Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf 50 jaar samen naar een gezond gewicht of stabiel.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Net weer even gesport met lucy Windham, cardio en apart armen en benen. Daarna nog wat buik ged aan met een elastiek.
Voelt goed Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 nov 2020 11:55    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Hier wisselend gewicht soms scheelt het wel 2 kg, ga slecht naar de wc en plas minder heb eens goed de bijsluiters opnieuw gelezen.
Zowel bij bloedverdunners, ezetimd en creatie , schildklier medicatie kan je als bijwerking hebben. Vocht vast houden, obstipatie en ook nog eens flink hoofdpijn. Volgende week ga ik dit bespreken met de neuroloog. Het is wisselend soms denk ik zouden de bijwerkingen weg zijn zoals vorige week dat ik een kg minder woog. Niets bijzonders gedaan ook het handje noten verminderd.
We blijven ons best doen onze gezondheid is het grootste goed.
Fijn weekend hier schijnt het zonnetje zo meteen lekker erop uit eerst een krans maken met kastanjes. Broodje ligt in de oven die neem ik mee voor de lunch.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 13:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag, weer 3 kwartier thuis gesport
Was weer pittig hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 13:14    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Hier niets bijzonders te melden. Ik moet me aanpassen aan het regenseizoen en ben vaker binnen. De temperatuur is aangenaam en ik zitvaker te lezen. Ik hoef de planten ook niet te besproeien en over 2 weken zal ik de bougainvilles terugsnoeien. Al met al ben ik niet erg actief. Ik doe allerlei kleine klussen in en om het huis.
Het is best wel een spannende rijd voor ons. Onze jongste dochter moet ergens in de komende 2 weken bevallen. Het vorig jaar is het op 2 momenten mis gegaan, waardoor ze haar 2-ling kwijtraakte. Nu ogen ze allebei heel rustig en ontspannen en wij proberen ook als zodanig over te komen, maar ondertussen.... Dus Maribel, wat spanning betreft, kom ik nu niets te kort. En daar klimt de weegschaal ook van.

Groetjes,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 16:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Toch vandaag even een half uur gesport via you tube Joanna Soh
Nou die dame die kan het ook wel
Straks komen de kleinkids.
Vanmiddag even met ze naar een tuincentrum kerst show kijken.
Zaterdag word buiten de olijfbomen in het licht gezet en een grote ster voor mn huiskamer raam gehangen.
de rest van de kerst versiering doen ik pas als de Sint het land weer uit is ;-)

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is hier 8u. Bij jullie reeds 12u. Goede middag allemaal.
Onze oudste kleinzoon (8jr.) komt vanmiddag. Morgen is hij vrij. Ik ben van plan om samen met hem iets op te hangen. Gewoonlijk beginnen we daarmee bij 1e advent. Dit jaar is echter anders, dus doen wij het ook iets anders. Wij vieren op 5 dec.kinderdag. Dan maken wij het ook gezellig.
Ik ben vanmorgen vroeg opgestaan omdat we volgens het weerbericht een droge dag zouden hebben. Niet dus. Ik zal me thuis moeten vermaken. In mijn woonwijk zijn er geen voetpaden. Lopen doe ik op de rijweg. Zal straks ook even op Youtube kijken.

Groetjes,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 13:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pff dit weekend gaat het hier niet zo lekker.
Heb erg last van mn fybro.
Pfff nou ja een rustig weekendje is ook lekker. Het gaat wel weer over.
Fijne zondag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 10:38    

Reageer met quote
Hallo weegmaatjes,

Ik krijg geen mail als jullie iets plaatsen weet niet hoe dit kan. Ik heb me in ieder geval niet afgemeld.

- telefonisch afspraak gehad met neuroloog. Mijn cholesterol is nu geweldig 1,5 ik moest komen op 1,8 vanwege mijn oog infarct. Moeten de waardes minimaal liggen om het zoveel mogelijk te voorkomen. Wel nog last van bijwerkingen hoop dat dit op een gegeven moment over gaat blijft het toch nog maar braaf nemen.
Ik hoef niet meer onder controle te blijven bij haar (controle hield niet zoveel in. Vanwege corona een aantal keren telefonisch afspraken gehad)
Gewicht .....Is nog niet zoals ik zou willen aan de andere kant mag ik tevreden zijn dat het me aardig lukt om niet terug te vallen in oude gewoontes en hierdoor alle gewicht en meer bij te komen.

@Rosemary, ik hoop dat de bevalling goed verloopt voor je dochter.

@ Shakena, beterschap je doet wat je kunt, zelf heb ik veel last van artrose, nu speelt mijn nek en onderrug erg op de voorgrond. Ik heb het overal zitten. Maar door te blijven bewegen gaat het en kan ik los maken en soepeler houden. Ik merk dat na het bewegen het beter gaat als ik dat niet zou doen zou het er anders zijn voor me daar ben ik 100%van overtuigd.

Verder ben ik eindelijk gebeld door het UWV dat mijn IVA uitkering is toegewezen. Ik ben nog werknemer bij stichting Radar tot 8 december. Vanaf die tijd zal ik tot mijn pensioen een IVA uitkering ontvangen. Dat is een opluchting en been fijn gevoel maar ook verdrietig dat ik mijn werkzame leven moet afsluiten. Ik heb mijn werk altijd met veel liefde en passie gedaan. Maar ik ben positief ingesteld dus ben niet bang dat ik achter de geraniums ga zitten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 14:02    

Reageer met quote
Hallo,

Er is een nieuw sprintje aangemaakt. Vanaf week 50.

Onderstaand gedicht kwam ik tegen bij een van mijn wandelingen.

Liefs,

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 14:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
mabcdef schreef:
Hallo weegmaatjes,

Ik krijg geen mail als jullie iets plaatsen weet niet hoe dit kan. Ik heb me in ieder geval niet afgemeld.

- telefonisch afspraak gehad met neuroloog. Mijn cholesterol is nu geweldig 1,5 ik moest komen op 1,8 vanwege mijn oog infarct. Moeten de waardes minimaal liggen om het zoveel mogelijk te voorkomen. Wel nog last van bijwerkingen hoop dat dit op een gegeven moment over gaat blijft het toch nog maar braaf nemen.
Ik hoef niet meer onder controle te blijven bij haar (controle hield niet zoveel in. Vanwege corona een aantal keren telefonisch afspraken gehad)
Gewicht .....Is nog niet zoals ik zou willen aan de andere kant mag ik tevreden zijn dat het me aardig lukt om niet terug te vallen in oude gewoontes en hierdoor alle gewicht en meer bij te komen.

@Rosemary, ik hoop dat de bevalling goed verloopt voor je dochter.

@ Shakena, beterschap je doet wat je kunt, zelf heb ik veel last van artrose, nu speelt mijn nek en onderrug erg op de voorgrond. Ik heb het overal zitten. Maar door te blijven bewegen gaat het en kan ik los maken en soepeler houden. Ik merk dat na het bewegen het beter gaat als ik dat niet zou doen zou het er anders zijn voor me daar ben ik 100%van overtuigd.

Verder ben ik eindelijk gebeld door het UWV dat mijn IVA uitkering is toegewezen. Ik ben nog werknemer bij stichting Radar tot 8 december. Vanaf die tijd zal ik tot mijn pensioen een IVA uitkering ontvangen. Dat is een opluchting en been fijn gevoel maar ook verdrietig dat ik mijn werkzame leven moet afsluiten. Ik heb mijn werk altijd met veel liefde en passie gedaan. Maar ik ben positief ingesteld dus ben niet bang dat ik achter de geraniums ga zitten.

Hier komt het wel goed mabcdef.
Tuurlijk doet het pijn als je hoort dat je niet hoeft te werken.
Ik ben 2 jaar geleden afgekeurd. Ik haf zoiets van wat beteken ik nu nog voor de maatschappij.
Heb mn lichaam eerst rust gegeven en daarna meer gaan verdiepen in het vrijwilligers werk ik deed dat al een tijdje maar nu intensiever .
Ben nu voorzitter en bestuurslid bezoekwerk.
Misschien is vrijwilligers werk iets boor jou

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 19:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15