Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarisch het najaar in !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Op de camping kook ik veel eenpans dingen. Vanavond stoofpotje met minikrieltjes, paprika, gebakken uien, sperziebonen. Ik stoof dat in wat bouillon. Lekker kruiden, herbes de Provence erdoor en peper. Geen zout, dat zit al in de bouillon immers. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2019 14:47    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Klinkt goed!

Vanavond ga ik weer een courgette vullen, maar dan anders dan de vorige!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 5:46    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb de afgelopen dagen de vriezer een beetje leeggegeten.
Toch fijn om zo voor de winter weer wat overzicht te krijgen.

Vandaag gegrilde vega stukjes (uit de vriezer) met Japanse wokgroente, terijaki saus en noodles.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 21:31    

Reageer met quote
Vandaag ook mijn laatste diepvriesbakje mee naar het werk (lunch). Dit weekeinde weer vullen!

Gisteren gevulde courgette. Gevuld met blokjes courgette, passata, ui, look, kruiden, rode kidneybonen. Erover en plakje ZIZ cheddar kaas en een paar nacho's. smullen

Vandaag eet ik als lunch courgetti die ik ingevroren had. Benieuwd of dat ok is... Gisterenavond uitgehaald om te ontdooien, en vanochtend wel heel wat vocht er af gegoten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 6:02    

Reageer met quote
Ik wilde ook de vriezer weer vers aanvullen. Ik ga over anderhalve week op vakantie en dan kan ik de eerste dagen weer thuis lekker makkelijk doen. Maar toen begaf dinsdag mijn kookplaat het! De geplande noodles heb ik nog gekookt, maar daarna ging de grote kookplaat niet meer uit, de knop was doorgedraaid. Daar komen ze morgenochtend voor, dus dit weekend kan ik weer wat koken.
Ik weet nog niet wat het wordt, chili sin carne, bami met kipstukjes, macaroni met vega gehakt of misschien nasi met tofu? Lekker een grote pan in ieder geval. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 19:25    

Reageer met quote
Hier worden het soepjes en wokjes. Misschien ook gegrilde groenten in de oven?

Gisterenavond uit gaan eten: Japanse veggie curry met noedels. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 5:34    

Reageer met quote
Ahhh, ik zag hem al staan in je boekje en vroeg me af hoe je dat gekookt had. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 9:36    

Reageer met quote
Oeps! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 17:26    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Courgette, courgette en courgette. Ben je er inmiddels niet helemaal klaar mee Whis? Geschokt

Ik eet makkelijk, maar kook bijna steeds zelf. Gisteren niet toen had ik bij de Wok een bakje gehaald, met tofu en groenten en wat chinese bami. Was lekker, maar uiteraard niet khd arm. Lachen
Vanavond 'vis' sticks met wortel/doperwt, wat gebakken krieltjes. Kwark met appel, kaneel en wat limo toe. Lach Kwark moet op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 17:36    

Reageer met quote
Ik zag op Facebook een foto in de vegan groep: boerenkool met spekjes en gehaktballen. Dat wilde ik ook!

Mijn kookplaat stond weer aan, maar helaas.... De (Naturli) gehaktballen zijn helemaal verbrand, de kookplaat is nog steeds van slag dus.
Gelukkig smaakt boerenkool met spekreepjes en piccalilly ook prima. De nieuwe spekreepjes van de AH zijn nu vegan en smaken erg goed: lekker zout en rokerig. Ze liggen hier bij de gewone spekreepjes, dus bij het broodbeleg in de koeling.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 19:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 13 van 25