Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarisch het fonkelnieuw jaar in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik kocht dinsdag groene asperges maar mistte een ingredient voor de risotto, die zou vrijdag binnenkomen. Hmm, oke. Maar gisteren was hij er nog niet. Vandaag wel, maar vanavond had ik geen tijd om te koken... erg benieuwd nu of de asperges nog lekker zijn morgen. Ik heb ze gewoon op het aanrecht laten liggen in een theedoek, en ze zijn flink doorgegroeid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 feb 2021 21:14    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Asperges kan je best bewaren in de koelkast, in een natte doek gedraaid.

Hier waren de witte asperges weer in voorraad, en ja, ze liggen in de koelkast. Vanavond eten we ze smullen Denk dat ik ze ga wokken, aardappelpuree en een eitje erbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2021 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik was deze week gelijk gebleven. Beter dan aankomen en met die uit de band springerij van onze trouwdag was meer ook niet te verwachten. Nu weer aan het werk dan krijg ik er misschien wel weer wat af.

Ik had gisteren avond de nieuwe hamburgers van de Vegetarische Slager gegeten. Echt bizar echt van smaak (vlees dus) en toch vegan. Alleen spetterde het echt heel erg bij het bakken. En omdat er bietensap in zit -voor de kleur he- heeft het ook de neiging om een beetje aan te bakken in de pan, zelf een anti-aanbak pan gebruikt en toen gebeurde dat al, dus jullie zijn gewaarschuwd. Maar het was wel lekker dus. Lach Ik ga die van de zomer een keer op de BBQ proberen vanwege het gespetter. Geen zin om elke keer mijn hele keuken uit te moeten soppen. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 2:26    

Reageer met quote
Ik heb ze gezien, maar ik vermoed dat ze gelijkaardig zijn aan die van Beyond Meat, en die zijn inderdaad veel te vlezig, spetteren de hele keuken onder en plakken in de pan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 6:42    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Vind de vleesvervangers die inderdaad te vlezig zijn niet lekker met uitzondering van het verse gehakt in de pasta saus.
Gister de kroketburger van Vivera op een broodje gehad, was lekker, en heb nog de vegan kibbeling liggen om eens te proberen.
Echt, de keuze is reuze maar mijn favoriet blijft gewoon gebakken tofu Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 7:28    

Reageer met quote
Tofu vind ik ook lekker, maar mijn echtvriend is niet echt fan, dus moet compromissen sluiten. Hij is van rauwe biefstuk toch maar met me meegegaan en mist het vlees nu niet meer zegt hij. Daar ben ik al blij mee, dus ik wil het hem ook niet moeilijker maken dan nodig is. Lachen

ja veel keuze idd he. Ik kan me nog een vakantie herinneren in Frankrijk waar ik af en toe een stukje karton kon eten. Rollende ogen Maar hier in de supermarkt is echt heel veel. En maar goed ook, de vraag neemt toe dat is gunstig voor ons. Lach

Vandaag heb ik nasi-rotmok met vegan gehakt en zilvervliesrijst mee genomen naar het werk. smullen Dat is een terugkerend gerecht bij ons. Uitlachen

Morgen soep met brood. Ik hoop dat ik een soeppakket te pakken kan krijgen bij de buurtsuper. Lekker met verse groenten. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 0:47    

Reageer met quote
Tofu eet ik ook wel graag, maar mijn man niet. En ja, ik ga het hem ook niet moeilijker maken Lachen
Verder ook een grote seitan fan smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 9:01    

Reageer met quote
Ik heb een overheerlijke currysoep gemaakt. Echt goed gelukt, daar was ik wel blij mee. Er was geen soeppakket, maar wel een pakket om curry mee te maken, dus heb ik dat genomen. Er zat rode ui, paprika (zoete punt), courgette, winterwortel, mini-komkommer in. Samen met groene currypasta en kokosroom. Ik heb de groenten aangefruit en er ook nog knoflook bij gedaan, toen de curry pasta ook even meegebakken. anderhalve liter water erbij en 2 groentenbouillon blokjes. Rustig gaar laten koken, toen de blender erop en de kokosroom erin. Op een heel laag pitje nog even de smaken door elkaar laten trekken. Was overheerlijk en voor herhaling vatbaar!

Met mijn gewicht gaat het weer fout.
Terwijl ik toch netjes onder de 1500 kcal blijf steeds. Soms begrijp ik er niks meer van hoor. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 1:17    

Reageer met quote
Klinkt overheerlijk die soep!
Dat gewicht komt wel weer goed...

Gisteren een ovenschotel van allerlei groenten en mozzarella. Vind mozzarella toch niet zo geschikt om in een ovenschotel te gebruiken. Daar ga ik iets anders voor verzinnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 9:04    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@missy : klinkt goed!
@whis: en als je ricotta met geraspte kaas probeert? Die combi had ik al eens voor vega cannelloni van de Weight Watchers, werd het wat smeuïg van met een korstje.

Ik zag vandaag dat mijn gerookte tofu aan de datum is, dus hier staat het de komende week ook weer op het menu. Ik vond een recept voor geroosterde bloemkool en pasta waar het in gaat...! Lach

Laatst aangepast door Duffy op ma 08 mrt 2021 10:10, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 0:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 13 van 16