Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarisch het fonkelnieuw jaar in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ricotta met geraspte kaas en kruiden is inderdaad een goeie tip!
Was ik een beetje vergeten, want staat ook ergens in mijn kookboeken van Pascale Naessens Lachen

Gisteren een koude pastasalade: peultjes, erwtjes, komkommer, asperges. beetje olijfolie en kruiden, en wat Parmezaanse kaas erover smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 7:35    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik had tortilla's met (vegan) kipshoarma gemaakt. Paprika en een ui erdoor, rollen met wat ijsbergsla. Natuurlijk knoflooksaus, dus iedereen moet vannacht maar uit mijn buurt blijven. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mrt 2021 1:20    

Reageer met quote
Vanavond wordt het hier courgetti met spinazie, sojaroom light, kerstomaatjes. Wat gemalen kaas erover.

Straks groentjes bestellen: asperges zullen er weer bij zijn smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 mrt 2021 7:23    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ga vandaag de vegan kibbeling proberen van de jumbo, ben benieuwd? Daarbij heel verantwoord gekookt piepertje en bietjes Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 mrt 2021 7:27    

Reageer met quote
Vond ze niet bijzonder, lijkt meer op de vegan nuggets van de ah maar het was het proberen waard Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 9:03    

Reageer met quote
Tja, toch geprobeerd he. Ik probeer ook altijd alle nieuwe dingen. Sommigen blijven, de rest is eenmalig.
Maar je weet maar nooit he!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 10:02    

Reageer met quote
Ik vind de 'vissticks' wel lekker, de nuggets vielen mij ook tegen, te vast en weinig smaak aan. Nu ligt er nog 'lekkerbekjes' in de vriezer, ben benieuwd. Als die aan de beurt komen horen jullie het nog. Lachen

Ik heb afgelopen week curry gekookt met 'kipstuckjes' en dat was echt heel lekker. Beetje zilvervliesrijst erbij. Smullen!

En ik heb pulled 'pork' gevonden bij AH. Daar ga ik broodjes mee beleggen denk ik. Op een zaterdag een keer. Lijkt me erg lekker.

Er komen zoveel keuzes, wij leven in een verwend land he. Maar een gewoon bord kapucijners met uien en zuur vind ik ook lekker. Al doe ik daar tegenwoordig ook vaak veggie speckjes door. Lachen Om mijn echtvriend te plezieren. Die eet nu ook helemaal nooit meer vlees en ook geen vis (nadat hij daar een keer flink ziek van is geweest) dus ik hoef nooit meer 2 potjes te koken. Zo geweldig vind ik dat. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 2:29    

Reageer met quote
Hier wordt ook gewoon vegan meegegeven, er is zoveel keus!
Gister nog bij de coop vivera biefstuk gehaald.
Denk dat ik het niet lekker vind, te vlezig, maar denk mijn man juist weer wel!
Bij de coop tot zondag alle vivera vleesvervangers maar 1 euro dus mooi om iets nieuws uit te proberen.
Het is me van de week ook gelukt om een vegan paasstol te scoren en gevulde chocolade paaseitjes.
Tja en dan nog krijg ik de vraag van wat eet je dan wel Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 7:20    

Reageer met quote
Als ze mij dat vragen zeg ik altijd "vleestomaten". Ben je direct van dat gezaag af Lachen

Heb gisteren voor het eerst bij Delhaize besteld. Boodschappen worden vrijdag geleverd. Had bij het nakijken van mijn bestellijst toch wel heel veel onbekende vleesvervangers gekozen. Toch een aantal geschrapt Lachen Da's voor volgende keer.
Schrok er van hoeveel nieuws er op de markt is gekomen.
Ik ga sinds corona nog maar in 1 winkel, en daar is het aanbod iets beperkter, maar nog uitgebreid genoeg hoor.
Benieuwd naar vrijdag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 9:17    

Reageer met quote
Handig Whis om zo te kunnen bestellen. Ik woon op nog geen 30 meter van de buurtsuper, dus ik sjok maar elke dag even heen voor de verse dingen en brood en zo. En dan eens in de twee weken naar de Lidl en AH voor de rest. Lach

Ik heb vandaag champignonssoep met khd arm brood. Uit een stazak van Unox. Moet kunnen voor een keertje. Doe ik morgen wel weer supergezond met extra groenten. Lachen

Ze vragen mij nooit wat eet je dan wel. Lachen Ik zie er niet uitgehongerd uit dus vinden ze dat niet nodig. Mijn broers zijn echte vleeseters, die mogen mij graag plagen, maar niet lelijk bedoelt hoor. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 2:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16