Auteur |
Bericht |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 16826 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Nu nog zien of er in mijn winkel tempeh ligt. Vrees er een beetje voor, maar staat op mijn lijst.
Gisteren gevulde courgette gegeten. Had ze al eerder klaar gemaakt, dus gewoon nog de oven in en afgebakken.
Courgette in 2 gesneden en uitgehold. Wat olijfolie erop en 10 min in de oven op 180°C.
Wok: veggie gehakt, ui, look, paprika's, kerstomaatjes, kruiden.
Courgette gevuld met het mengsel, en parmezaanse kaas erover.
Terug de oven in: 30/35 min.
Rijst erbij geserveerd. Voor ons was de helft van een halve courgette voldoende. Rest zit in de diepvries.
En de overschot van het wokmengsel gebruik ik nu een paar dagen als broodbeleg  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 aug 2020 9:02 |
|
 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 21394 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Lekker hoor Whis. Ik maakte die ook altijd met gehakt, maar dan ook met kruidenkaas, boursin het liefst. Ik zou het nu misschien eens met de oatly spread kunnen proberen. Hoewel jouw versie dan weer iets minder calorieën is vermoed ik.
Tusele: wat is japanse ketjap? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 aug 2020 11:47 |
|
 |

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 16826 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Gisteren als lunch: warmoessoep met veggie balletjes.
's Avonds courgetti met tomatensaus en light kaas._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 22 aug 2020 8:47 |
|
 |
Tusele Weegclubfan voor het leven

|
|
hmmm...toch leuk zoń foto erbij whis.
Hier weer een groen vakje erbij deze week voor mij...trots..alleen maar groen sinds mei!!! En nu officieel de -10 over! Minder dan 1 kg verwijderd van "op de helft zijn" van de reis naar mijn streef.. Die is een stuk lager dan mijn doel de afgelopen jaren..toen mikte ik op min 2 kg onder bmi 25 als "tussendoel" en danmisschien ooit door naar de bmi 22,5...nu is het doel op de bmi 22,5 gesteld. En het vertrouwen groeit dat dit ook echt haalbaar is..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 22 aug 2020 9:13 |
|
 |
|
 |

|
|
Mijn eerste doel is ook een gezond BMI van 25. En nadien graag ook nog wat minder. Zou normaal tegen nieuwjaar toch moeten lukken..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 22 aug 2020 9:23 |
|
 |

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 21394 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Ik maakte weer eens het Weight Watchers recept van vega ravioli (of tortellini) met auberginesaus. Super makkelijk eenpansgerecht, en nu de warmte voorbij is, had ik er zin in.
Vanavond ook het weekmenu voor komende week gemaakt: stamppotje witlof/venkel (leek me wel een lekker combi? Zelf bedacht, tips welkom!) en een slanke Weight Watchers lasagne. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 23 aug 2020 21:19 |
|
 |

|
|
Die ravioli ga ik eens opzoeken bij Weight Watchers en kijken hoeveel punten dat voor mij zijn.
Gisteren hadden we een slaatje, veggie kipstuckjes met paprika en ui en een pitabroodje.
Had er tzatziki bij gemaakt, maar echt te veel look voor mij. Toch niet echt mijn ding blijkbaar
En vandaag weer werken..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 aug 2020 6:57 |
|
 |
|
 |
Tusele Weegclubfan voor het leven

|
|
hier gisteren vega gehakt gebakken met uitje
zuurkool gekookt met kruidnagel en op laatste moment stukjes appel erbij..
En dan nog even gehakt mix en zuurkool samen opwarmen..
was te doen..maar vond het wat vlak..mag wat pittiger gekruid. MEt peper erbij op het bord knapte het op  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 aug 2020 9:59 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 aug 2020 11:51 |
|
 |

|
|
@tusele Lekker, zuurkool! Stond ik gisteren ook mee in de handen.
Wij kruiden dat altijd met witte peper en Maggie, een wat zoute vloeistof, die ook in de soep kan. Erg lekker, maar net wat minder uitgesproken dan gewoon zout. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 aug 2020 11:53 |
|
 |
|
|