Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarisch genieten tijdens de zomer :-)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Als je een keertje Indisch haalt, (of misschien straks weer in een restaurant?) moet je die variant eens proberen. Dat is ook wat Tusele hier geplaatst heeft. Iets dat zoutige combineert goed met het pittige.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
woehoe...al op 44% van mijn doel voor het sprintje!!! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 aug 2020 12:22    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Jullie zijn goed bezig!! Applaus

Indisch, helaas, geen Indisch restaurant in de omgeving. Misschien maar goed, want zou er vaak zitten Lachen

Hier wordt het na dagen vol slaatjes, vanavond courgetti met tomatensaus. Man wil ook soep (puf!). Dus die maak ik!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 8:56    

Reageer met quote
Indisch => Indonesisch bedoel ik!

Geïnspireerd door jullie zocht ik net op tofu-marinades, ik deel graag de link met jullie.
http://www.tofupedia.com/nl/tofu-bereiden/tofu-marineren/index.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 10:20    

Reageer met quote
Leuke link! smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 11:09    

Reageer met quote
leuke tip duffy..die suiker laat ik even..gisteren een documentaire over suiker en de effecten op lichaam en geest gekeken.. Geschokt

Eén van de uitspraken...uit onderzoek bleek dat ratten harder wilden werken voor suiker dan voor cocaine qua verslavingseffect..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
ja suiker is een gevaarlijk goedje he. Verward Daarom kunnen wij er zo slecht afblijven. Gelukkig kan ik me wat suiker betreft wel aardig beheersen tegenwoordig.

Bedankt voor de tofu link! Handig. Erg blij

Ik eet niet veel, maar drink wel veel. Water, limonade, alcohol vrij bier. En sencha thee.
Toch heb ik onwijs dikke enkels. Ik slik nog wel 2 keer 3 tabletten selderijzaad per dag, maar door de warmte helpt dat nu even niks. Huid staat zo strak dat het ook pijn doet. Sip En ik kan geen schoenen meer aan, alleen nog Birkenstock slippers, heel charmant. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2020 1:56    

Reageer met quote
Ben ooit (in een vorig leven) naar een diëtiste geweest, en daar ook afgekikt van suiker. Niet dat ik dat vaak at, maar toch. En het zoetmiddel moest ik toen ook minderen. Ik deed in die tijd 2 candarels in mijn koffie. Moest er eentje worden. Enz... Frisdrank light ook een hele tijd gelaten, geen zoetsmakende dingen meer.
En nu heb ik daar nog altijd geen zin in Lachen
Ik drink af en toe eens een cola zero, maar vrij zelden.

Gisteren courgetti (geel) gemaakt met een verse tomatensaus van lange tomaten, ui, veel look, basilicum, ... Met wat parmezaanse kaas.

Vanavond weer een salade. Denk dat ik broccoli en wortelen ga stomen (en laten afkoelen) voor erbij. Een wat stevigere groente.
Verder ga ik eens tsatziki maken, want gisteren de eerste komkommers geoogst (als ik alles in de winkel vind). Salade wordt er eentje met veggie nuggets. Ook nog nooit gemaakt.
En als er dan nog tijd over blijft: misschien eens zelfgemaakte airfryer frietjes proberen te maken voor erbij? Weet het nog niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2020 9:30    

Reageer met quote
Frisdrank vind ik ook echt niet lekker meer..idd heeeel af en toe een cola..maar dan heb ik na een half glas eigenlijk genoeg.

Mijn zwakke punt zit bij chips, koekjes en chocolade..Schaam Schaam

whis klinkt lekker..heb je wel eens knolselderij frietjes geprobeerd? Goed te doen. Ik heb een tijdje frietjes gemaakt van 2 knolselderijen..even voorkoken. Eén portie de actifry in en dan de rest in de vriezer om zo makkelijk te pakken een volgende keer..En op een low carb fb pagina zie ik vaak peterselie wortel voorbij komen...die staat nog op het lijstje om een keer te proberen..

Hier gisteren niet vega..wij zijn flexi-tarier..
als groente had ik courgette/tomaat salade met olie/azijn/knoflook en veel basilicum! Heerlijk!! Met quinoa erbij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2020 10:12    

Reageer met quote
Zoet is echt een zwak punt voor mij, en vooral zoet gecombineerd met vet, zoals romige melkchocolade. Rollende ogen
Heb mueslikoekjes meegenomen bij de Ekoplaza vanmiddag, daar zit geen suiker in, en ik had nu eens enorme zin in zoute chips, dus de kleinste zak uitgekozen.
Morgen op de weegschaal, maar die neem ik deze week niet serieus.

@Missy: wat naar dat je enkels zo dik zijn dat het pijn doet. Helpt brandnetelthee, selderij of komkommer misschien?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2020 22:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 6 van 16