Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarisch het najaar in !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Alleen kun je zeker een verschil maken, al is het maar voor je eigen gevoel dat je in ieder geval je best doet.
En vaak nemen mensen in je omgeving jouw stijl over.
Overal waar ik koffie drink vraag ik of ze soyamelk hebben en anders neem ik thee.
Inmiddels al weer een tentje erbij waar ik gewoon soya cappucino kan drinken
Zo n broodzak en kleine netjes voor broodjes en groente gebruik is al langer. Ga dan ook het liefst naar de markt.
Kleine veranderingen, net als met eten, kunnen toch iets doen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2019 6:21    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Die netjes verkopen ze bij ons ook in de supermarkt. Maar ik heb al jaren de gewoonte om alles los in mijn kar te kieperen, zonder zakjes dus Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2019 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb ook van die netjes. Voor broodjes of fruit. Maar dan sta ik in de supermarkt en dan liggen die dingen dus weer thuis in de kast. Ze zitten nog niet erg in mijn systeem van boodschappen doen. Schaam Schaam

Ik heb in Frankrijk makkelijk veggie kunnen eten. Meegedaan met de BBQ op de camping; kreeg ik een veggie burger en er waren heerlijke salades, ook zonder vlees. Erg blij En een keer veggie pizza genomen, ook op de camping, maakte de mevrouw zelf. Lekker met verse groenten (uien en paprika onder andere) en dan wat geitenkaas erop. Lach

Dagje bonenschotel gemaakt, wilden de meisjes heel graag en pannenkoeken gegeten. Dat laatste is traditie bij het kamperen met de kinderen. Lachen Nieuwe ontdekking; pannenkoek met pindakaas. Echt heel lekker hoor. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 0:45    

Reageer met quote
Klinkt als alweer een geweldige vakantie!
En veggie eten in Frankrijk! Wow! Dan hebben ze toch bijgeleerd Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 8:24    

Reageer met quote
ja echt he Whis in de lokale supermarkt waren nu 4 verschillende keuzes in vleesvervangers, eerst maar 1 (en die smaakten naar karton) dus dat gaat echt vooruit daar. Uitlachen
Bij de grote hypermarkt was nog veel meer keuze maar die is echt ruim anderhalf uur rijden van de camping, dus dat doe je maar 1 keer in een hele vakantie dan. Lachen

Nu weer zien dat ik netjes volgens plan ga eten, net al een eierenkoek gegeten, Stom ik vind die niet eens echt lekker. Rollende ogen Straks eet ik het warme eten van gisterenavond, toen lag ik nog te slapen namelijk; nasi rotmok met veggie kruimgehakt van Lidl.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 0:32    

Reageer met quote
Gisteren bezoek gehad en leuk gekookt.

Voorgerecht:
Een laagje rucola, daarop een schijf gegrilde groene courgette, daarop en laagje veggie mozzarella, een schijf gegrilde gele courgette, weer mozzarella en daar bovenop heel fijn gesneden blokjes tomaat. Goed gekruid met p&z en een lekkere olijfolie.
Wat pijnboompitten erover.

Hoofdgerecht:
Verse tagliatelle met een verse tomatensaus, parmezaanse kaas, en en kom gegrilde ovengroenten (ui, alle kleuren paprika, sperzieboontjes, groene asperges, p&z, veel look).
De boontjes en asperges had ik wel kort gekookt.

Dessert zal ik maar niet noteren he?! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ze hadden laatst inderdaad ook netjes bij de Lidl. Verschil is dat die synthetisch waren, en deze van de Ekoplaza van katoen zijn. Toch beter voor het milieu hè. Rollende ogen

Fijn dat ze in Frankrijk dit jaar een wat uitgebreider assortiment hadden Missy. Ik at vorig jaar in Strassbourg Flammkuchen met kaas of salade met geitenkaas, er was niet heel erg veel keuze.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 12:47    

Reageer met quote
Ik heb over twee en een halve week vakantie. Maar wij gaan dan kamperen dus ik kan ook zelf koken dan. Al gaan we vast ook wel een keer uit eten. En broertje heeft me een (veggie!) BBQ belooft. Erg blij Hij kan heel goed koken, is zijn hobby, dus ik verheug me er nu al op. Lach
Morgen brengen we de caravan vast naar de camping, we hebben er een plek voor het hele najaar.

Vandaag eet ik tomatengroentensoep. Met lekker veel groenten. Lach Zaterdag is soepdag bij ons. Lachen

Whis nou ben ik heel nieuwsgierig naar het dessert hoor. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 aug 2019 0:38    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hahaha, begint hier goed. Niet erg kan het alleen maar beter gaan!
Het is toch een kwestie van gewoon doorrrrrrr.
Succes allemaal..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 aug 2019 6:22    

Reageer met quote
Het dessert? Het is hier wel een weegclub he!! Lachen

Ok dan.
Desssert:
Vanille ijs met chocomousse en advocaat.

Veggie BBQ = mmmmmmmm....
Gisteren weer courgette op de BBQ gegrild. Zo lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 aug 2019 8:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 5 van 25