Auteur |
Bericht |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41240 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
snap ik ook niet
probeer de link onder mijn bericht eens?
ik heb geen facebookgroep hoor  _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 11 jun 2022 22:51 |
|
 |
|
 |
Rosemary Super Weegclubfan

|
|
Hoi Dipinipi,
Langs deze weg kom ik er steeds, maar het systeem herkent mij niet, dus moet ik weer met een andere naam inloggen, terwijl ik van jou al een bevestiging via de email heb. Ik denk dat ik er al met 3 namen in moet staan en het is zeer zeker niet de bedoeling er iets onoverzichtelijks van te maken. Dus ik kijk wel of het vandaag lukt.
Hoi weegvrienden,
Communiceren we hier niet meer. Ik heb een ziek weekje achter de rug. Had corona. Manlief had het eerder. Beiden hebben we een behoorlijke griep gehad, dus dat heet de milde vorm. Ik heb aan mijn vriendinnen verteld dat ik in een dal zat en weer bergopwaarts klom en vanmorgen heb ik de top van de berg bereikt. Dus wat mij betreft ligt corona in het dal.
Groetjes,
Rosemary._________________
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela) |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 15 jun 2022 22:14 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

|
|
met welke naam sta je er in?
ik zie geen Rosemary oid_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 15 jun 2022 22:24 |
|
 |

|
|
Ik heb het meer dan eens geprobeerd. De 1e keer toen ik een "fout"melding kreeg dacht ik o.k.nieuwe naam maken: dus werd het rosemary-2; werkte ook niet. Ook mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd.
Ik merk wel of het kan worden opgelost.
Mvg._________________
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela) |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 15 jun 2022 22:31 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

|
|
geen idee hoe dat kan hoor
probeer eens een heel andere naam_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 15 jun 2022 22:35 |
|
 |

|
|
Dipinipi,
Zal ik doen. Ik merk dat de animo om hier berichtjes te posten ook weg schijnt te zijn. Jammer.
Mvg._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 jun 2022 0:11 |
|
 |
mabcdef Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-12-2010 Berichten: 6069 Dieet: gezonde voeding Woonplaats: Hoensbroek
|
|
Hallo lieve allemaal, weer terug uit mijn geboorte stad Granada. We hebben veel moeten afhandelen samen met mijn broers en zus. Mijn man en zoon van mijn zus waren ook mee. Het eten was buiten de deur we hebben dichtbij het appartement in een hotel gezeten als uitvalsbasis. Mijn vader is overleden aan een hartaanval. Het was heel zwaar emotioneel om alles uit get huis weg te doen te poetsen enz. We konden zien waar get gebeurd was vreselijk onder de eettafel lagen zijn pantoffeltjes en de spullen in een hoek afgeschoven wat er op de tafel lag door de val.
We hebben onze vader zoals hij wilde laten cremeren en bij onze moeder bij laten zetten. We hebben samen de urn uitgezocht en een nieuwe steen laten maken. Ik vroeg aan mijn vader om een teken en die heb ik ook gekregen of zou dat mijn interpretatie zijn. Kijk op de foto ik maakte een foto van de plek waar mijn vader net zijn moeder had gewoond. De plant vond ik zo mooi en zie in de lucht. |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: za 18 jun 2022 11:19 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 15-12-2010 Berichten: 6069 Dieet: gezonde voeding Woonplaats: Hoensbroek
|
|
Bijgekomen vind het niet raar 2wk buiten de deur gegeten. Vind het niet erg ben al een week goed bezig we gaan gewoon weer door het komt goed. Voor jullie allemaal een fijne week.
Dipidini ik kan je forum niet vinden.
Warme groet, Maribel |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 19 jun 2022 12:51 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

|
|
mabcdef schreef: | Bijgekomen vind het niet raar 2wk buiten de deur gegeten. Vind het niet erg ben al een week goed bezig we gaan gewoon weer door het komt goed. Voor jullie allemaal een fijne week.
Dipidini ik kan je forum niet vinden.
Warme groet, Maribel |
link staat onder mijn berichtjes in onderschrift_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 19 jun 2022 13:05 |
|
 |

|
|
Dipidini, ik heb gekeken maar kan me niet aanmelden ook niet iets opschrijven is hij nog niet in gebruik vind het erg verwarrend. Hoe werkt het eigenlijk? Of is het nog niet mogelijk om je aan te melden?
Groetjes |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 19 jun 2022 17:57 |
|
 |
|
|