Auteur |
Bericht |
mabcdef Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-12-2010 Berichten: 5877 Dieet: gezonde voeding Woonplaats: Hoensbroek
|
|
Hallo,
Je kunt je inschrijven vanaf week 38. in dit sprintje om samen te werken aan je gezondheid door gezond af te vallen. Of stabiel blijven dat is ook een hele klus.
Je mag alles met ons delen en we gaan met respect met elkaar om.
Groetjes |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 16 aug 2020 21:56 |
|
 |
|
 |
shakena Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1981 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Ik ben van de partij _________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 aug 2020 8:11 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1037 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Dat duurt nog eventjes!
Hopelijk ben ik bij de start van dit sprintje inmiddels sub-obees (in mijn geval onder de 93 kilo), zoniet dan wordt het wat harder er aan trekken (...).
Ik zit inmiddels, na een operatie op 2 juli, weer in mijn gebruikelijke trainingsritme (2 uur fietsen en/of roeien per dag, iedere dag. Momenteel beide binnen, daar niet alle wegen geasfalteerd zijn (operatie betrof verwijdering van onvoorstelbaar irritante en daardoor ook behoorlijk invaliderende blaasstenen).)
Nu ook het snoepen weer even wat minderen en dan zou het toch allemaal moeten kunnen ....
Succes allemaal!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 aug 2020 23:38 |
|
 |

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1981 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Pfff gewicht neemt toe.
Ben wel maandag weer begonnen met 5 dgen in een wk te sporten dus hoop dat de weegschaal volgende week positiever gewicht laat zien._________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 aug 2020 8:50 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38850 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
ik doe mee hoor  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 aug 2020 8:56 |
|
 |
mabcdef Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-12-2010 Berichten: 5877 Dieet: gezonde voeding Woonplaats: Hoensbroek
|
|
Van harte welkom dames.
Samen zijn we sterk. |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 30 aug 2020 13:19 |
|
 |

|
|
Gister nieuwe sport artributen er bij gehaald hahaha .
Zo.n ding waar je op moet staan en dan proberen je evenwicht te houden. En een soort halter die je rolt over de vloer voor je buik rug en armen.
Gister nog even lekker gelopen,vandaag word het niet vannacht erg last van mn fybro/neuropathie.Morgen weer proberen. heb dan wel om 9 uur een vergadering dus daarna maar ff thuis sporten. Deze maand 3 verjaardagen, woensdag 2 sept ben ik zelf jarig, 19 sept manlief 26 sept onze dochter _________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 30 aug 2020 13:46 |
|
 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1037 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
mabcdef schreef: | Van harte welkom dames.
Samen zijn we sterk. |
.... gaan we weer ...._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 30 aug 2020 14:11 |
|
 |
Rosemary Super Weegclubfan

|
|
Lieve weegvrienden,
Ik doe ook weer mee. Naast de weegdinnen mogen we Tgjm als weegvriend verwelkomen. Tgjm was je er in het verleden niet reeds bij. Je viel toen als een raket af.
Alle mensen die revalideren van een ingreep: voorspoedig hertel toegewenst.
Ik heb voor dit sprintje maar voor minus 1 kg ingeschreven, want meer lijkt voor mij ambitieus.
Ik woon in Suriname en werk vaak in de tuin. Gisteren heb ik een stuk van onze berm. Is niet veel maar ziet er goed uit. Zwemmen is er sinds covid niet meer bij.
O.k.lieve vrienden. Tot ziens hier.
Rosemary._________________
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela) |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 30 aug 2020 16:17 |
|
 |

|
|
Zo dan 2 kg eraf, echt niet verwacht heb wel 3x op xe weegschaal gestaan om te kijken of het echt wel zo is._________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 sep 2020 8:41 |
|
 |
|
|