Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf-50-jaar-samen-naar-een-gezonder gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
mabcdef schreef:
Shakena, vervelend voor je hoop dat je hersteld.

Natuurlijk wel, dit komt ook goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 14:23    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Als het niet pijnlijk was zou ik het nog lollig kunnen vinden. Wij met zn drieen hier actief en allemaal met een gestresste knie.
Ik heb vanmorgen weer een paar uurtjes uiten gewerkt. Heerlijke ochtend, wat zon en wind. Veel in bloei. Mooie orchideeen.
De afgelopen dagen is het heel goed gegaan wat eten en bewegen betreft. Zal zien of de weegschaal mijn inspanningen ook ook ziet.
Shakena beterschap met je knie. Ik loop bij de fysio voor mijn schouders en het gaat goed.
Gretjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 16:23    

Reageer met quote
@Rosemary,
Dus een krakkemikkige bende dan haha
Hoop dat het goed komt met je schouder.
Heb je een frozen shoulder ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 16:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Shakena: ik zal moeten opzoeken wat een "frozen shoulder" is. Wat ik had was erg veel pijn links en rechts wat minder. Bovendien kwam links het gewricht ook nog uit de kom. Daarom heb ik hulp gezocht. Mijn linkerknie doet ook maar gezellig mee. Mijn klachten zijn al veel minder en ik werk dagelijks in de tuin. Ik heb vanwege corona al zoveel beperkingen, als ik nu ook nog inactief thuis moest zitten, was het helemaal vervelend.
Ik hoop ook voor je dat je klachten snel minder worden. Helemaal mooi als ze verdwijnen.
Groetjes,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 22:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote

Een bloemetje uit de tuin.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 22:53    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Shakena: ik zal moeten opzoeken wat een "frozen shoulder" is. Wat ik had was erg veel pijn links en rechts wat minder. Bovendien kwam links het gewricht ook nog uit de kom. Daarom heb ik hulp gezocht. Mijn linkerknie doet ook maar gezellig mee. Mijn klachten zijn al veel minder en ik werk dagelijks in de tuin. Ik heb vanwege corona al zoveel beperkingen, als ik nu ook nog inactief thuis moest zitten, was het helemaal vervelend.
Ik hoop ook voor je dat je klachten snel minder worden. Helemaal mooi als ze verdwijnen.
Groetjes,
Rosemary.

Dank je wel Rosemary,
Klinkt allemaal niet fijn, hoop dat het bij jou ook allemaal in orde komt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 9:22    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rosemary, mooie kleur van de bloemetjes. Is het een oleander. Die van mij hebben een tik gehad van de vorst. Hoop dat ze nog opknappen.

Shakena, en Rosemary soms denk ik zou er iets in de lucht zijn of in de voeding waardoor veel mensenna hun 50ste of ervoor klachten krijgen van de gewrichten. Op dit moment gaat het enigszins soms wisselend. Meestal merk je het na gedane arbeid maar ja het moet toch frituren. Ik merk het als ik bv klusjes in de tuin doe zoals slepen met zware potten of zakken aarde. Of knippen van zak potgrond, vegen, en. Maar we huppelen verder.

Liefs, en sterkte.....met alles wat er in je leven speelt.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 12:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maribel, ik vraag mij al heel lang af waardoor het komt dat mensen die heel bewust leven, toch bepaalde tekorten krijgen en daardoor allerlei lichamelijke klachten. Ik denk aan lucht en voeding. We krijgen via onze voeding veel chemikalieen binnen. Denk maar aan melk, soya etc. Mijn rijst doe ik eerst een tijd in water, maar daarmee haal je niet alle chem.zaken eruit. Er schijnt een verband te bestaan tussen een gebruik aan vit.D3 en een aantal bot-en spierkwalen.

De bloemen zijn van een orchidee, fam.Dendrobium. Ik ben heel blij en trots op mijn orchideetjes. Ik zal een foto vd boom maken w.i.ze hangen.
Groet, Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 13:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maribel, ik vraag mij al heel lang af waardoor het komt dat mensen die heel bewust leven, toch bepaalde tekorten krijgen en daardoor allerlei lichamelijke klachten. Ik denk aan lucht en voeding. We krijgen via onze voeding veel chemikalieen binnen. Denk maar aan melk, soya etc. Mijn rijst doe ik eerst een tijd in water, maar daarmee haal je niet alle chem.zaken eruit. Er schijnt een verband te bestaan tussen een gebruik aan vit.D3 en een aantal bot-en spierkwalen.

De bloemen zijn van een orchidee, fam.Dendrobium. Ik ben heel blij en trots op mijn orchideetjes. Ik zal een foto vd boom maken w.i.ze hangen.
Groet, Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 13:55    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Prachtig Rosemary, ik dacht dat de juist goed is voor de botte.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 15:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 4 van 12