Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf-50-jaar-samen-naar-een-gezonder gewicht.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rosemary, super dat je weer op de goede weg zit met je eetpatroon. Ik ook gelukkig meteen de koe bij de hoorns pakken eigen verantwoordelijkheid voor je eigen valkuilen nemen. Lieve groet allemaal.

Morgen weer terug naar de cardioloog. Echo onspanningstest. Heb last van druk op de borst en minder lucht tijdens wandel en als ik heuvels omhoog loop. Mijn vorige keer zoals je weet had ik die onderzoeken ook gehad en hartcatharisatie. Volgens de cardioloog was alles oké. Maar ik vertrouw het niet en denk zelf dat ik last zou kunnen hebben van de kleine haarvaatjes bij het hart. Maar last ik er niet vooruit op lopen ben geen arts hi hi.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2021 20:52    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Maribel succes en sterkte morgen. De inspanningstest heb ik in aug.niet meer gedaan vanwege covid etc. In feb.moet ik weer.

We worden gevraagd zoveel mogelijk thuis te blijven. Vandaag heb ik buiten wat geklust. En dan

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2021 23:11    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen allen,

Rosemary, top dat je weer gelijk in het goede stramien bent gekomen. Is toch altijd weer even op zien te starten na een wat onregelmatige periode vind ik...

Mabcdef, misschien is dit een tip: kortademigheid kan ook veroorzaakt worden door koude lucht. Dus bij buiten inspanning tijdens kouder weer, tenminste dat is bij mij het geval. Heeft juist met de haarvaatjes van de longen te maken. De huisarts heeft mij de tip gegeven bij koud weer een sjaal om mijn mond te doen en daardoor te ademen, dan word de lucht voorverwarmt.
En bij mij helpt dat enorm. Wie weet?!
Succes vandaag!

Ik wens jullie allemaal een beste dag, doe wat je kan en doe dat met plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jan 2021 7:54    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Zat er in dat ik niet afvalt natuurlijk,
Ik loop vol met vocht/oedeem
Mn knie is 2x zo dik mn gezicht is voor de helft blauw en dik.
Mn aangedane borst is nu getapte en heb m'n armsteunkous aan.
Door het oedeem word ik wat kortademig.
Aangezien ik nu ook niet kan sporten.
Probeer ik nu wel met mn armen rondjes te draaien zodat het vocht afvoer iets stimuleert. Pff
Wat een gedoe zeg.
Gister h arts weer gesproken, mn ondtekings waardes zijn hoog maar dat kan door de blauwe plekken komen
Heb ook een grote blauwe plek op mn achterhoofd
Aangezien de schade heb ik volgens mn arts geluk gehad dat ik toch weer bij bent gekomen. En kan dit herstel nog even kan duren.
Over 10 dg weer bloedprikken, om te kijken of mn onstekingswaardes zijn gezakt anders gaan we verder onderzoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jan 2021 9:49    

Reageer met quote
Shakena, heftig ik hoop dat je goed hersteld van die val. Maar hou het goed in de gaten en bij twijfel aan de bel trekken bin de artsen.

Lisanne, ik heb eerst een capsule gekregen die ik net zo'n ingelaten moet nemen voor de haarvaayjes van de longen dit hielp enigzins. Maar na een paar dagen weer toch minder lucht bij hellingen. Ik heb chronische astmatische bronchitis aanleg in de familie. Maar dit gast prima met het sporten enz. Daarbij had ik ook minder lucht bij hellingen in de zomer. Maar bedankt voor he tip. We zullen zien. Ik kom ook moeilijk in slaap, voel een vreemd onrustig gevoel op de borst en druk.......doir dat ik een Oog infarct heb gekregen een Naai-on. Ben ik ook bang geworden onzeker dat je lichaam je opeens in de steek laat je neemt alles van je lichaam veel meer waar. Ik heb doordat infarct ook blijvend zichtverlies. Vorig jaar in november gebeurde het in mijn slaap. En in augustus vorig jaar struikelde ik over de voet van de parasol en viel toen heb ik mijn rechteroor gebroken. Ik denk soms dat die val misschien ervoir gezorgd heeft dat er een propje is los geschoten.

Rosemary, top dat je de draad weer heb opgepakt.
Fijne dag allemaal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 07 jan 2021 11:58    

Reageer met quote
Mabcdef@
We hebben contact, kan hem mailen of bellen als het nodig is.
Ook dit komt goed, duurt misschien iets langer maar heb er vertrouwen in ;-p

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jan 2021 12:29    

Reageer met quote
Hoi allemaal fietstas was prima in plaats van tot 80 had ik de inspanning tot boven 120 ook bloeddruk tijdens de inspanning rest was goed. Aantal opties besproken vanwege minder lucht tijdens helling.
Ik heb gekozen voor over 3 maanden bel afspraak. En iets voor onder de tong zodat ik het altijd bij me heb. Dat geeft me misschien een veiliger gevoel. Arts gaf aan dat als ik kies voor geen medicatie voor kleine haarvaatjes met de nodige bijwerkingen hij begreep dat ik geen medicatie wilde. Dit had ook geen nadelige gevolgen.
Groetjes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 07 jan 2021 15:54    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Shakena: heftig, maar je zal herstellen. Duurt misschien langer.
Maribel: bedankt voor het verslag. Tabletje voor onder de tong achter de hand hebben geeft rust.
Lisanne: mooie tip.
Waardevol wat er gedeeld wordt.

Ik heb deze week een mooi groen vakje.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jan 2021 17:27    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen beste mensen,

Ik zit in 2 sprintjes op dit moment en merk dat ik dat te druk vind. Ik wil teveel alles en iedereen lezen/beantwoorden en dat lukt dan niet altijd.
Dus ik ga dit sprintje verlaten, in het andere sprintje zit ik al heel lang (word telkens ‘verlengt’) dus daar houd ik het beter bij.

Ik wens jullie allen veel succes en wie weet tot ziens op een later moment!

Mabcdef, wil jij mij verwijderen uit dit sprintje? Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 7:43    

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Hier gaat het nog niet echt lekker,
Vooral s.avonds veel hoofdpijn en last van mn linker knie.
Past nu ook niet op mn kleinkinderen. Ik vertrouw mijzelf nog niet.
De blauwe plekken lopen uit en worden nu zachtjes aan geel.
Volgens de h arts kan dit wel 6 wekeen duren. Nou zolang heb ik geen geduld.
We gaan het zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 11:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 11 van 16