Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarisch op weg naar een mooie zomer!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
ja ongeveer 500 kcal, maar soms wordt het wel meer hoor. Lach Als ik een heel actieve dag heb gehad bijvoorbeeld. Maar ik schep maar 1 keer op. Geen tweede porties voor mij. Lach

Vanmorgen trouwens weer netjes op gewicht. Erg blij Nu ga ik dinsdag pas weer wegen, zit nu op de camping immers. Morgen jachtproef met Bonny. Spannend genoeg. Lachen

Vandaag was ons concert op de Floriade, daarna door naar de camping. Broodjes hamburger van de grill met sla, uienringen, hoemoes en een beetje saus. Was heerlijk!

Morgen drukke dag dus soep uit een zak; Chinese Tomatensoep. Met een bruin bolletje erbij. Ik heb nog hoemoes over, of anders pindakaas. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 apr 2022 22:10    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Dank voor de uitleg. Kan je die 500 ook over de hele dag verdelen of moet dat 's avonds? Ik deed volgens mij vroeger zoiets toen ik naar de diëtiste ging. Die noemde dat een fruit/groenten/yoghurt dag.

Gisteren courgetti met en veggie bolognaisesaus gemaakt: ui, look, paprika's, tomaten, wortel, veggie gehakt, kruiden, .... smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 apr 2022 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Damianne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@whis : ja hij was prima.
Gewoon lekker wat kruiden en drupje olie .

@flying missy: wat voor sport doe jij met je hond?

Het gaat wel prima hier verder.
Ik doe 5 dagen per week 16:8 en nu in t weekend is het wat losser, maar vlieg niet uit de bocht.
Dat 16:8 gaat me ook prima af.
Had ik niet verwacht.
Vanochtend stiekem al op de weegschaal gestaan maar deze week was een prima week zag ik al.

Vandaag lekker in de tuin aan de gang.
Wat gaas plaatsen bij de moestuin zodat m’n loopeendjes daar ook lekker even hun “ werk” kunnen doen zonder te verdwijnen.
Verder lekker wat rommelen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2022 8:20    

Reageer met quote
Whis ik eet dat als avondmaaltijd. Daarna is de bedoeling dat ik dan wacht op de brunch van de dag erna. Soms lukt mij dat niet............ maar vaak ook wel. En dan heb je in 36 uur maar 500 tot 600 kcal gehad. Tussendoor tel ik niets. En het gaat dus heel goed met mijn gewicht. Morgen weer een vastendag met alleen een kopje bouillon van een blokje. En dan in de avond? Weet ik nog niet, even over denken maar. Lachen We zijn dan weer thuis en dan kan ik makkelijk even naar AH op de hoek.

Vandaag werd het twee gebakken eitjes op 2 volkoren bolletjes. Straks een appeltje -deel ik met de honden- en bij de thee 1 blokje chocolade gehad. Het is zondag moet je maar denken. Lachen
Vanavond linzenschotel met groenten en kokosyoghurt met wat stevia zoetstof na.

Damianne ik doe aan jachttraining en proeven/wedstrijden. En aan flyball, ook wedstrijden. Lach

16/8 heb ik ook geprobeerd, maar maakte voor mijn gewicht niks uit. En omdat ik toch nog wat wilde afvallen ben ik toen 5;2 vastendagen gaan doen. Dat hielp wel. Nu hoef ik niet meer af te vallen maar gebruik ik het vasten hoofdzakelijk voor de gezondheids winst en om op gewicht te blijven. Lach

Morgenochtend gaan we weer op huis aan. Echtvriend trompetles in de middag. We komen dan donderdagnamiddag weer retour op de camping. Genieten met een grote G. hier. Net nog een uur door het bos geweest met de honden. In Japan noemen ze dat bosbaden en ik snap helemaal wat ze bedoelen! Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2022 15:01    

Reageer met quote
Bosbaden? Mooi! Nooit gehoord Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2022 15:57    

Reageer met quote
Zo is het ineens al weer woensdag. Wat vliegt de tijd he? Geschokt

Vanaf maandag weer thuis. Spinazie met een kaasding en aardappelen gegeten. Dinsdag wat frietjes met satésaus en sperziebonen en vleesvervanger.
Vandaag roerbak groenten met restant satésaus en kruiden en tempehblokjes.

Nu is de planning op en moet ik weer wat gaan bedenken. FF Denken... Als we morgen richting camping gaan neem ik bonenschotel mee. Zo niet eet ik wat anders. Maar wat? Heh?!!? Geen idee nog. Tips zijn welkom. Liefst iets zachts van consistentie want echtvriend heeft een wortelkanaal behandeling gehad en nog napijn............ Lachen Ik neig naar soep, dan hoeft ie niet te kauwen. Lachen En dan eet ik die bonenschotel vrijdag op de camping. Ook zacht. Lach En daarna hoop ik dat de napijn onder controle is weer. Uitlachen

Gewicht is doorgegeven; precies op streef weer. Blij mee. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mei 2022 18:51    

Reageer met quote
Pasta is ook zacht. Groentestoempen ook wel.

Gisteren hier veggie vidée gemaakt. Was weer even geleden. Wel wat werk, maar toch ook snel klaar. En, er is nog over!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mei 2022 6:58    

Reageer met quote
Altijd feestelijk, wij noemen dat een pasteitje Lachen

Donderdag bonenschotel gegeten, vrijdag een rode bietensalade gemaakt om onze vastendag mee af te sluiten. Vandaag massala (curry) soep gemaakt. Nog overgehouden, staat nu in de koelkast.
Morgen hamburger van de plaat met dopwortels en wat frietjes uit de AF. Maandag = weer vastendag, wat we dan in de avond eten weet ik nog niet. We zijn dan ook weer thuis, weekend heerlijk op de camping, ook zalig weer tot nu toe. Cool Zit nu nog naar de vogels te luisteren. Gisteren de eerste vleermuizen gezien, ook weer uit hun winterslaap dus. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 mei 2022 21:42    

Reageer met quote
Onze vleermuis is al even wakker. Als we lang genoeg op ons terras blijven zitten, vliegt ze over onze hoofden!

Wat doe je allemaal in je bonenschotel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mei 2022 10:26    

Reageer met quote
Gisteren veggie tortilla gemaakt.
Voor 4 porties:

Aardappelen gekookt en in blokjes gesneden.
Rode ui in ringen.
1/2 gele en 1/2 rode paprika in blokjes.
3 tenen look geperst.
groene olijven in schijfjes.

8 eieren geklutst met een paar lepels philadelphia light, p&z, spaghettikruiden.

Alles door elkaar gemengd.

30 minuten in de oven op 200°C. Was toen nog wat vloeibaar, dus nog 10 minuten bijgegeven.

Geserveerd met sla.

En we zijn met 2, dus nog over voor vanavond
smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2022 9:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7