Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf-50-jaar-samen-naar-een-gezonder gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Mijn net verzonden bericht zie ik niet in ons sprintje. Wel raar.

Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 apr 2022 0:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog eens proberen.

Lieve allemaal,

Ik heb een heel drukke week gehad. Ik werd deze week door het ziekenhuis opgebeld om de intake en het onderzoek ter voorbereiding van mijn a.s. cataract operatie te doen. Dat had ik gisteren. Omdat ik de eerste dagen na de ingreep toch wel voorzichtig moet zijn in diverse opzichten, heb ik als de wind alle planten in de tuin een onderhoudsbeurt gegeven. Werd dus hard werken. Nu moet ik a.s. dinsdag de garantiebrieven in orde maken en de ingreep is op donderdag 21 april.
Ik kook deze dagen ook dubbel, zodat ik wat kan invriezen. Mijn lief heeft zijn geheugen niet altijd paraat, dus brandgevaarlijke uitdagingen vermijd ik graag. Moonwalk, je verwoordt het prachtig. Geniet van de goede dagen.

Kreeft: wat jou is overkomen met de registratie van je 1e kg, overkwam mij aan het begin van het vorig sprintje. Ik vond het in het begin jammer, maar naderhand stoorde het mij niet meer.

Ook nu heb ik ingezet voor -2 kg. Intussen is er weer een kg achter me aan geslopen of eigenlijk mijn lichaam ingeklommen. En dat terwijl ik mijn best doe. Maar goed, ook deze 12 weken weer proberen.

O.k. lieve vrienden, een gezellig paasweekend.
Groeten, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 apr 2022 0:51    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Hoi Rosemary, fijn om te horen dat je geholpen gaat worden. Wat betekend het cataract? Je had toch een poliep in de darmen die ze gaan verwijderen of heb ik het niet goed begrepen.
Ok denk aan je op 21 april. Wat die kilo betreft je weet dat het lichaam iets complex is die niet altijd te verklaren is. Ik sta nu ook stil heb last van constipatie constipatie en minder plassen. Ik heb weer veel te verwerken net mijn jongste zoon (persoonlijk heide stoornissen en het gedrag wat erbij hoort, verslavingspronlematiek) het is steeds levend rouwen.....
Voor jullie allemaal fijne paasdagen gewenst.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 16 apr 2022 11:21    

Reageer met quote
Gelijk gebleven, voeding prima, bewegen prima, stress veel, waarschijnlijk hierdoor constipatie....we gaan gewoon zo door goed voor me zelf blijven zorgen. Vandaag bleus festival en ietsje losser. Geniet van het paasweekend.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 17 apr 2022 10:52    
Vrouw Weeggegevens   El-Bee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dieetcyclus van Foodsisters

Reageer met quote
Ik doe mee. Ik zit in een eindsprint naar mijn ideale gewicht en gezonde BMI. Ik ben nu al blij met wat ik kwijt ben, met nog 5 eraf ben ik nog blijer, maar met 10 eraf ben ik mijn oude ik. Ik ga ervoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 apr 2022 17:20    

Reageer met quote
Elpee, welkom succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 17 apr 2022 17:59    
Vrouw Weeggegevens   r00sje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Moonwalk schreef:
Lieve Weegdinnen, helaas is mijn gewicht deze week gelijk gebleven.
Qua stappen op m’n stappenteller is mijn weekgemiddelde wel omhooggegaan, van vorige week 10.924 naar de afgelopen week 14.128 per dag.
Zondag moet ik werken, heb een 24-uursdienst als chauffeur op de dierenambulance, zodat ook op dit soort dagen de diertjes op hulp kunnen rekenen.
Fijn Paasweekend allemaal en geniet van het voorjaarzonnetje.
Grtz. Moonwalk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 apr 2022 19:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo lieve weegvrienden,

El-Bee: van harte welkom.
Maribel: je hebt helemaal gelijk. Ik ben een paar keren afgezegd voor het verwijderden van de darmpoliep. Ik weet echt niet wanneer het gaat gebeuren.
Cataract of ouderdomsstaar is een veel voorkomend verschijnsel van de ogen. Je eigen lenzen zijn dan niet meer in orde en worden vervangen door kunstlenzen.
Mijn lief en ik moet allebei deze ingreep doen. Hij ziet nog meer dan ik en mag daarom na mij. Ik begin a.s. donderdag met mijn linkeroog. Vandaag heb ik het papierwerk hiervoor in orde gemaakt bij mijn verzekeraar. Ik kijk er naar uit, want nu ziet mijn wereld er nogal "grauw bewolkt" uit. Ik kijk uit naar vrijdag als het verband weg mag.
Natuurlijk zal ik mijn best doen om me aan de voorschriften te houden.

Groetjes,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2022 0:07    

Reageer met quote
Haha Rosemary nu weet ik wat cataract is. Staar wist ik wat het is. Morgen heel veel sterkte met de ingreep. Mijn vader en moeder hebben dat ook gehad. Lijkt me eng maar ja ik vind snel iets eng. Heb zelf moeite met eten te kauwen aan een achter kies links. Maar het doet geen pijn zo zonder te kauwen. Ik stel een afspraak steeds uit. Ook mijn vinger of soms meerdere gaan spontaan naar achter of naar links of rechts terwijl ik fiets en ze blijven dan een poosje die kant uit heel eng en stijf....
Sterkte morgen en een goed en snel herstel. Warme groet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2022 10:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo weegvrienden,

Dank je wel Maribel. Lief van je. Ik ben ook geen heldin, maar ik kijk voorbij de ingreep. Dus ik ben al bij vrijdagmorgen, als het verband eraf mag. Verder heb ik me alleen met succesverhalen bezig gehouden. Ik besef heus wel dat ik heel goed moet opletten dat ik me aan de regels houd. Ik zal dus de 1e week geen tuingereedschap vastpakken.

Allemaal een prettige voortzetting van de week.

Groetjes,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 apr 2022 1:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 2 van 8