Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Vegetarisch ideetjes voor 2022 :-)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
In maart organiseert Eva weer een veggie-chalange.
Als je inschrijft ontvang je recepten en allerlei info.

https://www.evavzw.be/nieuws/alles-kan-veggie-maart#meer-info-over-de-veggiechallenge

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2022 13:31    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik had een curry gemaakt met veel groenten en vegan kipstukjes. En daar dan wat zilvervlies rijst bij. Was erg goed gelukt al zeg ik het zelf. Lachen Nu vast ik tot het avond eten van morgen en dan weer minstens 8 uur. Goed vol te houden met een bouillon tussendoor. En de weegschaal is ook blij. Lachen

Morgen mihoen met tempe erbij/door. Denk ik.

Zaterdag prei/curry soep. Nu nog een ideetje voor zondag bedenken. Rollende ogen Ga straks -voor de storm uit- boodschappen doen. Dus kan er vannacht nog even over denken. Lachen

Ik heb me ingeschreven; persoonlijke uitdaging; 30 dagen vegan eten (maar of ik dat haal? Ik twijfel nu al) Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 2:31    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Heb mij ingeschreven maar voor vegetarisch geen vegan voor mij hou te veel van kaas…

Morgen weet ik nog niet haal pas morgen de boodschappen en voordien scroll ik altijd mijn recepten door.
Vanavond ovenschotel met boontje, courgette, champignons, pecannoten en geitenkaas gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 20:07    

Reageer met quote
Ik houd ook erg van kaas, maar ik eet het wel minder dan vroeger. Er zijn zoveel andere lekkere dingen ook. Dus leek het me wel een uitdaging, ik heb nog geen mail gehad overigens om mijn aanmelding te bevestigen. Lach

Omdat ik 's morgens eerst naar de camping was (even checken of er geen schade was daar) en ook nog had gewandeld in het bos, waar trouwens best wat bomen om lagen helaas, was ik laat gaan slapen. Dus geen soep gemaakt. Echtvriend heeft zich uitgeleefd met frites en een veggie kroket. En ik heb maar volkoren boterhammen mee naar het werk genomen, met vegan grillworst van AH, lekker met paprika die is heel smaakvol! Dan maak ik de soep morgen. Lach Zou een regendag worden dus dan kan ik nu eindelijk echt eens op een normale tijd in bed liggen. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 feb 2022 2:41    

Reageer met quote
Ben zelf ook voor vegetarisch gegaan. Tja, ben ik zowiezo al. Vegan heb ik een keer een maand gedaan, viel eigenlijk wel mee als je jezelf er goed op voorbereid. In heel veel producten zit wel een ei of zo verstopt Lachen En om nu dingen te gaan weggooien... Nope.

Voor vanavond maak ik veggie vidé smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 feb 2022 10:55    

Reageer met quote
Misschien was vegetarisch voor mij ook handiger geweest. Maar ik kan het nu niet meer veranderen he. Lachen

Ik had pastinaak/preisoep gemaakt. Met een appel erdoor en aardappel om te binden. Met der staafmixer glad gemaakt. Kookroom erdoor en kerriepoeder. Was erg lekker. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2022 3:09    

Reageer met quote
Ik denk wel dat iedereen dezelfde recepten gaat ontvangen, dus veel zal het niet uitmaken Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2022 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
bedankt heb me ook inegschreven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2022 21:22    

Reageer met quote
Heb jij al wat gehoord op je inschrijving Whis? Ik nog niet. Lach

Vasten afgesloten met een gemengde bietensalade. Klein bordje genomen, niet zo zwaar op de maag en nog wat mee naar het werk vannacht. Lach

Morgen doe ik makkelijk, wat frites uit de AF en sperziebonen met een vleesvervanger. Moet vroeg de deur uit weer naar het orkest. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 feb 2022 2:04    

Reageer met quote
Nee, niks gehoord. Vrees dat we moeten wachten tot 1 maart...

Gisteren overschot van zondag. Veggie vidé.
Voor straks heb ik veggie wienerworsten. Nergens zuurkool te vinden nu, grrrr.... Weet nu nog niet goed wat erbij te eten. Man eet er gebakken ui bij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 feb 2022 7:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 13 van 19