Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf-50-jaar-samen-naar-een-gezonder gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Geweldig Shakena. Geniet maar van je weekendje weg.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 nov 2021 17:40    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Hallo weeg vrienden, ik heb even bij gelezen. Fijn om meer van mede sprinters te weten. Dat maakt het persoonlijker.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2021 10:46    

Reageer met quote
Hallo,

Ik heb net een heel stuk geschreven maar bovenstaande is alleen geplaatst vreemd.
Maar nu even geen zin om dit weer allemaal op te schrijven.
Ik zal het op een ander moment doen.

Fijne zondag allemaal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2021 10:50    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht
We zijn weer op dorp,
Heerlijk weekend gehad
We zijn esonstad in Anjum (Landall)
Mooie huisjes hoor alles prima geregeld.
Zaterdag met de boot en bus naar schiermonnikoog daar heel veel gelopen.en rond 17:00 werd je weer terug gebracht.
Zondag naar Pieterburen geweest was leuk om te zien. Maar viel me wel een beetje tegen.
Daarna naar drachten gereden.ook veel gelopen.
Maar we hebben ook heerlijk gegeten.
Dacht nu vind ik het goed maandag weer pas op de plaats.

Vandaag het rooster gekregen voor het vrijwilligers werk in het zhuis.
Vrijdag ga ik beginnen.
Dus 4 dagen sporten en 2 dagen op de fiets naar zhuis en daar lekker met mensen bezig zijn.
Zaterdag sport ik nooit.
Nu ook de laatste puntjes zetten voor de Sinterklaas viering voor de Zonnebloem.
Lekker bezig zijn en tussen door de was weg wassen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 nov 2021 13:10    

Reageer met quote
Shakena, wat fijn dat je het leuk heb gehad succes met je vrijwilligerswerk.

Rosemary, ik hoop dat het goed met je gaat ik denk aan je.

Ik ben een beetje teleurgesteld net wat de weegschaal aangeeft. Ben wat zwaarder en ik kan het niet verklaren. We blijven doorgaan. Lichaam houd wellicht vocht vast heb ook geen geweldige stoelgang.
Fijne week voor jullie allemaal en blijf gezond.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021 12:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Shakena: je weekend weg klonk heel leuk.
Maribel: het gaat goed met me. Dank je. Soms schrijf ik ook een heel stuk, maar dan verdwijnt mijn bericht. Kan gebeuren.

Tot mijn spijt kon ik afgelopen week mijn gewicht niet doorgeven. Ik kwam gewoon niet in het systeem. Dus dat kan ook gebeuren.
Ik heb eerder aangegeven dat ik aan de nieuwkomers zou vertellen wie ik ben. Komt ie!!

Ik ben een vrouw van ruim 69 jaar. In januari word ik 70. Ik ben getrouwd. Moeder van drie volwassen kinderen en oma van 6 kleinkinderen in leeftijd oplopend van 21/2 maand tot ruim 9 jr.
Ik woon in Suriname, buiten de stad. Door de ontwikkeling van ons dorp woon ik nu aan een drukke weg, maar doordat we op een hoek zitten heb ik nog steeds zicht op een rustige zijstraat.
In mijn laatste beroepsjaren was ik schoolmaatschappelijk werkster en ik gaf ook les op een middelbare technische school en aan aankomende leidsters op kinderdagverblijven. De afgelopen 5 jaren heb ik uitsluitend vrijwilligerswerk gedaan.

Wat mijn gezondheid betreft. Ik heb al jaren diabetis type 2, mijn bloeddruk lijkt altijd in orde, maar toen ik nog een label kreeg bij de cardioloog: te weinig zuurstof naar mijn hart, kwam ook de bloeddruk erbij. Door mijn diabetis heb ik op gezette tijden een ondersteuning nodig wat betreft vit.B12 en ijzer, maar dat heeft de afgelopen maanden niet gewerkt. Daarom ben ik bij de MDLarts. Er is een poliep gezien in mijn endeldarm. Op 2 dec.hoor ik officieel wat zijn aard is. Voor het resultaat vd biopten van mijn maag slijmvlies moet ik nog 2 weken langer wachten. Ik denk gewoon niet dat ik iets bijzonders heb. Als de dag daar is hoor ik het wel, dan heb ik genoeg tijd om me zorgen te maken.

Gisteren heb ik een uur gelopen. Eerder liep ik onregelmatig korte stukken. Nu wil ik het anders aanpakken. Ik heb mezelf al maanden verteld dat ik op mijn 70e 70 kg wil wegen. Dan moet ik ook maar wat serieuzer worden. Een goede ondersteund voor de maand december. Dat is bij ons niet alleen een feestmaand, vanwege de gebruikelijke feestdagen, maar we beginnen op 2 dec.met een jarige kleindochter, op 16 dec.een jarige zoon en op 27 dec.onze trouwdag.

Ik leef me uit in onze tuin. Ik heb lange tijd bijna uitsluitend bougainvilles geplant, maar nu heb ik steeds meer eigen groenten. Daar ben ik blij mee. Toen corona ons land bezocht en ongevraagd bleef wonen, is er veel in mijn leven veranderd. Op zoek naar nieuwe structuur in mijn leven begon ik allerlei creatieve dingen te doen. De schommel die we zouden weggeven heb ik opgeknapt. Sommige plankjes zijn voorzien van een schilderijtje. Nu heb ik een plan voor de tuinbank die opgeknapt moet worden.

Ik denk dat ik met het bovenstaande een indruk heb gegeven van mezelf.

Groetjes,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 nov 2021 13:46    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een verhaal Rozemary. Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte toe. En geniet ook een beetje van de verjaardagen/ feestdagen. Dat zal je ook goed doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 nov 2021 23:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ach Moesjka, zo'n drama is m'n leven ook weer niet. Met het klimmen der jaren doe je niet alleen levenswijsheid op, maar blijven er soms ook ongewenste zaken aan de inwendige mens plakken. Ik moet er maar mee 'dealen', anders moet ik me haasten naar 'the other side of the grass'. En ik zal wel genieten van alle dagen die komen. Dank voor je wensen.

Groetjes,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2021 17:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maribel: maak je maar geen zorgen. Je weet dat het lichaam soms vocht vast houdt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2021 17:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind dat ik een heel goede week heb gehad, alleen heeft de weegschaal daar geen oog voor. Ook een dom apparaat.
Ctje wat ga je vlot. Vertel je ons je geheim?
Een goed weekend allemaal.

Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 16:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7