Auteur |
Bericht |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 19592 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Wow Lunafloor! Goed bezig!
Aan iedereen: Welkom hier
En uiteraard een gezellig, gezond 2022!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 01 jan 2022 12:02 |
|
 |
|
 |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
ja, en omdat ik mijn kind ook vegetarisch heb opgevoed komen er nog bijna 800 dieren bij.
Plus de keren dat mijn man, hij was een echte vleeseter, maar kookte altijd vegetarisch voor mij, toch met mij mee at. Dat is moeilijk uit te rekenen dus die reken ik maar niet mee.
Dat eendje heeft met het geven van zijn leven gelukkig veel andere levens gered._________________ JE KRIJGT DE SPIEREN DIE JE NODIG HEBT. (deze zin heb ik elke dag nodig)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 01 jan 2022 17:00 |
|
 |
Soesje1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-8-2021 Berichten: 1328 Dieet: Koolhydraat arm Woonplaats: Flevoland
|
|
Lunafloor schreef: | ja, en omdat ik mijn kind ook vegetarisch heb opgevoed komen er nog bijna 800 dieren bij.
Plus de keren dat mijn man, hij was een echte vleeseter, maar kookte altijd vegetarisch voor mij, toch met mij mee at. Dat is moeilijk uit te rekenen dus die reken ik maar niet mee.
Dat eendje heeft met het geven van zijn leven gelukkig veel andere levens gered. |
Dus je hebt je liefde doorgegeven Lunafloor, die eend heeft blijvende indruk gemaakt heel mooi hoeveel dieren je gered hebt
Ik heb bij vriendin gegeten: vegetarische kapsalon was heerlijk.
Zij en haar overleden man hebben ons bewust gemaakt van vegetarisch eten en hierdoor veel vegetarisch gaan eten. Niet geheel moet ik bekennen maar wel voornamelijk zonder vlees. En sinds ik met mijn gezondheid/afvallen bezig ben nog bewuster keuzes maken en zelden vlees bij avondeten._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 01 jan 2022 22:33 |
|
 |

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 19592 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 jan 2022 9:53 |
|
 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik ga hier vast beginnen met een rood hokje. Helaas. Maar het komt wel weer goed.
Vandaag eten we in elk geval veilig en netjes; dopwortels met aardappel puree en een vegan schnitzeltje. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 04 jan 2022 13:49 |
|
 |

|
|
Ik vrees dat ik zaterdag ook zo een kleurtje moet ingeven. Tja.
Gisteren Sperzieboontjes, gekookte aardappel, veggie burger De Luxe (Garden Gourmet).
Straks: broccolipuree + pompoenburgers (die nog in de diepvries zaten)._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 04 jan 2022 18:18 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41239 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
hier gaat het gelukkig weer de goede kant op_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 04 jan 2022 18:34 |
|
 |
|
 |
Lievelief Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Oh leuk sprintje!! Ik ben al jaren vegetariër dus altijd leuk om gelijkgestemde (of flexers) te treffen  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 05 jan 2022 11:26 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 178 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Vandaag een vegetarisch dagje. Ontbijtje van Griekse yoghurt, NPZ-mix en aardbeiensaus (diepvries aardbeien met een drupje water in de pan 5 min. zacht koken en pureren). Lunch de sojaboon wakame salade van AH (yammie). Diner Beyond burger (1+1 gratis bij AH) met salade._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 05 jan 2022 15:42 |
|
 |
Soesje1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-8-2021 Berichten: 1328 Dieet: Koolhydraat arm Woonplaats: Flevoland
|
|
Vandaag bloemkool/broccoli ovenschotel gemaakt (met mascarpone, vegagehakt en zelf Tex mex kruiden gemaakt met kaas erover.
Morgen mijn amandelplaattaart met courgette eten, is van gisteren._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 05 jan 2022 19:16 |
|
 |
|
|