Auteur |
Bericht |
mabcdef Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-12-2010 Berichten: 5877 Dieet: gezonde voeding Woonplaats: Hoensbroek
|
|
Op dit moment is de motivatie moeilijk. Ik blijf gelijk staan ben er tevreden mee. Af en toe dat handje onbewerkte noten. Sneetje krentenbrood extra ook heb ik last van obstipatie ondanks dat ik genoeg vezels neem en iedere dag beweeg. Fijne zondag |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 11 okt 2020 11:39 |
|
 |
|
 |
shakena Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1969 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Vandaag weer gesport met Lucy Windham via YouTube.
Heb de laatste paar dagen niet zo heel veel zin om te sporten. Deed het wel maar heel korte sessie Maar vandaag ging manlief naar de sport school dus had zoiets van ja Wil dan moet jij ook weer wat gaan doen._________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 11 okt 2020 12:29 |
|
 |

Geregistreerd op: 15-12-2010 Berichten: 5877 Dieet: gezonde voeding Woonplaats: Hoensbroek
|
|
Shakena, ik hoop dat de sportscholen open blijven. Ik wandel en fiets buiten maar Daar bij 3x per week sportschool. Dat is toch weer anders qua belasting. Vooral voor de spierbehoud. |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 11 okt 2020 12:33 |
|
 |

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1969 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
mabcdef schreef: | Shakena, ik hoop dat de sportscholen open blijven. Ik wandel en fiets buiten maar Daar bij 3x per week sportschool. Dat is toch weer anders qua belasting. Vooral voor de spierbehoud. |
Ben er bang voor, hier in Hollands Midden zijn een hoop besmettingen
bij gekomen.
Ik doet ook oefeningen met
Elastieken en gewichtjes en heb ook grond oefeningen.
Alles komt eigenlijk aan de beurt_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 11 okt 2020 17:37 |
|
 |
|
 |

|
|
Shakena goed zo! |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 11 okt 2020 17:47 |
|
 |

|
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 11 okt 2020 17:48 |
|
 |

|
|
Heerlijk gewandeld
 |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 11 okt 2020 17:51 |
|
 |
|
 |
Rosemary Super Weegclubfan

|
|
Prachtige foto, Maribel. Wat een mooie lucht. Dank voor het delen.
Shakena: goed van je.
Johan: van harte welkom.
Estee: ik zou bij een lekkage in huis ook geneigd zijn alles op te eten wat zich laat kauwen. Ik hoop dat je spoedig van de rommel af bent.
Afgelopen zaterdag drong het pas laat tot me door dat ik mijn gewicht had moeten doorgeven. Toen was de zondag bij jullie alweer 2 uurtjes oud. Jammer, ik had wel geen nieuws. Was hetzelfde gebleven.
Ik wens iedereen een heel goede week toe. Mijn nichtje van 15 jr.heeft vanmorgen een hartoperatie ondergaan en alles ging goed. Dus ik ben stil gelukkig en dankbaar.
Groetjes, Rosemary._________________
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela) |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 okt 2020 16:49 |
|
 |

|
|
Pfff, zit vandaag totaal niet goed in mn vel. Sporten ging niet echt lekker, gewoon moe, en beetje kortademig maar aangezien ik astma heb denk ik niet dat het Corona is,
Door niet goed in mn vel zitten ga ik natuurlijk snaaien. Dus veel zoetigheid daarna weer balen van me zelf ben ik maar weer een half uurtje gaan lopen.
Pff _________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 okt 2020 19:13 |
|
 |

|
|
Pfff, zit vandaag totaal niet goed in mn vel. Sporten ging niet echt lekker, gewoon moe, en beetje kortademig maar aangezien ik astma heb denk ik niet dat het Corona is,
Door niet goed in mn vel zitten ga ik natuurlijk snaaien. Dus veel zoetigheid daarna weer balen van me zelf ben ik maar weer een half uurtje gaan lopen.
Pff _________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 okt 2020 19:13 |
|
 |
|
|