Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf-50-jaar-samen-naar-een-gezonder gewicht.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal

Vanwege kleine duizelingen( nog steeds) toch naar de h arts komt
Hij denkt dat het komt omdat ik last van krampen had, en s'nachts schijnt je bloeddruk al naar beneden te gaan en ik gebruik bloeddruk tbl (vanwege te hoog een bloeddruk tbl )
En daardoor een black out heb gekregen. Nu word er een bloeddruk tbl er af gehaald.
Door de klap heb ik een hersenschudding, een scheurtje onder in de oogkas en ws is mn meniscus beschadigd maar kan vanwegen blauwe plekken vocht en dikke knie nog niets aan gedaan worden.
Zou wel een knie band kunnen kopen/dragen voor de stevigheid voor m'n knie heb nu elke x het idee dat er beweging in zit.
Volgens de h arts kan dit herstel wel een wk of 6 gaan duren.
Kzrg m'n nieuwe jaar is niet zo goed begonnen, hij zei lachend Sorrie Wil maar dit is gewoon niet normaal.
Het kan gewoon niet normaal gaan bij jou. Als dit het is voor de rest van het jaar vind ik het goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 18:16    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Shakena, vind het vreemd die duizelingen en echt van de vlakte gaan. Dat de door bloeddruk medicatie is....heb zelf ook triamtezireen voor de hoge bloeddruk capsule die zorgt dat indien nodig je plast. Ik ben geen arts maar zou niet voldoende gerust zijn met het geen de huisarts zei. En zou toch een gedegen onderzoek willen voor de zekerheid.
Beterschap.....hou het in de gaten!

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 18:53    

Reageer met quote
mabcdef schreef:
Shakena, vind het vreemd die duizelingen en echt van de vlakte gaan. Dat de door bloeddruk medicatie is....heb zelf ook triamtezireen voor de hoge bloeddruk capsule die zorgt dat indien nodig je plast. Ik ben geen arts maar zou niet voldoende gerust zijn met het geen de huisarts zei. En zou toch een gedegen onderzoek willen voor de zekerheid.
Beterschap.....hou het in de gaten!

Ik heb 2 soorten medicatie, dus mn bloeddruk moet echt naar beneden,
Volgens hem is de combinatie bloeddruk tbl, s'n achts word je bloeddruk, en door het overgeven en diaree verlies je veel zouten dus hij zegt door die combinatie is je bloeddruk gekelderd.
Morgen ochtend neem i al 1 bloeddruk tbl niet in.
De apotheek belde mij daar vanmiddag over en heb dit verhaal van de h arts aan haar voor gelegd en zij beaamt dit wel. De ander bloeddruk tbl moet ik nog wel innemen.
Ik snap je vraag,
Maar ik geef hem de voordeel van de twijfel maar ik hou het wel in de gaten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 21:32    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik woon aan de rand van Amsterdam. Geen ruimte thuis voor een hometrainer oid. Heb nu bedacht om dan mijn lunchpauze wat op te rekken en dan een half uurtje naar buiten te gaan. Ommetje maken.
En ik las mijn stukje hierboven net even terug, maar die afwisselende minuutjes joggen / wandelen zijn samen wel steeds een kilometer of 6 in een uurtje hoor, dus dan kom ik wel aan mijn beweging toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 22:41    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Beunty toppie....om tijdens de lunch een wandeling te maken. Mijn schoonzus woont in Amsterdam. Mooie stad. Lieve groetjes

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 23:33    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha,

Beuntje, hoe en wat je ook beweegt, alle beweging is goed vind ik altijd. Of je nu op de bank hangt en tv kijkt of een uur door de straten struint, het maakt echt wel verschil.
In de lunchtijd naar buiten is sowieso een gezond idee hè, even frisse neus halen.
Succes met je goede voornemen!

Jojo, het komt allemaal weer goed nu het normale ritme weer aanvangt. Al dat lekkers met de feestdagen is toch ook niet te weerstaan, haha! Nu weer de rem erop en lekker bewegen dan ben je zo weer in model. Zet ‘m op Meis!

Afijn, ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2021 8:08    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Beste deelnemers al weer een jaar voorbij waar we samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jan 2021 12:55    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sterkte met alles Shakena. Het jaar begint beroerd voor je.
Ik zat een beetje ongelukkig door jouw best wel heftige verhaal door te neuzelen, sorry.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2021 10:51    

Reageer met quote
beuntje schreef:
Sterkte met alles Shakena. Het jaar begint beroerd voor je.
Ik zat een beetje ongelukkig door jouw best wel heftige verhaal door te neuzelen, sorry.

Maak niet uit,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2021 13:52    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Shakena: ik hoop dat het nu wat beter gaat. Begin 2019 is iets dergelijks met mn man gebeurd. Doordat ik zag dat er iets gaande was kon ik dicht bij hem blijven en is hij niet gevallen. Uitdroging kan je helemaal ontregelen. Het is naderhand goed gekomen.
Van harte beterschap.
Beuntje: van harte welkom.
Allen: een gezond, veilig en vreugdevol 2021.
Ik denk dat ik alweer op het rechte pad wandel, wat betreft mijn eetgedrag.
Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2021 20:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 10 van 16