets makkelijks worden. Denk, denk, denk........... Lachen

Damianne, waarom alleen groenten? En dan ook nog een hele week. Is dat niet een beetje crashen dan? Zo weinig kcal bedoel ik.

Leuk dat je mee komt doen Funnyfish! Erg blij

Allemaal een fijn weekend, geniet van het uitzonderlijk mooie weer voor de tijd van het jaar! Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2022 13:53    

Reageer met quote
Gisteren een koude schotel met een stuk gebakken Berloumi erbij. Niet slecht, maar wel fel gezouten vind ik. Nog over voor straks!

Ik ga morgen een koude pastasalade met asperges maken. Enige suggesties wat ik daar nog onder zou kunnen mengen?
Dacht aan erwtjes, maar voor de rest......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2022 10:04    

Reageer met quote
Blokjes tomaat voor een zuurtje? Stukjes ei erdoor? Ik houd zelf ook van paprika, maar dat smaakt te sterk voor de asperges denk ik.......... Lach

Ben nu thuis en vandaag vastendag. Maar nog geen idee wat ik vanavond moet eten. Asperges zijn heel aantrekkelijk die heb ik nog helemaal niet gegeten en nu kan het nog. smullen Dus dat ga ik doen! Erg blij Met een hardgekookt eitje en krieltjes. smullen smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 10:28    
Vrouw Weeggegevens   Funnyfish
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatbeperkt dieet

Reageer met quote
Missy, ik gebruik weinig bonen/linzen ivm de koolhydraten. Afgelopen week af en toe voorzichtig linzen toegevoegd. Ik bak vaak een flinke portie ui, puntpaprika en tomaat mee. is altijd lekker en dan heb ik geen behoefte aan aardappelen.

groene week, klinkt als een leuke uitdaging!

fijne week,

Funnyfish

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mei 2022 11:35    

Reageer met quote
Funnyfish ik kon khd arm EN vegetarisch niet meer volhouden. Je moet tenslotte ook je eiwitten binnen krijgen he. (En vleesvervangers bevatten altijd khd). Bonen zijn 'langzame' khd die ook volop vezels bevatten. Niet te vergelijk met bijv. wit brood of rijst. En aardappelen eet ik nu ook wel, maar met mate, ze bevatten veel vitamine C immers. Lach Ik eet nu ongeveer 1 keer in de week een bonen of linzenschotel en dat bevalt me prima. Lach

Vanavond wordt het een volkoren wrap met vegan gehakt en paprika, ui en courgette. Beetje sla op de wrap en dan de groenten met pittige tomatensaus, dichtrollen en smullen maar. smullen

Morgen weet ik ook al; sperziebonen met vegan balletjes, airfryer krieltjes erbij. Daar neem ik dan 1 opschep lepel van. Donderdag gaan we 'uit eten' in onze favoriete friettent, ik neem frites met falafel smullen Heerlijk. Daarna richting camping weer. Vrijdag = dan weer vastendag. Dan eet ik in de avond 'kip' met chicken tonight en zilvervlies rijst. Zo is de week dan weer om. Soms is het een heel gepuzzel om te besluiten wat je eten moet he. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mei 2022 15:45    

Reageer met quote
Ik heb altijd problemen met het dichtrollen van zo een wrap Geschokt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 6:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7