Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel blijven.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Eliza welkom terug, fijn dat je weer lekker in je vel zit. Tja niet lekker in het vel zitten is voor ons allemaal bekend, persoonlijk weet ik dat het juist goed is om goed voor jezelf te blijven zorgen. Stabiel blijven is dan een gele klus. Juist hier draait het om dit heb ik geleerd door de jaren heen dat je gewoon weer niet in het oude gedrag valt dit heeft ervoor gezorgd dat ik niet meer boven de 90 ben gekomen. Gedrag veranderen patronen daar heb ik veel aan gehad. Ben niet qua gewicht wat ik zou wensen. Maar heel tevreden dat ik patronen heb kunnen doorbreken en niet meer in zwart wit te denken. Lief voor jezelf blijven dat is de sleutel en je niet straffen of belonen met eten

Gelijk gebleven het is niet anders we blijven ons best doen en hopen dat we eerst weer eens bij de 75 komen. Deze week heb ik in plaats van een boterham in de middag kerstbrood gegeten of dit heeft gezorgd dat ik niet ben gezakt geen idee. We blijven ons focussen op gezonde keuzes en de hoeveelheden. En verantwoordelijkheid te nemen ..

Fijne zondag blijf gezond ❤️ en wees lief voor jezelf en dan voor de anderen

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel Mabcdef

ja ik zit ook al zo lang tussen die 70 en 72 te schommelen dat ik nu daar tevreden mee ben maar door iets meer los te laten ooit onder de 70 te komen .

Nu we meer binnen blijven en mijn man thuis werkt gaat het vervelen beginnen ,want de tuin is klaar het huisje ook .
echt opruimen doe ik nu niet de want de milieustraat vraag dat niet meer te doen zo druk is het daar.

En ook ik snaai af en toe gewoon door dat doet verveling .

we houden vol eens gaat het ons goed lukken .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 12:36    
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Mijn eetweek is prima verlopen. Alleen doet mijn lijf nog niets. Ik focus idd veel op de weegschaal. Dat is natuurlijk niet goed. maar ja..dat is voor mij wel de graadmeter… En bepaalt inderdaad ook mijn gevoel. Dat is dan weer niet goed:)

Ik ga er wel vanuit dat ook al duurt het al even dat ik ineens weer de weegschaal naar beneden zie gaan !

Hoe is het met jullie gegaan ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 13:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
met mij is het eten afgelopen week goed gegaan .
Wel vaak in het weekend savonds wat lekkers .

wegen soms elke ochtend en ook dagen niet

Wel vul ik vanaf gisteren de eetmeter in .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 13:27    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi meisjes,
Mijn verhaal is ook niet anders. Het constant thuis blijven brengt snaaigedrag met zich mee. Er valt wel steeds iets te doen in die grote tuin van ons, maar soms verveelt dat ook. Die partiele lockdown bij ons lijkt zo eindeloos dat ik begin te denken dat ons leven nooit meer anders wordt. Maar dat is onzin. Economisch kan geen enkel land zich dit permiteren, maar Suriname kan een uitbraak van corona ook beslist niet aan.
Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 16:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaan we in de 6de week binnen blijven .

IK ga zo even naar de super voor 2dagen halen en woensdag weer voor een week .

dan tegen de middag hondje uitlaten en meer ga ik niet naar buiten.

Ik hoop een hobby te vinden want boeken lezen ,legpuzzels geen zin in .

Ik wens jullie allemaal veel succes vandaag .

wij eten andijvie aardappels en een mini saucijsje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2020 8:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Voor ons is het ook de 6e week binnen blijven. Vandaag regent het ook flink, dus rommelen in de tuin is er niet bij. Ik haal 2x p.w. wat boodschapjes; de beperkt houdbare spullen. Ik vind het steeds een heel gedoe om bij thuiskomst alles te ontsmetten. Bij ons worden de boodschappenwagens niet telkens ontsmet. Maar goed, Corona lijkt een blijvertje, dus ik kan maar beter wennen aan deze nieuwe gedragsregels.
Ik lees wel graag. En ik moet ook nog een keer nieuwe gordijnen maken voor de voorkamer. Klussen aan de naaimachine doe ik wanneer ik niet naar buiten kan. Dus zeer binnenkort begin ik.

Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2020 17:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Rosemary succes met je gordijnen.

Gewicht blijft stabiel al zou ik erg graag wat eraf willen krijgen .

Door meer binnen te blijven snaai ik gewoon te vaak foute producten .
IK ga straks lijst maken voor een week alles in huis halen en morgen vroeg halen .

Fijne week en succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020 7:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hihi, vandaag schijnt weer de zon, terwijl de voorspelling anders was. Dus vanmorgen toch weer even naar buiten.
Ik heb ook geen haast met mijn streefgewicht, maar lange rijd op hetzelfde blijven hangen is ook niet leuk.
Ik probeer weer in het gareel te lopen.
Groetjes,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020 18:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had gisteren heel veel gegeten.
hopelijk vandaag een beter dag .

Hier al dagen zon maar te veel wind daarom blijf ik binnen .

fijne dag allemaal .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2020 12:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 6 van 14