Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf-50-jaar-samen-naar-een-gezonder gewicht.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Shakena, vaak heeft het te maken met anders eten....komt wel goed. Ik had gisteren ook buikkrampen. Nu is het over. Voor jou ook een goed 2021.
Hoop dat we dat virus snel hebben overwonnen. Dat is op dit moment het belangrijkste!

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2021 13:27    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Shakena,
Hopelijk zijn die buikkrampen intussen over. Heel warm water drinken kan helpen.
Maribel: ik zal ook blij zijn als ik mijn oud leventje weer kan leven, alhoewel ik niet denk dat ik helemaal terug ga. Ik heb wat leuke bezigheden b.v.het schilderen, dus ik heb wat goede dingen aan deze tijd en ook simpele lekkere recepten gevonden op youtube.
Vandaag eten we chop choy. Niet van ytube gehaald.
Groetjes.

Een gezellige dag allemaal.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2021 14:35    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pfff, gaat hier niet goed vanaf oud jaar buikkrampen en duizelingen.
Gister al om 8 uur naar bed, vannacht wilde ik naar toilet, werd daar misselijk
Dacht ga ff een slokje water nemen. Wat er toen gebeurd is weet ik niet.
Ik kwam bij omdat m'n man me roepten
Ik lag lang uit in onze hal, heb nu zere knieen, wondje onder m'n kin wondje aan m'n pols, zere linker boven been en een dik gezicht.
Voor vandaag en morgen maar de afsp afgezegd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jan 2021 9:43    

Reageer met quote
Shakena, ga met spoed naar een huisarts en laat je doorverwijzen. Het kan van alles zijn neem het serieus. Ik wil je niet bang maken. Zelf heb ik vorig jaar in november een Oog infarct gehad met zicht verlies....tijdens mijn slaap is er een propje los geschoten in mijn oogzenuw. Ik ga niet alles opnoemen wat het allemaal zou kunnen zijn. Ik had van te voren last van veel hoofdpijn en duizelig als ik uit bed wilde ko.en of op de sportschool als ik de buik deed trainen en op moest komen van het bankje ik moest me laten vallen op de grond om van bankje af te komen. Omdat ik zo duizelig werd bij het omhoog komen. Succes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 02 jan 2021 11:17    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik stap wat laat in maar in het nieuwe jaar word je altijd zo met je neus op de feiten gedrukt. Hanteerde ik heel 2020 nog de struisvogel strategie (wat niet weet...), kan dat nu echt niet meer. Ik eet wat te veel, beweeg wat te weinig, maar drink vooral meer dan goed voor me is. En krijg ook steeds vaker problemen met maagzuur etc. Dus: fors minderen met de alcohol (is natuurlijk ook mega dikmaker) en zien wat dat oplevert.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 17:10    

Reageer met quote
Geintje van harte welkom in ons sprintje. Goed dat je aan je gezondheid wilt werken. Na dit sprintje komt er een nieuwe. Misschien leuk als iets meer verteld over jezelf. Win hebben ons ook voorgesteld. M Misschien heb je het al gelezen. In het begin van dit sprintje staat er wat meer over de medesprinters! Succes.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 18:05    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja hoor. Ik ben 53 jaar. Samenwonend en 2 pubers thuis van 14 en 17. . Ben bedrijfs analist en zit elke dag dus uren achter de computer. En dat de laatste maanden vooral thuis aan de eettafel. Niet ideaal. In de zomer ging ik dan na een werkdag nog lekker een stuk wandelen, maar nu in de kou en het donker.... niet dus.
Ik doe wel 2 x per week een rondje met afwisselend een aantal minuten joggen /wandelen , maar dat gaat steeds vrij moeizaam. Ik hoop ook dat een gezondere levensstijl ook mijn conditie een boost geeft en dat ik me fitter ga voelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 22:44    

Reageer met quote
Beunty, je bent nog druk zo te lezen. Zou je wel meer willen bewegen nu .....dan zou je kunnen overwegen om binnen iets aan beweging te doen zodat je niet in donker naar buiten hoeft. Door bv cardio step of hometrainer aan te schaffen. Die zijn er ook tweede hands.
Ik ben sinds december gestopt met werken en heb de luxe om iedere dag te wandelen. Normaliter ga ik ook 3x per week naar de sportschool en fiets ik graag wel als het 10 graden is of meer. Mooie fietsroutes.
Nu dat de sportscholen dicht zijn gaan we langer wandelen en steeds ergens anders. Ook vind ik fotograferen erg leuk om te doen.
Ik woon in Limburg. En jij?
Het gast helemaal goed komen met jou.
Groetjes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 1:07    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hallo lieve mensen,
ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2021!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 9:49    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Ik ben me vanmorgen rot geschrokken van de weegschaal Schaam Schaam , maar goed het is me eigen schuld, alles wat er over was van de feestdagen hebben we heerlijk op gegeten, dat is nu allemaal op, geen verleidingen meer.

Vandaag weer begonnen met thuisonderwijs met de meiden, gelukkig staat er sport/bewegen op hun weektaak, ik doe gezellig mee Lachen

Shakena hoe is het met jou inmiddels, ging niet echt goed las ik

Ik wens iedereen een hele goede week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 11:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 9 van 16