Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf-50-jaar-samen-naar-een-gezonder gewicht.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb over jullie nieuwe corona regels gehoord. Hier zijn de regels ook aangescherpt. Gaan morgen in. Maak voor ons niet veel uit. Wij houden onsal maanden aan de voorgeschreven regels. Wij moeten wel, want we hebben onderliggende aandoeningen.

Ik wens jullie ondanks de verscherpte maatregels een leuke tijd toe. Via video calls kom je ook een heel eind.
Groetes.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 1:43    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

ja, die maatregelen, het is nodig gezien het aantal besmettingen...

Hopelijk gaat het zijn vruchten afwerpen, voor mij maakt het ook niet zoveel uit: ik ging al niet zomaar naar de winkel en wij blijven buiten ons werk om al maanden thuis (of wandelen/fietsen).

Mijn werk word wel even een dingetje, misschien moet mijn grootste klant sluiten en dat betekend veel minder uurtjes per week.
Maar dat wacht ik maar af, kan er me druk om maken maar er zijn ergere dingen, gelukkig zijn wij en mensen in mijn omgeving nog gezond, dat is veel meer waard.

Afijn, ik hoop dat jullie een fijne dag hebben, maak er wat moois van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 8:05    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Tja het is me wat met die corona.......voor ons veranderd er niet veel......maar wat ik wel jammer vind is dat de sportschool nu ook dicht is vanaf vandaag. Ook bezoek naar familie die wat verder woont is jammer. Clubs die dicht gaan zoals de schilderclub waar mijn man naar toe gaat.
Maar het is nodig....maar we mogen nog wel veel.....lezen, pc, bellen, wandelen, fietsen, tv kijken, muziek luisteren, tekenen, schilderen, schrijven, de nodige boodschappen.....er zijn nog steeds mensen die geen veilige dag boven zich hebben en niet zomaar kunnen pinnen om iets aan te schaffen wat je nodig heb. Ik wens je toch zinvolle warme dagen toe ........de corona kan ons ook wat leren. Oh ja en ons sprintje is er ook nog zodat we de focus kunnen houden op onze gezondheid om dat zonder dat kun je al het andere niet Liefs Maribel

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 10:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja er zijn nog zoveel positieve dingen over, dus we kunnen variëren. Vanmorgen heb ik onderdelen van onze tuinschommel geconserveerd. Het aflakken komt op een ander moment. Ik beleef er veel plezier aan. Het is zo fijn om van iets ouds een bijna nieuw ding te maken.
Ik weet wel zeker dat jullie ook leuke mogelijkheden tegenkomen.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 14:55    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rosemary schreef:
ja er zijn nog zoveel positieve dingen over, dus we kunnen variëren. Vanmorgen heb ik onderdelen van onze tuinschommel geconserveerd. Het aflakken komt op een ander moment. Ik beleef er veel plezier aan. Het is zo fijn om van iets ouds een bijna nieuw ding te maken.
Ik weet wel zeker dat jullie ook leuke mogelijkheden tegenkomen.
Rosemary.

Zeker weten we zijn creatief , ik vind het ook erg leuk om oude spullen een nieuw leven te geven.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 15:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het zo prettig als ik mensen tegen kom die hier ook plezier aan beleven. Nieuwe spullen oud maken is geen kunst. Omgekeerd wel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 17:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen!

Wat leuk om te lezen hoe creatief jullie zijn.
Ik heb dat helaas helemaal niet in de vingers, maar vermaak me weer prima met een boek, lekker koken/bakken, etc.
Ieder zijn dingetje en inderdaad; gezondheid en de basisbenodigdheden zoals een warm huis en voedsel, daar gaat het om.
Gelukkig zijn mijn man en ik zo rijk dus ons hoor je niet klagen, we hebben het fijn.

Voor nu wens ik jullie een mooie dag,
tot snel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 7:57    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Vandaag niet gesport, vanaaf met man lief lopen, sport scholen zijn dicht, kzei al dan doe je lekker met mij mee,
Nee was geen optie hahah.

Vanmorgen intake gehad voor nieuwe gast.
Wat een gezellige dame, verhalen van vroeger wat ze allemaal gedaan heeft.
Dan denk ik ook zou ik later ook zo hahah.

Een pondje er bij, ach ik schommel lekker, ik vind het goed.

Fijne week allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 12:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Vrijdag weegdag, ik heb zo’n vet rood hokje dat ik het schaamrood op mijn wangen heb staan...
Gister en eergister teveel, te ongezond en vooral te zout gegeten: zie hier het resultaat!
Pffff, ik hoop dat het vooral vocht is.

Shakena, samen lopen met je man is al erg gezellig natuurlijk, dat ie niet met jou mee wil sporten is dan weer jammer...wat is de reden? Ben jij te fanatiek dat ie bang is dat ie je niet bij kan houden? Lachen Lachen

Ik wens iedereen alvast een fijn weekend,
geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 8:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Vrijdag weegdag, ik heb zo’n vet rood hokje dat ik het schaamrood op mijn wangen heb staan...
Gister en eergister teveel, te ongezond en vooral te zout gegeten: zie hier het resultaat!
Pffff, ik hoop dat het vooral vocht is.

Shakena, samen lopen met je man is al erg gezellig natuurlijk, dat ie niet met jou mee wil sporten is dan weer jammer...wat is de reden? Ben jij te fanatiek dat ie bang is dat ie je niet bij kan houden? Lachen Lachen

Ik wens iedereen alvast een fijn weekend,
geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 8:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 4 van 16