Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel blijven.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kathinka
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal, het zonnetje schijnt hier best al weer prettig, het lijkt geen slechte pinksterdag te worden.
@Maribel: wat een mooie woorden! Veel plezier vandaag nog even Lachen

Zowaar weer wat kwijt, het lijkt momenteel of mijn lijf er weer zin in heeft Erg blij ik hoop dat het nog even zo blijft, gaat de goede kant op en dat voelt héél prettig!

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 9:38    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Katinka heerlijk voor je ik ken het gevoel.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 12:34    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
mabcdef schreef:
We zijn op 6 juni 25 jaar getrouwd en 9 jaar ervoor samengewoond dit mag gevierd worden vind ik.

@Maribel van harte gefeliciteerd!

Kathinka schreef:
Dát mag je zeker vieren Maribel!!
Er gaat zo vaak iets mis in het leven waardoor mensen dit niet bereiken, altijd fijn om te merken dat er tóch nog stellen bestaan die het ook na 10 jaar nog leuk vinden om bij elkaar te zijn. En dan moet je maar niet eens denken aan de stellen waar de dood een einde aan het samenzijn maakt (alhoewel ook die gedachte je dankbaar maakt)
@Kathinka, zo mee eens.

Als ik zo om me heen kijk is zie ik ook steeds vaker een z.g.vechtscheiding. Dit vind ik zo diep triest, vooral als er kinderen bij betrokken zijn.
Ik heb het grote geluk om over 2 maanden alweer heel lang samen met mijn lief onder één dak te wonen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 14:45    

Reageer met quote
Moonwalk schreef:

Ik heb het grote geluk om over 2 maanden alweer heel lang samen met mijn lief onder één dak te wonen.

Heerlijk hè, het kan dus wel Lachen
Wij hebben half mei samen met de kinderen gevierd dat we alweer 35 jaar getrouwd zijn . En dus al 36,5 jaar dakdekkers zijn Verrast Het verveelt nog steeds niet

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 17:25    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maribel: alsnog gefeliciteerd. Ik neem aan dat jullie het gezellig hadden.

Allen: ik doe mijn best om weer mijn regelmaat te vinden. Straks ga ik zwemmen. Ik assisteer niet alleen bij de zwemles, maar zwem ook gezellig met hun mee. Daar heb ik ook wat aan. Ik ben voor een belangrijk deel hersteld van mn blessure.

Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 20:11    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rosemary wat fijn dat je beter bent en lekker kon gaan zwemmen.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben nog niet pijnvrij, maar tijdens het zwemmen heb ik nergens last van. Volgend week ook weer voorzichtig iets doen in de tuin. Tenminste, als er geen zware regenbuien komen.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jun 2019 0:28    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Ik ben nog niet pijnvrij, maar tijdens het zwemmen heb ik nergens last van. Volgend week ook weer voorzichtig iets doen in de tuin. Tenminste, als er geen zware regenbuien komen.

Wat heerlijk toch dat de ondersteuning van het water je voor even pijnvrij maakt!
Als het zonnetje erbij komt, is die warmte op je rug misschien ook wel weer een voordeel Rosemary, alles dat de pijn verlicht is uiteindelijk meegenomen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 14 jun 2019 12:37    

Reageer met quote
Rosemary schreef:

Wat heerlijk toch dat de ondersteuning van het water je voor even pijnvrij maakt!
Als het zonnetje erbij komt, is die warmte op je rug misschien ook wel weer een voordeel Rosemary, alles dat de pijn verlicht is uiteindelijk meegenomen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 14 jun 2019 12:37    

Reageer met quote
Rosemary schreef:

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8