Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf-50-jaar-samen-naar-een-gezonder gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rosemary, gefeliciteerd met de verjaardagen van je kleinkinderen en zoon. Blijf gezond daar.
Knuffeltje

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Quote:
ben gisteren ook begonnen met mijn nieuwe medicatie voor de cholesterol omdat de zorgverzekeraars dit zo hebben afgesproken. De bloeddruk medicatie die ook veranderd was lijkt nu goed samen te gaan en hierdoor hou ik geen vocht meer vast. Lichaam heeft er aan moeten wennen.
Nu afwachten hoe de nieuwe cholesterol medicatie met mijn lichaam samen gaat. Toen ik het ander merk had was alles goed qua waarde.
De bloeduitslagen en urine die jaarlijks worden gedaan waren goed gelukkig.

fijn dat alles goed was
welke medicatie had je en heb je nu?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 11:10    

Reageer met quote
Dipidini, cholesterol, crestor voorheen 20 mg 1 en nu rosuvastatine aurobindo 10 mg

Bloeddruk voorheen triamtereen epitizede en nu triamtereen teva.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 11:39    
Moderator

Reageer met quote
die bloeddruk medicijnen ken ik niet maar de Rosuvastatine heb ik ook...werkt beter voor mij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel Maribel. Ben dankbaar als ik de kleinkinderen weer gezien heb. Sinds corona is iets meer vanzelfsprekend. Ook met mijn kleindochter van 5 mnd heb ik leuke ontmoetingen. Zonder te huilen maakt ze mij duidelijk wat ze leuk vind of niet. Met veel aandacht kijkt ze naar mijn grijze haren. En als ik daarop inspeel lijkt ze het ook te begrijpen. Ik ben steeds verwonderd, maar we comuniceren gewoon en als we elkaar zien wacht ik gewoon op haar signaal. Ik ben dus duidelijk een gestoorde oma.
Leuk die aandacht van je oudste zoon. Inzake je medicatie zeg ik maar niets. Je weet dat ik frustreer op ongevraagde veranderingen bij mezelf.
Dipinipi: ik hoop dat de motivatie blijft. Zet die knop om. De zomer komt eraan.
Shakena: veel plezier. Je zal wel moe worden, maar het plezier heb je gehad.

NOG IETS: DIT SPRINTJE BESTAAT NU 1O JAAR

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 15:18    

Reageer met quote
Rosemary, dat is geweldig ben niet op mijn streefgewicht gekomen. Maar de kilo's die er aan waren zijn verleden tijd. Het gaat om gedragsverandering en een leefstijl die je heel je leven kunt volhouden. Af en toe je iets gingen wat minder is maar wel lrkjer iscen hiervan genieten en niet denken in zwart of wit. Maar grijstinten aanvaarden. En eigen maken.
Ik moest lachen om je verhaal met je kleinkinderen geweldig mooi.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 15:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik zal toch zelf kleur aan mijn leven moeten geven. Vanmorgen was het zonnig, een lockdown weekend en de hele buurt bezig in de tuin. De vooruitzichten met het virus zijn doodeng. In een buurtland is het Indiaas variant aangetroffen. Als het morgen zonnig is kan ik weer wat doen in de tuin.

Misschien kijken jullie nu naar het Eurovisie songfestival. Ik hoop dat Nederland goed scoort.

Groetjes.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 mei 2021 20:09    

Reageer met quote
Ik ben tevreden hoe het is gegaan deze week. Op de paar dropjes ba suikervrij maar toch je houd er vocht van vast. Eerste kopje koffie op terras met klein puur chocolaatje. En een reepje vlaai van man lief gesnoept. Iedere dag goed bewogen wandelen, fietsen, tuin wandel of fietsen gemiddeld 2 uur.
Fijn weekend en blijf gezond.
Ik heb naar het song festival gekeken maar vond er niks aan vroeger vond ik het leuker. Rosenary, fijn dat je kunt genieten van je tuin.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 13:45    
Moderator

Reageer met quote
ik ben ook tevreden... weegdag is pas later deze week maar er is nu al behoorlijk wat af
ik zit goed in een gezond eetritme en heb geen trek in foute dingen

ik heb ook gekeken..show was goed in elkaar gezet met mooie beelden van Rotterdam
ik vond 2 liedjes mooi Frankrijk en Zwitserland de rest was matig tot slecht

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 13:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi lieve weegdinnen,
Hier gaat het matig. Het regent overvloedig en in de ziekenhuizen geldt: code zwart. Landelijk is het paars. Heel akelig is dat.
Wij houden ons sowieso aan de veiligheidsregels, maar moeten wel zelf onze boodschappen halen. Ik zou ook niet anders willen.
Gistermorgen is mijn man opgestaan met hevige draaiduizeligheid. Gaat gelukkig nu veel beter.
Bij jullie klinkt het w.b.corona veel beter.

O.k.meiden, een goed weekend verder.
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mei 2021 18:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4