Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Vanaf-50-jaar-samen-naar-een-gezonder gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag getest op Corona. Ze gaan proberen om mij s.morgens al de uitslag te geven. Morgenmiddag een Sinterklaas viering met de Zonnebloem gasten.
Hoop wel dat ik er bij kan zijn.
Anders pech voor mij
Krijg net ook de uitnodiging voor de booster Vaccinatie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 18:28    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Lieve allemaal,
Het gaat hier moeizaam, minder dan ik nu doe ga ik niet doen. Ik eet verstandig en niet teveel minder sta ik niet achter en beweeg iedere dag genoeg. Dus we gaan zo door. Voir mij geen crash diëten meer. Bewuste keuzes en smakelijk. Het is een levenstijl en niet voor even. Fijn weekend.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 28 nov 2021 19:09    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
een weekje achter de rug met van alles wat meer en gezellig...hoppa 2 kilo er bij...tijd voor aktie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 nov 2021 23:41    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo weegvrienden,

Maribel: ik ben het met je eens. Als het een way-of-life is, moet je zo door blijven gaan.
Dipinipi: gemeen he, dat ons lichaam alles gewoon doorverteld aan de weegschaal.
Ik vind zelf ook dat ik de afgelopen 2 weken goed bezig ben geweest. Het is wel zo dat ik veel meer drink en wat extra gegeten heb ik ook.
Mijn afspraak bij de MDLarts is intussen verzet naar 27 dec. Ik hoop dan dat tegen die tijd van beide onderzoeken de resultaten binnen zijn.
Ik wens jullie een fijn Sinterklaasfeest toe. Hier vieren we morgen kinderdag.

Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 dec 2021 18:46    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
ik wil nog eens onder de aandacht brengen dat de weegclub alleen kan blijven bestaan als iedereen een kleine bijdrage doet
zeker voor de aktieve leden zou dat eigenlijk een welbestede uitgave zijn
met €10,-per jaar per persoon is de weegclub gered
ik kan niet in ieders portemonnee kijken maar 20 ct per week moet toch op te brengen zijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 dec 2021 12:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Beste vrienden,

Een hele kilo erbij voor mij. Daar word ik niet blij van. Mijn dagen zijn langer sinds ik in de vroege ochtend loop en ik eet een maaltijd meer. Niet zo best. Ik zal datgene wat ik eet moeten aanpassen, anders gaat het helemaal fout.
Ik voel me wel prettig en energiek. Gisteren hebben we ruim 12.000 stappen gezet.

Dipinipi: ik ben het met je eens over de eigen jaarlijkse bijdrage. Ik zal zelf moeten nagaan op welke wijze ik hieraan invulling kan geven, want de koers voor de euro is in Suriname heel hoog. Als ik er geen oplossing voor vind, zal ik misschien moeten bedanken. Persoonlijk vind ik het erg prettig om hier te zijn, maar ik moet wel mijn verplichtingen kunnen nakomen.

Ik wens jullie een mooi weekend toe.

Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 dec 2021 12:37    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Rosemary doen wat voor jou mogelijk is en wat niet gaat...jammer dan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 dec 2021 12:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve weegvrienden,

Dank voor je begrip, Dipinipi. Ik zie nog wel wat ik kan doen.

Het heeft hier gistermiddag heel hard geregend. Ik was blij dat ik mijn tuinklus 's morgens helemaal had afgemaakt. Soms laat ik alles staan wanneer de zon te fel wordt en dan werk ik in de namiddag weer; dus niet. Ook vanmorgen is het erg regenachtig, terwijl het water van gistermiddag nog niet helemaal is weggetrokken.

Gisteren kreeg ik een foto van vrienden in de Ardennen. Er ligt daar al een dik pak sneeuw. Als ik aan de Ardennen denk heb ik beelden van kamperen in tentjes, maar dit was ook mooi.

Groetjes, Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 dec 2021 14:06    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Ik ben er weer eventjes,
Druk druk druk.
Dochterlief flink ziek.
Geen Corona maar bronchitis en een long ontsteking
Dus rent van hun naar huis, vrijwilligerswerk zhuis, vrijwilligers werk Zonnebloem.
En dan die Sinterklaas veel chocola gekregen niet goed maar zo lekker.

Deze week nog even druk met de Zonnebloem er worden deze week 95 kerststerren uitgedeeld gaan worden.

En ben best wel moe als ik in het zhuis aanwezig bent geweest lichaam moet nog wennen .
Maar het is zo leuk maar kost zoveel energie.
Maar dat geef niet gewoon ff volhouden.
Kwa lijnen ga ik in januari weer aan de slag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 dec 2021 19:22    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Hallo lieve allemaal,
Hier gaat het goed zit in mijn ritme het afvallen gaat moeizaam maar dat ben ik gewend. We gaan gewoon zo verder.
Shakena, luister goed naar je lichaam.

Rosemary, wat fijn dat je weer wat kunt rommelen in je tuin. Heb jij ook een kerstboom staan nu lijkt me zo raar als het warm is.

Dipidini, hoe gaat het nu zit je al in je modus? Ik zag dat je weegschaal goed gestemd was.

Fijne week allemaal.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 11:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10