Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarisch genieten tijdens de zomer :-)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
@Whis..kan ik nog aan de tabel toegevoegd worden? Of ben ik daar te laat voor?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 9:11    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Natuurlijk. Je kan je gewoon inschrijven: links bovenaan ergens staat "meedoen met dit sprintje", en daar kan je je streefgewicht voor dit sprintje invullen. Vervolgens op "ik doe mee" klikken en dan sta je (als alles goed gaat) in de tabel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Hier zaterdag roti gehaald. Dochter at elders en mijn man eas niet te houden, er moest en zou roti komen haha. Ze hebben hier een prima roti met dahl ipv kip dus die nam ik. En gisteren heeft dochter een florentijnse ovenschotel gemaakt uit het boek van Jamie Oliver, het was met selderijknol en die hadden ze nergens, gelukkig kon ik de knol deze week bij de groentenboer bestellen. Had geen idee dat dat kon en dochter was blij. Het smaakte echt prima.

Gisteren eens een dag zonder suiker of iets met wit meel gegeten. Vaak neem ik toch wel een toetje Of koekje of iets zoets op een dag maar niet gedaan. Eens kijken of dat vandaag weer lukt.

Voor vandaag moeten we nog bedenken wat het gaat worden met eten. In ieder geval eet ik weer max alles in vijf a zes uur, ik raak er al wat meer aan gewend en ik hoop dat het insulineresistentie omkeert, dat intermittent fasting.

Succes weer allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 9:30    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zoon heeft op de camping gewoon vegetarisch meegegeten, hij doet eigenlijk nooit moeilijk. 1e dag hamburgers op de grillplaat. Op een broodje met alles erop en eraan. Was heerlijk!
Zaterdag een enorme schaal met bietensalade gemaakt met fetahkaas erdoor. Ging schoon op! Geschokt Lachen
En gisteren voor ik hem naar huis ging brengen bospaddenstoelensoep (uit een zak dat wel). We hadden in de middag wat zoutjes gesnoept dus daar hadden we genoeg aan.
Vandaag verse sperziebonen gehaald, met aardappelpuree en een vega schnitsel. Beetje kokosyoghurt als dessert.
Ik had nog tomaat en avocado over van de salade van zaterdag, dus die heb ik op brood gelegd. Zit nu braaf aan de thee dus vandaag wordt weer een goede eetdag! Lach
En morgen helaas weer thuis. Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 14:08    

Reageer met quote
Klinkt allemaal heel lekker! Alleen jammer dat het weer zo snel voorbij is... Geniet nog vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 14:46    

Reageer met quote
@Whis..dank voor de uitleg.Gelukt ik sta erbij!

Hier vanavond courgette soep met als eiwitbron philadelphia erin. Erbij voor mij 2 wasa vezelcrackers. Voor zoon- en manlief een pistoletje met kruidenboter (een stokbrood is teveel voor ze..dus dan doen we het zo)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 15:22    

Reageer met quote
Wij gaan vanavond de nieuwe worst van Garden Gourmet uittesten. Benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 16:02    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 20:45    

Reageer met quote
whis schreef:
Voor ons nogal ver, maar misschien leuk voor jullie om mee te doen?

https://www.dehippevegetarier.nl/vegetarische-hotspots/hotspot-landgoed-de-wilmersberg/?fbclid=IwAR0mzOMhEdL2oq5yzk1WZPxAHJU3qS2npD9lwKi4TMBaDQnPtggnSsRKTUw

leuke tip! Meegedaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020 11:30    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ohhh, wat eten jullie allemaal lekker!

@Whis: fijn dat de raclette geslaagd was!
Ik heb hier in het dorp ook diverse winkels, bakkers en supermarkten aangeschreven om ze te vertellen over tgtg. De Jumbo reageerde dat ze het al aan de voedselbank gaven (ook goed natuurlijk!), maar je maakt ze winkels er toch bewust van dat de ook met hun restjes nog weer geld kunnen verdienen. Ik kreeg in de tgtg facebookgroep destijds een basismail die ik een avondje rond heb gestuurd in mijn dorp.

@Elzah: roti hebben we hier al niet in het dorp, dat is dus ook vega te maken? Klinkt wel lekker eigenlijk.

@Missy: gezellig dat je zoon gewoon met je meedeed op de camping. En welkom thuis maar weer. Lach

Ik had vanavond couscous met de tweede helft van de roerbakmix uit het tgtg pakket, en gemarineerde tempeh. Het moest even simpel, want vanavond even bij mijn ouders in de tuin gezeten voor mijn moeders' 72ste.

Morgen op de weegschaal....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020 23:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 4 van 16