Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf 50 jaar samen naar een gezond gewicht of stabiel.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Shakena: veel sterkte met je dochter.
Estee: geweldig dat je een roman s hrijft.
Kordiya: hèhè, gelukkig geen corona.
En nu kan ik niet terugvinden wie zoveel herstelwerkzaamheden heeft, van huis uit werkt en eigenlijk de tent niet tijdelijk kan sluiten. Ik hoop dat er ook hiervoor een oplossing komt.
Zelf heb ik vandaag een vrij rustige dag. Maandag en dinsdag heel hard gewerkt in de tuin. Mooi resultaat. Ik moet nog beginnen aan een wat grotere klus. Een regenbui zou nu wel prettig zijn.
O.k.allemaal. Groeten uit de tropen.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 21:26    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dochter vandaag echo gehad van haar schildklier. Schildklier is behoorlijk opgezet en verkleurd.
Ze denken dat dit door haar zwangerschap kom (half jaar geleden bevallen), ze krijg nu toch medicatie en moet over 6 wk weer voor controle.
Dus over half jaar zou het over kunnen zijn. Maar ze moest daar niet veel hoop op hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 18:28    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Het spijt me, maar ... Mag ik ajb verwijderd worden uit dit sprintje? Ik heb geen tijd genoeg om het allemaal bij te houden...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 13:19    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gister met kleinzoon op de fiets naar strand geweest mannetje vond het fantastisch. Hij zat alsmaar te roepen dat hij op vakantie was.
Reeg wel een dejavu
Nu zit ik hier weer maar dan met n kleinzoon hihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 17:22    
Man Weeggegevens   Johan2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen week weer wat gewicht kwijt -1,4kg en belangrijker vetpercentage ook duidelijk afgenomen.

Heb een verdere switch gemaakt met minder koolhydraten en meer eiwit. Verleidingen goed kunnen weerstaan, behalve de wijntjes op z'n tijd. Daar valt nog winst te behalen.

Beweging ook op orde. Vanmiddag weer heerlijke wandeling gemaakt van 16km Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 17:52    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Johan, goed bezig ik heb ook een tijdje tetug koolhydraten weggelaten bij het warme eten......een tijdje is het me gelukt maar uiteindelijk ben ik overgestapt naar de schijf van vijf dit bevalt mij het best. Het is levenslang maar goed ieder maakt daar de keuze in doe hem of haar past. Bewegen gaat hier ootmoed. Qua eten is nog winst te behalen door minder vaak dat handje noten of kastanjes...morgen is het mij weegdag. Gelijk prima of afvallen hartstikke fijn. Het gewicht wisselt veel in de loop van de week.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 20:48    

Reageer met quote
shakena schreef:
Dochter vandaag echo gehad van haar schildklier. Schildklier is behoorlijk opgezet en verkleurd.
Ze denken dat dit door haar zwangerschap kom (half jaar geleden bevallen), ze krijg nu toch medicatie en moet over 6 wk weer voor controle.
Dus over half jaar zou het over kunnen zijn. Maar ze moest daar niet veel hoop op hebben.

sterkte voor je dochter hoop dat het goed komt voor haar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 20:51    

Reageer met quote
Estee68 schreef:
Gelukkig was de weegschaal weer vriendelijk deze week.
Ik doe mijn best om niet te snaaien van de lekkere boerenkaas en de koekjes.
Ik ben druk met het schrijven van een spannende roman en kijk zo nu en dan ook verhalen en afgelopen weekend zelfs een boek na van anderen. Misschien moet ik daar mijn vak maar van maken.

Wat leuk dat je een Roman bent aan het schrijven is het biografisch? waar gaat het boek over? Heb ik wat gemist wat voor bedrijf heb je? Succes met alles....en vooral blijf gezond.

De lekkage wordt nog een lang verhaal. Vloeren en wanden moeten eruit, badkamer en slaapkamer waarschijnlijk een tijd onbruikbaar.
Ik zie er als een berg tegenop. Ik werk vanuit huis en wellicht wordt mijn praktijk een tijd onbegaanbaar. Dat kan ik eigenlijk niet gebruiken na vorige lock down waarin ik verplicht dicht was en buiten de boot viel qua regelingen. Ik probeer maar rustig te blijven, maar merk al dat ik onrustiger slaap.
Nu moet ik sterk blijven en niet gaan eten van stress.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 20:56    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Shakena: beterschap met je dochter.
Johan: in 2011 ben ik op een khd-arm dieet gezet en het werkte. De extra eiwitten waren ook best te doen. Nu moet ik -van mezelf- nog maar een paar kilo's eraf en daar doe ik heel lang over.
Een prettige voortzetting van het weekend.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 21:43    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Yes het is gelukt, mijn doel was om op mijn weeg dag onder de 100 kilo te komen, ondanks de pizza gisteren avond is het me toch gelukt Lachen
Hoop deze week weer wat meer te bewegen, ik ging elke dinsdag heerlijk zwemmen maar met de aangescherpte regels zijn de douches en kleedkamers weer dicht , ja ik ga echt niet met me natte kleding over straat, ga nu maar een uur wandelen, heb ik vorige week ook gedaan, wat is de natuur nu ook mooi.
Donderdag hebben we een jarige in huis, ze wou graag naar de MAC maar ook dat kan niet, nu gaan we heerlijk gourmetten, is voor mij ook beter, maak een lekkere salade erbij .

Iedereen weer een fijne week toegewenst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2020 11:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 11 van 15