Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf-50-jaar-samen-naar-een-g

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
mabcdef schreef:
Rosemary, heftig dat et corona is in jullie familie doe je voorzichtig?

Groetjes uit Frankrijk Gart du Nort.

Doen we zeker. Heel leuk die foto. Een nicht van mij heeft jaren vanuit haar achterterras dit uitzicht gehad. Ze heeft de vorige week nog "archief" foto's laten zien.
Intussen is ons jongste kleinkind geboren: Jayce Jake Micha. Vanwege coronaregels mag alleen de vader naar het ziekenhuis. Dus wij wachten gewoon tot we hem helemaal echt mogen zien. Wat vasthouden betreft ben ik ook heel voorzichtig. Grootouder zijn beschouw ik als een bijzondere gunst, dus ik heb geduld.

Vanmorgen zag ik zowaar 73 op de weegschaal. Ben benieuwd of dit zo blijft tot mijn weegdag. Dat geeft mij dan moed om te geloven dat 70 ook haalbaar kan zijn.

Ik heb vanmorgen prettig gewerkt in de tuin. De bezorgdheid om mijn dochter is er niet meer en onze besmette kleinzoon is al uit isolatie, maar weet dat wij hem pas zaterdag kunnen hebben. Bij ons kan hij buiten spelen. Verder heb ik gisteren een vervolgbehandeling gehad bij de tandarts en nu was ze wel voorbereid op mijn allergische reactie, dus mijn bijna-dood-ervaring door verstikking kompleet met neusbloeding bleef uit. Gisteren was overall een heel goede dag voor me.

Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 18:43    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
De hele week al aan het opletten en sporten en lopen.
En dan sta je op de weegschaal ben ik aangekomen.
Daar zakt de moed van in ke schoenen.
Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 7:04    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,kan ik nog mee doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 7:55    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Kreeft je bent wat mij betreft van harte welkom

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 9:57    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Kreeft: van harte welkom. Je mag jezelf introduceren. Ik ben 69 jaar, tob niet echt met de laatste kilo's en blijf heel lang op een gewicht hangen. Ik ben getrouwd, moeder van 3 volwassen kinderen en grootmoeder van 6 knuffels. Ik woon in Suriname.
De afgelopen weken zijn pittig geweest voor ons en nu is deze week heel wat stress weg. Het kan zijn dat ik hierdoor wat energieker was om mijn tuinarbeid weer op te pakken.
Shakena ik weet dat het niet meevalt als je je best doet. Misschien houd je wat vocht vast. Als je gezond heb geleefd moet de beloning wel komen. Gewoon doorgaan.

Vandaag hebben we onze jongste kleinzoon gezien. 4 dagen oud. Vanwege covid lopen wij keurig in het gareel.

Een goed weekend allemaal.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 18:37    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Hallo allemaal,

Kreeft: van harte welkom. Je mag jezelf introduceren. Ik ben 69 jaar, tob niet echt met de laatste kilo's en blijf heel lang op een gewicht hangen. Ik ben getrouwd, moeder van 3 volwassen kinderen en grootmoeder van 6 knuffels. Ik woon in Suriname.
De afgelopen weken zijn pittig geweest voor ons en nu is deze week heel wat stress weg. Het kan zijn dat ik hierdoor wat energieker was om mijn tuinarbeid weer op te pakken.
Shakena ik weet dat het niet meevalt als je je best doet. Misschien houd je wat vocht vast. Als je gezond heb geleefd moet de beloning wel komen. Gewoon doorgaan.

Vandaag hebben we onze jongste kleinzoon gezien. 4 dagen oud. Vanwege covid lopen wij keurig in het gareel.

Een goed weekend allemaal.
Rosemary.

Oo wauw wat leuk.
Toch bijzonder om weer oma te mogen zijn. Gefeliciteerd hoor
Hoeveel kleinkinderen heb je nu

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 19:32    

Reageer met quote
Rosemary, van harte gefeliciteerd met je 6 kleinzoon wat fijn dat alles goed gegaan is. Wat een tijd met die corona.....wat mooi om te horen dat je gewicht weer is gedaald is je gegund Erg blij

Shakena het lichaam is niet te sturen wellicht hou je vocht vast....komt goed zolang je op een bewuste en gezonde leefstijl blijf focussen. Misschien is dat wel je gewicht.
Dankje Rosemary voor je aanvulling, om onze nieuwe gast Kreeft te vragen om zich te introduceren. En dat jij jezelf heb voorgesteld.

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben 63jaar geboren in Granada (Spanje).
Ik ben ook moeder van 2 zoons een is 42jr de ander 39jaar. De jongste zoon is mijn zorgen kind. Hij kampt met persoonlijkheidsstoornissen en verslavingsproblematiek. Hij is in behandeling. Ik ben ook oma maar helaas niet praktiserend zullen we maar zeggen....ik heb er maar even van mogen proeven ongeveer een jaar. verder wil ik er niet over uiteinden om mezelf te schonen. Mijn zorgen kind is de vader gelukkig heeft hij nog contact met beiden kinderen. Het is erg zwaar voor me geweest.
Mijn andere zoon werkt in een tbs kliniek in Rotterdam waar hij ook woont. Ik ben in december afgekeurd. Zelf ben ik werkzaam geweest als sociaal pedagogisch medewerker. En heb gewerkt met kinderen en volwassenen, gezinnen.
Op dit moment ben ik een rondreis aan het maken door Spanje mijn man heeft in het onderwijs gezeten en is een jaar al met pensioen.
Ik doe mijn best om op gewicht te blijven dit is niet makkelijk. Maar ik blijf mijn best te doen om mijn kilo's eraf te houden. Ik zou het geweldig vinden als er natuurlijk nog wat kilootjes eraf gingen már zoals het nu gaat zal dit moeilijk gaan. Ben tevreden als ik gelijk kan blijven en ga ik naar onder ben ik nog blijer.
Hier is het erg warm tussen de 31en 34 graden merk dat ik weinig plas en hierdoor vocht vast hou. Zondag is mijn weegdag
Fijn weekend allemaal sterkte met alles....leef ook als er verdrietige dingen spelen.....zodat het makkelijker dragen is.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 23:19    

Reageer met quote

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 23:21    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zal me even voorstellen
Ik ben 63 jaar en in december 41 jaar getrouwd.
We hebben 2 dochters en 4 kleinkinderen,3 kleindochters en 1 kleinzoon

We graag weg met de caravan, liefst naar buitenland.
Pas 1 dag in de week op.
Mijn hobby’s zijn lezen en heerlijk een eind fietsen.
En ben huisvrouw

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 sep 2021 15:11    

Reageer met quote
Kreeft, leuk camperen doen wij ook graag, we wandelen en fietsen ook graag. En tuinieren en nog veel meer.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 11 sep 2021 17:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10