Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel blijven.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ga hier voortaan 1x per week schrijven .Want veel maak ik nu niet mee door corona.

Er zijn dagen bij van minder eten en meer eten en zo schommel ik weer door.

wel ga ik een boek van sonja erbij pakken en beetje volgen .

Fijn week en heel veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 apr 2020 8:57    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik maak ook niets mee, dus veel heb ik niet te vertellen. Vandaag weer een mooie dag dus buiten gewerkt. De gordijnen zijn intussen geknipt en gespeld. Bij de eerstvolgende regendag zijn ze aan de beurt.
Happy weekend voor jullie.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2020 23:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
6 ons erbij en ergens tevreden want ik eet gewoon lekker en teveel .

Komende week zijn we druk in de huiskamer en gaan de HH klusjes gewoon door.

IK hoop die 6 ons weer weg te werken .

Succes allemaal en blijf gezond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 7:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
.. en toen verdween mijn bericht. Nou ja.

Het heeft hier een groot deel van de nacht hard geregend.We zitten al vanaf 16 april in het regenseizoen, maar het was overwegend droog. Ik zal nu naar mogelijkheden moeten zoeken om mijn dagen goed door te komen. Binnen blijven omdat het regent, daar word ik ook niet vrolijk van.

Groeten, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 15:35    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Nou meisjes ik heb weer bij gelezen. Eliza klaar met klussen en Rosemary gaat nieuwe gordijnen maken als het regent voor de woonkamer knap hoor. En ja verstandig dat je dat doet als het regent.
Zelf ben ik best goed bezig Geet qua voeding en beweging. Ben wel jarig geweest om ben 62 jaar geworden mij. God wat gaat de tijd snel Rosemary ik weet nog dat ik net dit sprintje begon omdat het afvallen bij vrouwen rond de 50 het heel anders aan toe gaat dan mensen die bv 30 jaar zijn dus zo is dit sprintje ontstaan.
Op mijn verjaardag hebben mijn man geqandeld het was prachtig weer. Normaliter nemen we de lunch mee deze keer alleen trui en pot groene thee we hebben bij de bakker iets lekkers gekocht fit heb ik al heel lang niet meer gedaan. Maar ik dacht vandaag wil ik iets wat de moeite waard is. Ik had een kruisbessen gebakje met schuim en slagroom genomen het water loopt me in de mond terwijl ik het opschrijf. Mijn man had zich een stuk rijstevlaai genomen met slagroom. Hij heeft van mij wat geproefd en ik van hem. Ik vond het mijne veel lekkerder dat zure van de kruisbessen met de combinatie van de schuim en slagroom hmm geen spijt van. En als avondeten had ik gekozen om eigen gemaakte dikke frieten te eten net rundvlees kroket en geroosterde paprika's salade. S'avonds werk ik heel misselijk en wilde overgeven maar het is tien diarree geworden wat was ik ziek ineens heel raar. Denk dat ik het vettige niet meer gewend was.
Het was lekker ik heb er toch van genoten. De draad meteen opgepakt met een balans dag erna oh ja ik had ook nog een Spaans biertje ijs enbijs koud erbij genomen.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 18:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Al met al heel lekker. Maribel alsnog van harte gefeliciteerd. ja we zijn in mei 2011 begonnen. Mede dank zij het sprintje ben ik nooit meer 87 kg geworden. Het regent al de hele dag. De sloten liggen vol. Je wil onze achtertuin niet zien. Straks ga ik de naaimachine afstoffen en invetten. Dan zal ik morgen werken. Ik moet nog een artikel voor het kerkblad schrijven. Dus deze dag kom ik wel door. Ik hoop dat het stopt met regenen. Onze volgende stap is zandzakken. Zo te zien hebben we dat nodig.
Grt. Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 18:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Alsnog gefeliciteerd Maribel en 62 mooie leeftijd .
ik denk dat je misselijk werd van het vele vet wel goed voor de stoelgang .

Klussen we zijn nog lang niet klaar . we beginnen pas .

Rosemary wat een pech zoveel regen Stuur het maar snel hierheen .
sterkte.

wij eten gebakken aardappels roerbakvlees en broccoli .

fijne koningsdag .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2020 7:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
weer een slechte eetdag gehad en ja hoor ook weer 72.1

Ik moet echt minderen en beter eten .

Maar al het gemak eten friet gebakken aardappels hamburgers frikandellen zo kom ik er niet .

succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 11:04    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
mabcdef schreef:
Dat is toch ook mooi 40 km. Hoeveel uur ben je dan aan het wandelen

Dat is een hele mooie afstand, maar niet als je er 80 wil wandelen en als iemand van 80 met pijn eindigt. 40 km doe ik in 8 uur inclusief pauze. Afgelopen weekend 61 km gedaan. Daar heb ik 13,5 uur over gedaan. Viel niet mee, maar geen showstopperpijntjes. Heb ook 92 km gefietst de dag erna....en mijn weegschaal gaat door het dak momenteel, 70,5 gisterenochtend. Kan helemaal niet qua wat ik eet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2020 2:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
L raar dat je zoveel fietst en gewicht niet daalt .
Misschien gaan meten en heb je meer spieren gekweekt .

Hier druk doende in de huiskamer met stuken .
mijn gewicht daalt weer beetje .
fijne dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2020 7:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 7 van 14