Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
witlof met appel is supersnel
(rode) koolsalade...met wortel,appel en ui...ik maak dat voor een paar dagen dus 1 dag wat meer werk maar daarna supersnel
Ik zorg er altijd voor dat er verschillende soorten groenten in bakjes klaar staan, zodat ik ze maar bijeen hoef te doen voor een gemengde salade. En als ze op zijn, maak ik er nieuwe. Telkens maar 1 keer werk voor een paar dagen slaatjes.
Gisteren dus een ovenschotel van groenten gemaakt.
Spruitjes, rode ui, aardpeer, wortel, look. Veel kruiden erover en wat olijfolie.
Dik 45 minuten in de oven (180°C) (de wortels hadden het meest tijd nodig, aardpeer veel minder blijkbaar).
Voor de oven:
Na een bezoekje aan de oven:
Een stoemp van aardpeer en aardappel erbij. En een veggie burger, maar dat laatste hoefde precies niet echt! Denk dat seitan er beter bij zou smaken. Dat kan ik vanavond testen want er is nog over
Die aardpeer stoemp is echt een aanrader. Had een beetje een gerookte smaak. Feesteten!
Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
Ik heb vanavond een bodempje gelegd met witte bonen schotel. Morgen weer vasten. We gaan ervoor. Het vasten helpt wel. Groen vakje weer deze week. Terwijl ik tussendoor gewoon kan eten (en soms iets extra's kan nemen). Dus ik ga dat nog even volhouden.
Morgennacht ook weer werken. Dan horen jullie nog hoe het vasten was gegaan. Morgen 500 kcal bij het avond eten; roerbak groenten met kipstukjes en een heel klein beetje zilvervlies rijst ( ongeveer 3 eetlepels).
Hier gisterenavond wokgroenten (paprika, rode ui, sojascheuten) met tofureepjes, allerlei kruiden en volle rijst. Nog een klein beetje over voor de lunch.
De laatste dagen veel pompoen gegeten.
VB ontbijt: pompoenblokjes met geklutste eitjes. Lunch: pompoenblokjes met feta.
Pompoen vult goed!
Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
Het vasten ging prima, het werk wat minder............
Vannacht had ik vega nasi mee en wat sinaasappelsap (vers van de pers) dus goed gegeten. Ook nog wat noten. Vandaag ga ik lekkere verse soep maken. Pastinaaksoep.